Luovutan naisten suhteen
Poistin nettideitti profiilini ja en astu enää jalallakaan kapakkaan. En jaksa kuulla naisten haukkumista. Nyt unohdan naiset kokonaan. Kun ei kelpaa nii ei kelpaa. Ei väkisin. Uskon tulevaisuuteen että en jää kuitenkaan yksin. Sitten kun tulee robottinaiset niin sellasen saan ainaki.
Kommentit (87)
Minä aloitin seurustelun vasta 24-vuotiaana. Mies hylkäsi minut, koska hän piti seksiä täysin turhana.
En ole sen jläkeen seurustellut.
Tulkinta: kaikki miehet ovat sikoja. Vai kuinka?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 21:40"]
Minä aloitin seurustelun vasta 24-vuotiaana. Mies hylkäsi minut, koska hän piti seksiä täysin turhana.
En ole sen jläkeen seurustellut.
Tulkinta: kaikki miehet ovat sikoja. Vai kuinka?
[/quote]
Sinänsä tuo mies on valaistunut yksilö, joka on kaiken naisten arvostelun yläpuolella. Ei voi haukkua siaksi, mutta täysin hyödytön naisille, itse asiassa hyödyttömämpi kuin homomiehet. Mies joka katsoo jääkiekkoa, kiroilee ja juo kaljaa, muttei huoli pillua vaikka sitä tarjottaisiin.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:24"]
Akateeminen takaa jonkinlaisen äly- ja sivistystason, urheilullisuus takaa ainakin pääosin terveelliset elämäntavat, varallisuus toimintamahdollisuuksia esim. matkailua.
Eli missä mättää? Miksi et kelpaa? Mitä naiset ovat sanoneet? Onko uonteessa jotain perusteelisesti pielessä -- kauhea nipottaja, saita, mustasukkainen heti vai mitä? Jotain täytyy olla...
[/quote]
En ole 9 mutta ymmärrän tilanteen. Naiset ovat niin järjettömän vaativia, että siinä jäävät työnantajat ja muut heittämällä kakkoseksi
Akateeminen, urheilullinen ja hyvin toimeentuleva M28
[/quote]tässä ketjussa kirjoitti todella moni nainen joka ei ole kelvannut miehille. Hei eivät kuitenkaan syytä siitä miehiä.
[/quote]
Tämä on naisten ja miesten ero.
Minäkin olen luovuttanut miesten suhteen. Viihdyn paljon paremmin sinkkuna kuin parisuhteessa. En vaan kertakaikkiaan ole mikään parisuhdeihminen. En kuitenkaan vihaa tai inhoa miehiä. Suurin osa miehistä on ihan mukavia, mutta pidän miehet mieluiten vain kavereina.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 20:12"]
Sanoisin miehenä kuitenkin, että älkää siitä pillusta huolehtiko. Samalle märälle ja kuumalle puristumalle se tuntuu joka kerta. Kyllä siinä on tärkeintä ainakin minulle, jos vaimo nauttii ja sitten itsekin saan paremman orkun kuin runkatessa. Muutenhan se on ihan sama että runkkaako vai paneeko. Joskus runkkaaminen voittaa naimisen. Jos vaimo on vaikka tosi humalassa, niin pilluun saa työntää melkein mitä vaan, eikä hän tunne juuri mitään. Mieluummin katson jonkun dokumentin silloin tai urheilua. Toki nain jos vaimo lähestyy vaativasti.
Valtaosa ihmisen elämästä on muuta kuin seksiä. Jos paska jää suoleen, siinä on hengenvaara. Seksi tulee sitten. Harva miettii ja tajuaa,miten hienoa on että paska tulee ulos vessan pönttöön tai vatsalaukku toimii eikä kuole.
Tavallaan saman jutun kuin parisuhteessa voi saada jos on hyviä ystäviä tai joku harrastus. Parisuhteissa saa sitten huippuhetkiä ja vääjäämättä myös suuria pettymyksiä.
[/quote]
Ei jäänyt epäselväksi, minkä ympärillä sun ajatukset pyörii... Miten tavara etenee yhdessä jos toisessa putkessa.