Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksissä pitäisi tehä sellaisia asioita joista ei pidä?

Vierailija
07.07.2015 |

Mietin sitä, että monet parien seksielämään kuuluu luonnollisena osana suuseksi. Se on tietty hieno juttu, jos siitä pitää. On kuitekin meitä, jotka emme pidä suuseksistä, emmekä sitä harrasta, vaan meillä riittää ihan se perusseksi, eli esileikki ja yhdyntä. Nämä asiathan eivät aiheuta ristiriitoja jos on samanlainen kumppani. On nimittäin paljon miehiäkin jotka haluavat mieluumin aina yhdyntää kuin suuseksiä. Itse en naisena halua vastaanottaa suuseksiä ollenkaan, voin sitä kuitenkin antaa jos mies tykkää. Kuitenkin enemmän tykkää yhdynnästä. Aika usein saa lukea ketjuja, jossa pariskunnan toinen osapuoli ei halua antaa suuseksiä toiselle osapuolelle, jolle suuseksi on tärkeää. Kysymys onkin, miksi kaikkien pitäisi haluta ja harrastaa suuseksiä? Eikö ole tämän toisenkin ihmsien vastuulla se asia, että on ryhtynyt suhteeseen ihmisen kanssa joka ei halua suuseksiä? En minä ainakaan ikinä ryhtyisi suhteeseen miehen kanssa, joka haluaa nuolla mua pakolla ja panna esim kakkoseen.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, etten halua vastaanottaa suuseksiä. :) Onneksi ei ole pakko, kun on mies joka ei painosta. Outoa, että kaikkien seksielämä pitäisi mennä samalla tavalla.

Vierailija
2/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksissä(kään) pidä suostua kaikkeen, mistä ei pidä. Mutta toisaalta ei, myöskään pidä olettaa, että toinen osaa päälltä päin nähdä, että millaisesta seksistä toinen pitää tai ei pidä. En sano, että Ap olisi niin edellä tehnyt. Itseäni harmittaa, että koska on mies tai koska on nainen, niin tätä. Sen sijaan, että osaisi ajatella, että jokainen on oma yksilö omine tarpeineen ja haluineen. Toisekseen olen huomannut, että oma makuni on myös vuosien saatossa muuttunut, pidän asioista, joista en nuorempana pitänyt, tai pidin vähintäänkin outona frikkien puuhasteluna. Tai, että jokin asia toimii toisen kanssa paljon paremmin (luontevammin) kun taas toisen kanssa se ei luonnistu ("onnaa") lainkaan, vaikka kaikki muu sujuisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään pidä tehdä asioita joista ei tykkää!

Vierailija
4/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei pidä tehkä sellaisia asioita, joista ei pidä. Mutta kenenkään ei myöskään tarvitse olla suhteessa, jossa ei saa tehdä asioita joista pitää. Jos siis joku ei pidä suuseksistä mutta kumppani pitäisi, niin on ihan ymmärrettävää ja hyväksyttävää etsiä sitten uusi kumppani jos kokee sen suuseksin itselleen tärkeäksi. Eli myös sen "ei tahtovan" pitää sitten hyväksyä että toinen voi haluta lopettaa suhteen, ja toisaalta "ei tahtovan" pitää ilmaista selkeästi ettei jotain halua eikä tule sitä harrastamaan, ikinä. Monesti kai näissä käy niin, että suhteen alussa yritetään miellyttää ja tehdään kaikkea sellaista, joista ei pidetäkään. Vähän niinkuin huijataan toinen suhteeseen, ja sitten kun se on vakiintunut, ilmoitetaankin että mulle käy vain lähetyssaarnaaja sängyssä kerran viikossa. Ihmekään jos toista silloin vituttaa. 

Vierailija
5/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:56"]

Kenenkään ei pidä tehkä sellaisia asioita, joista ei pidä. Mutta kenenkään ei myöskään tarvitse olla suhteessa, jossa ei saa tehdä asioita joista pitää. Jos siis joku ei pidä suuseksistä mutta kumppani pitäisi, niin on ihan ymmärrettävää ja hyväksyttävää etsiä sitten uusi kumppani jos kokee sen suuseksin itselleen tärkeäksi. Eli myös sen "ei tahtovan" pitää sitten hyväksyä että toinen voi haluta lopettaa suhteen, ja toisaalta "ei tahtovan" pitää ilmaista selkeästi ettei jotain halua eikä tule sitä harrastamaan, ikinä. Monesti kai näissä käy niin, että suhteen alussa yritetään miellyttää ja tehdään kaikkea sellaista, joista ei pidetäkään. Vähän niinkuin huijataan toinen suhteeseen, ja sitten kun se on vakiintunut, ilmoitetaankin että mulle käy vain lähetyssaarnaaja sängyssä kerran viikossa. Ihmekään jos toista silloin vituttaa. 

[/quote]

Totta, mutta parisuhde on hyvin monessa mielessä kompromisseja. Jos suhde kaatuu jonkin yksittäisen seksimieltymyksen vuoksi, niin en koe, että suhde olisi kovin vakaalla pohjalla. 

Vierailija
6/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:54"]

No ei tietenkään pidä tehdä asioita joista ei tykkää!

[/quote]

Millainen puoliso edes saa nautintoa siitä, että toinen on vastahakoisesti mukana...?

Vierailija
7/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ainakin haluan ottaa vaimoni huomioon myös seksissä. T mies

Vierailija
8/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 14:04"]

Mää ainakin haluan ottaa vaimoni huomioon myös seksissä. T mies

[/quote]

Hyvä! Ja tämä tarkoittaa sitä, että jos vaimosi ei halua vastaanottaa suuseksiä, ei häntä saa siihen painostaa.

Vierailija
9/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 13:56"]

[/quote]

Mutta jos jo suhteen alussa kerron, että mun pillua ei nuolla eikä perseeseen ole asiaa, niin ei mies voi niitä alkaa esim viiden vuoden päästä vaatimaan. Itse en huijaa ketään, eikä minulla ole vaikeuksia puhua mieltymyksistäni. ap

Vierailija
10/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten keskustella siitä seksistäkin avoimesti ennen suhteen vakinaistamista niin ei tule ylläreitä. Itse, kun hain seuraa,  niin kysyin suoraan minkälaisesta seksistä ehdokas tykkää, koska seksi nyt vain on aika tärkeä asia sitä parisuhdetta. Kaikki kakkosesta tykkäävät jätin oitis etsimään oikeaa kumppania, koska se ei vain kanssani tule onnistumaan ja minä en sitä tahdo..

Vierailija
11/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita nirppanokkia av mammat ootte:D älkää sitten ihmetelkö kun mies käy vieraissa.. Sama pätee toisinpäin!! Sängyssä kuuluu olla hu**a , siitä ne miehet tykkää;) mä hommasin 3ksi naisen ja omamies sai aluksi katsella kun touhusimme ja... Mielikuvitusta kehiin siskot!! Yhden elämän täällä elämme joten eläkää täysillä!;)

Vierailija
12/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun just ei ei mammat on ensimmäisenä sitä uskollisuuttakin vaatimassa.
Jos itse sain jokun kurkku tai persesyövän että en voisi suuhun tai pyllyyn ottaa, niin kyllä antaisin miehelle luvan hakea sitä muualta.
En kyllä edes tajua, miten joku mamma voi miehenä pitää tuollaista tossukkaa jolle sopii kaikki mitä mamma sanoo. Itse en voisi suhdetta sellaisen kanssa harkita.
Lapsistakin kasvaisi samanlaisia, jotka innolla maksaa Zorbasten bileet, kun Stubido sanoo että on kannettava vastuutaa. Miehessä pitää olla munaa, noissa teidän nössöissä ei ole. Pitäkää hyvänänne, mutta älkää lisääntykö enää, teitä on sääntösuomi jo täynnä.

