Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko laittanut rahaa säästöön joulua varten?

Vierailija
07.09.2026 |

Kukaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en vietä joulua.

Vierailija
2/12 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä tarvetta sille. Ihan normi budjettiin mahtuu ruuat ja lahjat. Enkä ole ikinä laskenut paljon menee. Sit kun tili sanoo stop,niin sit riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa tulevaa isompaa laskua varten koitan hiukan säästää ja myös hiukan joulun takia, vaikka oma jouluni ei kyllä juuri sen kalliimpi ole kuin muutkaan päivät. Kala ja juomat varmaan kalleimpia jouluostoksia. 😄

Vierailija
4/12 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 euroa.

Vierailija
5/12 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä säästän joka palkasta mahdollisuuksien mukaan. Jouluun on varaa. Suunniteltu budjetti on n 800e. Riippuu tietysti lasten joululahjatoiveista muuttuuko tuo. Joskus yksi lahja on maksanut tuon 800e.

Vierailija
6/12 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo varmaan kuukausi sitten alkanut muistuttaa palstan köyhiä siitä että nyt pitää viimeistään alkaa laittaa rahaa säästöön joulua varten ettei sitten tarvitse tulla tänne vinkumaan ettei ole varaa järjestää pershedelmille mitään.

Vierailija
7/12 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään? Koskaan?

Vierailija
8/12 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilit niin täynnä, että pitäisi tätä varten avata uusi tili.

Vierailija
9/12 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt tammikuusta lähtien vähän kerrassaan. Ei sitten tunnu jouluna niin äkkinäiseltä. Nimim. Eläkemummo

Vierailija
10/12 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta säästää jouluun tai matkoihin tai isoihin hankintoihin erikseen. Voin esimerkiksi matkustaa koska haluan ja niin paljon kuin haluan ja ostin kesällä uuden veneen käteisellä. 

Vierailija
11/12 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietän joulun kanarialla, lasagnen saa tehtyä kympillä kilon verran brassijauhelihalla. Sangriat joku 1e50c/1,5L. Ja pienet mojitopullot 1e70c. Kahden litran kossua vastaava aniksella 5e. 

Vierailija
12/12 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jouluruoka maksaa saman mitä arkiruokakin. Lahjoiksi annan eteenpäin niitä pyyhkeitä, lakanoita, astioita, saunatuoksuja ja tuikkukippoja, jotka itse sain viime jouluna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme