Täällä aina haukutaan naisia, jotka on ns. "hyviä jätkiä"
No, mä olen varmaan monen tulkinnan mukaan "hyvä jätkä" ja täytyy todeta, että ainakaan miesten mielestä siinä ei ole mitään pahaa. Päinvastoin, mieheni sinkkukaverit ovat avoimesti hänelle puhuneet, että olis kiva löytää samanhenkinen naisystävä kuin minä.
Miksi siis naisista "hyvä jätkä" -leima on jotenkin vastenmielinen?
Kommentit (130)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:14"]
ehkä homojen mielestä poikamainen tyttö on jotenkin kiva.
[/quote]
Jännästi nää "homot" kuitenkin hakee parisuhdetta nimenomaan naisen kanssa. Ap
Koska usein sun tyyppiset naiset suhtautuu vihamielisesti naisiin, erityisesti naisellisiin naisiin.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:13"]
No, mä olen varmaan monen tulkinnan mukaan "hyvä jätkä" ja täytyy todeta, että ainakaan miesten mielestä siinä ei ole mitään pahaa. Päinvastoin, mieheni sinkkukaverit ovat avoimesti hänelle puhuneet, että olis kiva löytää samanhenkinen naisystävä kuin minä.
[/quote]
Varmaan siksi, että yleensä nää "hyvä jätkä"-naiset haukkuu muita naisia, ei tule heidän kanssaan toimeen ja on mustasukkaisia näistä mieskavereistaan.
Kyllä mullaki on paljon miehiä kavereina ja olen varmasti monella tapaa myös "hyvä jätkä", mutta osaan myös arvostaa omaa sukupuoltani, enkä pidä itseäni "jätkämäisten piirteitteni" takia muita naisia parempana.
On miehen kannalta erittäin negatiivinen asia, jos nainen on ns. "kaikki tai lähes kaikki ystävät ovat/ovat aina olleet miehiä", "en viihdy kuin miesten seurassa" jne.
Tämä johtuu siitä, että naisella on tällöin todennäköisemmin ollut useita seksikumppaneita.
Alhainen määrä on kultaakin arvokkaampi asia.
Se on sama kun,että naiset tykkää homomiehistä. Ne ovat hyviä kavereita. Ehkä myös "hyvä jätkä" on miesten mielestä hyvä, koska voi olla vaan kaveri,eikä tarvii yrittää olla "Mies".Mutta, kuten miehetkään ei monesti tykkää homo miehistä,ei naisetkaan välttämättä tykkää naisista jotka on "hyviä jätkiä".
I feel you! Mä en oo oikee osannu ikinä puhua naisten kaa, meikeistä tms.. Vaikka siis meikkaan ja laitan itteeni ni en vaan osaa olla luontevasti varsinkaan outojen naisten kans..
Helpompi vaa heittää tyhjänpäiväistä läppää miesten kaa, johtuu varmaan siitä kun kasvoin veljeslauman keskellä..:D
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:13"]No, mä olen varmaan monen tulkinnan mukaan "hyvä jätkä" ja täytyy todeta, että ainakaan miesten mielestä siinä ei ole mitään pahaa. Päinvastoin, mieheni sinkkukaverit ovat avoimesti hänelle puhuneet, että olis kiva löytää samanhenkinen naisystävä kuin minä.
[/quote]
Ei siinä ole mitään vikaa. Mutta jos arvostaa muut naiset kikatteleviksi juoruileviksi tyhjäpäiksi, niin silloin olet vastenmielinen.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:16"]Koska usein sun tyyppiset naiset suhtautuu vihamielisesti naisiin, erityisesti naisellisiin naisiin.
[/quote]
Mä olen myös ns hyvä jätkä ja vietän suurimman osan ajastani miesten kanssa. Mun elämään ei ole eksynyt naisia joista olisin kavereita itselleni saanut, olen ikään kuin kasvanut miesten keskelle ja heidän kanssaan on todella luonnollista olla. Mutta osaan mä laittautua, meikata ja pukea nätit mekot päälle jos tarve vaatii. Ja en todellakaan halveksu naisia, sellaisia ei vain ole löytynyt joista olisi kaveripiiri muodostunut. On mulla yks hyvä naispuolinen kaveri ja se riittää nyt.
Joten eipäs yleistetä. Mua taas loukkaa suunnattomasti se kun puhutaan tästä aiheesta ja edellisessä keskustelussa nämä "hyvät jätkät" haukuttiin milloin perseen nuolijaksi ja milloin porukan huoraksi, vaikkei siinäkään keskustelussa ollut mitään viitteitä tälläiseen eikä kukaan halveksinut ketään muuta kuin näitä "hyviä jätkiä".
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:13"]
[/quote]
Varmaan siksi, että yleensä nää "hyvä jätkä"-naiset haukkuu muita naisia, ei tule heidän kanssaan toimeen ja on mustasukkaisia näistä mieskavereistaan.
Kyllä mullaki on paljon miehiä kavereina ja olen varmasti monella tapaa myös "hyvä jätkä", mutta osaan myös arvostaa omaa sukupuoltani, enkä pidä itseäni "jätkämäisten piirteitteni" takia muita naisia parempana.
[/quote]
Missä kohtaa aloituksessani haukuin naisellisia naisia? Kyllä oman kokemukseni mukaan pikemminkin naisellisellisilla naisilla on kamalat ennakkoluulot meitä poikamaisia naisia kohtaan. Naisellinen nainenhan on se default, "hyvä jätkä" jotenkin poikkeava ja epäilystä herättävä. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:13"]
[/quote]
[/quote]
Ihanaa yleistystä. Tämän takia mä olen niin tyytyväinen että olen "hyvä jätkä" porukassa. Mä en voi käsittää miten se että joku nainen viihtyy miesten kanssa saa tälläisen selkään puukottamisen aikaiseksi, ei ne kaikki miesten kanssa viihtyvät naiset mitään toisia naisia halveksi tai nai koko porukkaa!
"Hyvä jätkä" on monesti sitä mieltä,että naiset on typeriä ja naisten jutut on typeriä. Vain miesten tekemät asiat ja jutut ovat järkeviä ja tarpeellisia. Vaikea pitää ihmisestä jonka tiedät halveksivan ja mitätöivän omia tekemisiäsi. Ja jos et jaksa olla kiinnostunut autoista ja muista miehisistä jutuista ei meillä ole yhteistä puhuttavaa. Ja minua henkilokohtaisesti vähän pelottaakin miesnäiset naiset.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:21"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:13"]No, mä olen varmaan monen tulkinnan mukaan "hyvä jätkä" ja täytyy todeta, että ainakaan miesten mielestä siinä ei ole mitään pahaa. Päinvastoin, mieheni sinkkukaverit ovat avoimesti hänelle puhuneet, että olis kiva löytää samanhenkinen naisystävä kuin minä. Miksi siis naisista "hyvä jätkä" -leima on jotenkin vastenmielinen? [/quote] Ei siinä ole mitään vikaa. Mutta jos arvostaa muut naiset kikatteleviksi juoruileviksi tyhjäpäiksi, niin silloin olet vastenmielinen.
[/quote]
Eivät kaikki naiset ole kikattelevia tyhjäpäitä, mutta en arvosta niitä jotka ovat. Ja nehän vetävät sitten herneet nokkaansa kun se "ihhihhii siis en mä osaa ahihi siis mun kynnet menee iikh <3"-tirskuminen ei mene läpi.
Juuri noin, kuten 5 ilmaisi. Harvinaisen usein "yksi jätkistä" muistaa dissata ja halveksua ns. tyttömäisiä naisia. Jos kertoo käyneensä Lissun kanssa shoppailemassa ja yksillä terasilla, niin alkaa "siis mä en niinku jaksais yhtään tollasta pinnallista paskaa, ku ei niinku kiinnosta naisten jutut ku oon niinku jätkä ja teitä parempi".
Oikeasti "hyvät jätkät" on hyviä ihan kaikille, eikä tee asiasta numeroa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:13"]No, mä olen varmaan monen tulkinnan mukaan "hyvä jätkä" ja täytyy todeta, että ainakaan miesten mielestä siinä ei ole mitään pahaa. Päinvastoin, mieheni sinkkukaverit ovat avoimesti hänelle puhuneet, että olis kiva löytää samanhenkinen naisystävä kuin minä.
[/quote]
Ei siinä ole mitään vikaa. Mutta jos arvostaa muut naiset kikatteleviksi juoruileviksi tyhjäpäiksi, niin silloin olet vastenmielinen.
[/quote]
Ja miksi tämä on oletusarvo että "hyvä jätkä" ajattelisi muiden naisten olevan tälläisiä?
