Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhakemuksen perään soittaminen

Vierailija
07.07.2015 |

Löysin todella kiinnostavan työpaikan pitkällä, yli kesän jatkuvalla hakuajalla. Harmillisesti ilmoituksessa mainitut soittoajat oli jo kesäkuussa. Olisiko ok soittaa hakuajan päätyttyä ilmoituksissa mainittuihin yhteystietoihin? Huomasin työpaikkailmoituksen sattumalta vasta nyt ja olisi unelmatyö.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/7 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia? -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Työhakemus lähetetään spostilla ja vastaavalla. Jos kutsutaan haastatteluun tai valitaan, työnantaja soittaa. Itse ei todellakaan soitella työnantajille. Sellaisen tyypin hakemus menee heti ö-mappiin.

Vierailija
4/7 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:56"]

Mitä helvettiä? Työhakemus lähetetään spostilla ja vastaavalla. Jos kutsutaan haastatteluun tai valitaan, työnantaja soittaa. Itse ei todellakaan soitella työnantajille. Sellaisen tyypin hakemus menee heti ö-mappiin.

[/quote]

Miksi sitten ilmoituksessa on puhelinnumerot?

Vierailija
5/7 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:56"]

[/quote]

Kyllä mä sain haastattelukutsun, vaikka soittelinkin kyselläkseni paikasta...

Vierailija
6/7 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:56"]Mitä helvettiä? Työhakemus lähetetään spostilla ja vastaavalla. Jos kutsutaan haastatteluun tai valitaan, työnantaja soittaa. Itse ei todellakaan soitella työnantajille. Sellaisen tyypin hakemus menee heti ö-mappiin.
[/quote]
Itse kyllä olen päässyt haastatteluihin ainoastaan silloin, kun olen soittanut työpaikasta ja jäänyt työnantajan mieleen. Pelkällä hakemuksella jää valitettavan usein liian etäiseksi ja helposti siirretään halemus ö-mappiin.

Vierailija
7/7 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi kunnioittaa annettuja aikoja ja olla soittamatta -tai ottaa riski ja soittaa jos kokee että puhelinkontaktista saattaisi olla hyötyä hakemuksen lisäksi.

Ei voi tietää. Puhelinnumerot olivat jotta voi tehdä lisätiedusteluja mutta jokin syy niihin annettuihin aikoihin varmasti on ollut. Ehkä ei sen kummempi kuin että joku on irrottautunut olemaan valmiina vastaamaan puheluihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän