Kysy aspergerilta?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:05"]Mikä on asperger?
[/quote]
Katso googlesta.
[/quote]
Voi miten mukavan kuuloinen olet.
[/quote]
Ei huvita rupee selittämään typeryksille mikä on asperger.
[/quote]
Voi hyi. Vinkkinä. Älä tee keskustelua jonka keskeisestä asiasta ei saa kysyä
[/quote]
Tyhmiin kysymyksiin en jaksa vastata. Miten ihminen voi olla niin sivistymätön ettei tietäisi mikä on asperger?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:24"]Oletko empatiakyvytön?
[/quote]
En ole. Omasta mielestäni olen aika empaattinen sekä tunteellinen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:24"]Oletko empatiakyvytön? [/quote] En ole. Omasta mielestäni olen aika empaattinen sekä tunteellinen ihminen.
[/quote]
Niinpä näyt olevan. Ai niin, koska olet asperger, niin selitän, että tuo oli sarkasmia.
Oletko hyvin suorapuheinen? En siis tiedä, liittyykö tuo ominaisuus aspergeriin. Tunnen vaan erittäin suorapuheisen henkilön ja olen ajatellut, josko hänellä on jokin oireyhtymä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:33"]Oletko hyvin suorapuheinen? En siis tiedä, liittyykö tuo ominaisuus aspergeriin. Tunnen vaan erittäin suorapuheisen henkilön ja olen ajatellut, josko hänellä on jokin oireyhtymä.
[/quote]
Kyllä olen. Sanon asiat niinkun ne on enkä kaunistele yhtään sanoissani.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:33"]Oletko hyvin suorapuheinen? En siis tiedä, liittyykö tuo ominaisuus aspergeriin. Tunnen vaan erittäin suorapuheisen henkilön ja olen ajatellut, josko hänellä on jokin oireyhtymä.
[/quote]
Esimerkkinä kaverini oli lihonut ja töksäytin suoraan että onmpas susta tullut lihava.
Tuleeko niitä kysymyksiä? Ei viitsisi turhaa täällä roikkua!
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:33"]Oletko hyvin suorapuheinen? En siis tiedä, liittyykö tuo ominaisuus aspergeriin. Tunnen vaan erittäin suorapuheisen henkilön ja olen ajatellut, josko hänellä on jokin oireyhtymä. [/quote] Kyllä olen. Sanon asiat niinkun ne on enkä kaunistele yhtään sanoissani.
[/quote]
Miten ihmiset siihen reagoivat? Minun on ainakin vaikea suhtautua tuttuuni, joka puhuu asioista todella suoraan. Hän on mies ja minä olen nainen. Emme olleet moneen vuoteen nähneet ja kun nyt näimme, hän alkoi heti suorasukaisesti pohtimaan seksielämääni ;)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:36"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:33"]Oletko hyvin suorapuheinen? En siis tiedä, liittyykö tuo ominaisuus aspergeriin. Tunnen vaan erittäin suorapuheisen henkilön ja olen ajatellut, josko hänellä on jokin oireyhtymä. [/quote] Kyllä olen. Sanon asiat niinkun ne on enkä kaunistele yhtään sanoissani.
[/quote]
Miten ihmiset siihen reagoivat? Minun on ainakin vaikea suhtautua tuttuuni, joka puhuu asioista todella suoraan. Hän on mies ja minä olen nainen. Emme olleet moneen vuoteen nähneet ja kun nyt näimme, hän alkoi heti suorasukaisesti pohtimaan seksielämääni ;)
[/quote]
Ihmiset suuttuvat yleensä. Siksi mulla ei ole paljon kavereita.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:36"] [quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:33"]Oletko hyvin suorapuheinen? En siis tiedä, liittyykö tuo ominaisuus aspergeriin. Tunnen vaan erittäin suorapuheisen henkilön ja olen ajatellut, josko hänellä on jokin oireyhtymä. [/quote] Kyllä olen. Sanon asiat niinkun ne on enkä kaunistele yhtään sanoissani. [/quote] Miten ihmiset siihen reagoivat? Minun on ainakin vaikea suhtautua tuttuuni, joka puhuu asioista todella suoraan. Hän on mies ja minä olen nainen. Emme olleet moneen vuoteen nähneet ja kun nyt näimme, hän alkoi heti suorasukaisesti pohtimaan seksielämääni ;) [/quote] Ihmiset suuttuvat yleensä. Siksi mulla ei ole paljon kavereita.
[/quote]
Yritätkö olla hienovaraisempi, oletko oppinut hillitsemään sanomisiasi? Vai voiko asialle tehdä jotain?
Mitä haluaisit sinulta kysyttävän?