No negatiiviset kommentit vaan nousee esiin. Ei sellaista tule kommentoitua, että mielestäni hyvä jätkä- naiset ovat tavallisia, enkä suhtaudu niihin mitenkään erityisesti. Tulevat näköjään paremmin miesten kanssa juttuun. Paitsi nyt kirjoitin tuon kommentin kun kerta asia oli tän keskustelun aihe.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:13"] No, mä olen varmaan monen tulkinnan mukaan "hyvä jätkä" ja täytyy todeta, että ainakaan miesten mielestä siinä ei ole mitään pahaa. Päinvastoin, mieheni sinkkukaverit ovat avoimesti hänelle puhuneet, että olis kiva löytää samanhenkinen naisystävä kuin minä. Miksi siis naisista "hyvä jätkä" -leima on jotenkin vastenmielinen? [/quote] Varmaan siksi, että yleensä nää "hyvä jätkä"-naiset haukkuu muita naisia, ei tule heidän kanssaan toimeen ja on mustasukkaisia näistä mieskavereistaan. Kyllä mullaki on paljon miehiä kavereina ja olen varmasti monella tapaa myös "hyvä jätkä", mutta osaan myös arvostaa omaa sukupuoltani, enkä pidä itseäni "jätkämäisten piirteitteni" takia muita naisia parempana. [/quote] Ihanaa yleistystä. Tämän takia mä olen niin tyytyväinen että olen "hyvä jätkä" porukassa. Mä en voi käsittää miten se että joku nainen viihtyy miesten kanssa saa tälläisen selkään puukottamisen aikaiseksi, ei ne kaikki miesten kanssa viihtyvät naiset mitään toisia naisia halveksi tai nai koko porukkaa!
[/quote]
Täällä nämä "hyvien jätkien" ( niin, nainenko ei voi lähtökohtaisesti olla rento ja kiva olematta " jätkä"?) aloitukset pitää sisällään lähes aina sen ajatuksen, että "viihdyn miesten kanssa koska naiset on..." Niin mitä?
Yleensä tyhjäpäisiä meikeistä puhujia ja selkäänpuukottajia jne. Turha siinä on sitten inistä miksi juttu päättyy jo siihen.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:25"]
"Hyvä jätkä" on monesti sitä mieltä,että naiset on typeriä ja naisten jutut on typeriä. Vain miesten tekemät asiat ja jutut ovat järkeviä ja tarpeellisia. Vaikea pitää ihmisestä jonka tiedät halveksivan ja mitätöivän omia tekemisiäsi. Ja jos et jaksa olla kiinnostunut autoista ja muista miehisistä jutuista ei meillä ole yhteistä puhuttavaa. Ja minua henkilokohtaisesti vähän pelottaakin miesnäiset naiset.
[/quote]
Kanamaisten tirskujien jutut ovat typeriä ja teennäisiä. Minä kuljen miesporukoissa, mutta olen naisellinen ja pidän mekkoja. En ole kiinnostunut autoista tai muista stereotyyppisesti miehisistä jutuista (paitsi jääkiekosta), enkä ole miesmäinen. En vain ole tyhjäpäinen tirskuja tai tekeydy tyhmäksi saadakseni huomiota. Olen vain oma itseni ja sehän niitä kikattajia vituttaakin.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:25"]"Hyvä jätkä" on monesti sitä mieltä,että naiset on typeriä ja naisten jutut on typeriä. Vain miesten tekemät asiat ja jutut ovat järkeviä ja tarpeellisia. Vaikea pitää ihmisestä jonka tiedät halveksivan ja mitätöivän omia tekemisiäsi. Ja jos et jaksa olla kiinnostunut autoista ja muista miehisistä jutuista ei meillä ole yhteistä puhuttavaa. Ja minua henkilokohtaisesti vähän pelottaakin miesnäiset naiset.
[/quote]
Mä en käsitä miksi tuo on oletusarvo että jos viihdyt miesten kanssa, suhtaudut vihamielisesti muihin naisiin ja halveksit heitä?? Ja mä varmasti olisin todella pelottava ilmestys, 157/42 enkä edes näytä rekkalesbolta vaikka miesten kanssa pyörin. Toisekseen mä kyllä pidän naisista ystävinä mutten ole jaksanut etsiä heitä asiakseen kavereikseni kun opinnot ja harrastukset ovat miesvaltaisia.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:13"]No, mä olen varmaan monen tulkinnan mukaan "hyvä jätkä" ja täytyy todeta, että ainakaan miesten mielestä siinä ei ole mitään pahaa. Päinvastoin, mieheni sinkkukaverit ovat avoimesti hänelle puhuneet, että olis kiva löytää samanhenkinen naisystävä kuin minä. Miksi siis naisista "hyvä jätkä" -leima on jotenkin vastenmielinen? [/quote] Ei siinä ole mitään vikaa. Mutta jos arvostaa muut naiset kikatteleviksi juoruileviksi tyhjäpäiksi, niin silloin olet vastenmielinen. [/quote] Ja miksi tämä on oletusarvo että "hyvä jätkä" ajattelisi muiden naisten olevan tälläisiä?
[/quote]
Siksi kun yleensä ne ihan itse kertovat viihtyvänsä paremmin miesten kanssa, koska naiset on tuollaisia. Paitsi tietysti tämä yksi arvoyksilö, naisjätkä.
ehkä homojen mielestä poikamainen tyttö on jotenkin kiva.