Vierailija
13/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos toinen kovasti tykkää niin voi joskus tehdä kompromisseja niinkuin muissakin elämän asioissa. Eri asia on jos molemmat ovat samalla kartalla, silloin ei tietenkään tarvi tehdä mitään vastaavaa.

Vierailija
14/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta jos jo suhteen alussa kerron, että mun pillua ei nuolla eikä perseeseen ole asiaa, niin ei mies voi niitä alkaa esim viiden vuoden päästä vaatimaan. Itse en huijaa ketään, eikä minulla ole vaikeuksia puhua mieltymyksistäni. ap" - Hmm. Luulen ymmärtäväni pointtisi, mutta toisaalta en voi vastustaa kiusausta ja todeta, että viisi-vuotta on melko  pitkä aika. Olisi ikävää jo -sanotaanko suteen ensimmäisenä vuotena- lyödä lukkoon, että millaista seksiä on lupa harrastaa suhteen aikana, jos tai kun suhteen on muutoin tarkoitus jatkua - kunnes kuolema erottaa. En minä ainakaan vielä alle nelikymppisenä koe, että olisin jo kaiken kokenut ja voisin antaa listan potenttiaaaliselle kumppanille ja sanoa, että rastita tuosta kohdat, mistä pidät ja mistä et ja katsotaan sitten täsmääkö. Ehkä pitäisi. No joo taisin ampua vähän yli. Ja sekin on sanottava, että arvostan suuresti, jos tai kun toinen osaa sanoa, mistä pitää ja tykkää, eikä aina oleta, että kyllä toisen täytyy se tietää, koska on mies. En minä ainakaan näe kaikkea, mitä toisten päässä liikkuu, milloinkin, luultavasti useimmin onneksi.

Vierailija
15/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitää keittää ukolle perunoita, vaikka itse tykkään makaroonista?!

Vierailija
16/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oumagaad... Yhdy minuun pimeässä, peiton alla, lähetyssaarnaajassa.. Kokeilkaa edes jotain uutta pliis

Vierailija
17/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan aika puuduttavaa, jos seksi olisi ihan sitä samaa juputtamista vuosikymmenestä toiseen. Itselläni ainakin halut ja kokeilunhalu on muuttunut vuosien myötä. Nykyisin teen sellaisia juttuja, joista ei nuorena olisi osannut kuvitellakaan tai nauttia niistä.

Samoin siinä alkurakkauden huumassa "kaikki käy", pelkkä läheisyys ja haluttuna olo riitti - ainakin minulle. Sitten vuosien myötä kun toinen ei halunnut muuttua tai kokeilla uusia juttuja niin seksistä tuli iso ongelma. En olisi ikinä voinut kuvitella suhteen alkuaikoina, että niin tulee tapahtumaan.

Vierailija
18/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni sellaisessa suhteessa on jotakin pielessä, jossa painostetaan toista johonkin hänen mielestään pahalta tuntuvaan. Minulle se olisi jo eron paikka.

Vierailija
19/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin jo 25 vuotta sitten ettei minua panna perseeseen ja en ole mieltäni muuttanut. Mieheni tosin ei ole koskaan edes sitä ehdottanut mutta varmistin vain ettei sitten olla peräreikää ruikuttamassa parin vuoden päästä.

Muut voi ihan vapaasti panna kakkoseen mutta minulla se on exit only ja haluan (ja sain) kumppanin joka on samaa mieltä. Jos kumppani muuttaa mielensä mihin hänellä on tietenkin oikeus niin hän tietää missä on ovi ja vapaus etsiä joku peräreikä.

Vierailija
20/34 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun asenteeni seksin suhteen on, että kaikkea pitää kokeilla ainakin kerran, mieluusti vielä useammankin kuin kerran ja uuden kumppanin kanssa voi olla, että tykkääkin ihan eri asioista.

En minä näin 47-vuotiaana vieläkään ole seksin suhteen valmis, vaan löytyy uusia asioita joista nautin. 

Ja niinkin päin se on, että jos minä naisena tykkään saada suuseksiä eikä mies sitä kykene minulle antamaan, meillä on aika iso ongelma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä