Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luovutan naisten suhteen

Vierailija
07.07.2015 |

Poistin nettideitti profiilini ja en astu enää jalallakaan kapakkaan. En jaksa kuulla naisten haukkumista. Nyt unohdan naiset kokonaan. Kun ei kelpaa nii ei kelpaa. Ei väkisin. Uskon tulevaisuuteen että en jää kuitenkaan yksin. Sitten kun tulee robottinaiset niin sellasen saan ainaki.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:53"]

Kun mies on siittänyt naisen (naisen haluaman määrän lapsia), miehellä ei ole juurikaan enää virkaa. Mies voisi yhtä hyvin asua jossain lähikorttelissa ja tuoda välillä rahaa jälkeläisille - olettaen että mies on hyvä mies, joka haluaa kasvattaa jne. lapsiaan. Ja aina välillä lapset miehen luokse. Seksiinkään nainen ei miestä tarvitse, koska nainen kokee etääntyneensä miehestä, eikä hän enää kiihotu kumppanistaan. On toki poikkeuksia, mutta ainakin omassa kaveripiirissäni tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus. Näin myös meillä. Ja rakastan kyllä vaimoani. Siitä minulla ei ole aavistustakaan rakastaako vaimoni minua. Hän ei sellaista ikinä sanoisi. Minä olen sanonut. Aina joskus nussitaan, jos vaimolla sattuu olemaan haluja. Ennen panemista vaimo katsoo netistä elokuvatähtiä ja muita alfauroksia. Sitten mennäänkin taas pari viikkoa tai kuukausi vaimon ehdoilla, ja sovitan kaikki menemiseni ja tekemiseni hänen tahtonsa mukaan. Tämä on käytännöllistä, sillä muutoin vaimo huutaa kuin pieni lapsi tai joskus itkeskelee, että olen itsekäs. Minulla ei ole ajatustakaan erota, koska lapset kuitenkin kasvatettava eikä me riidellä. Toista naista ei koskaan tule, jos vaimo päättää erota. Kun lapset ovat aikuisia, ostan pienen vaatimattoman kesämökin ja muutan sinne viettämään vapaa-aikani. Jos vaimo haluaa erota tällöin, muutan ulkomaille ja ostan aikuisille lapsille aina välillä lentoliput, että voin tavata heitä.

[/quote]

Älä yleistä. Teillä on asiat pahasti solmussa ja se johtuu joko vaimosta tai sinusta tai teistä molemmista. Minullakin ex aina syytteli, että katson jotenkin himoiten leffojen miesnäyttelijöitä. Mielenkiintoista sikäli, etten ole koskaan fanittanut tai tiiraillut mitään leffatähtiä tai kauniita julkkismiehiä. 

Vierailija
22/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:44"]

Hei miehet, älkää tehkö niitä myyntipuheita itsestänne vaan jutelkaa ihan niitä näitä ja katsokaa, löytyisikö yhteinen sävel. Minut aikakin saa kavahtamaan kaikki ominaisuuksilla päteminen.

[/quote]

Näin on. Kumppanin etsintä ei ole mikään työhakemus jota varten laadit CV:n itsestäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:53"]

Kun mies on siittänyt naisen (naisen haluaman määrän lapsia), miehellä ei ole juurikaan enää virkaa. Mies voisi yhtä hyvin asua jossain lähikorttelissa ja tuoda välillä rahaa jälkeläisille - olettaen että mies on hyvä mies, joka haluaa kasvattaa jne. lapsiaan. Ja aina välillä lapset miehen luokse. Seksiinkään nainen ei miestä tarvitse, koska nainen kokee etääntyneensä miehestä, eikä hän enää kiihotu kumppanistaan. On toki poikkeuksia, mutta ainakin omassa kaveripiirissäni tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus. Näin myös meillä. Ja rakastan kyllä vaimoani. Siitä minulla ei ole aavistustakaan rakastaako vaimoni minua. Hän ei sellaista ikinä sanoisi. Minä olen sanonut. Aina joskus nussitaan, jos vaimolla sattuu olemaan haluja. Ennen panemista vaimo katsoo netistä elokuvatähtiä ja muita alfauroksia. Sitten mennäänkin taas pari viikkoa tai kuukausi vaimon ehdoilla, ja sovitan kaikki menemiseni ja tekemiseni hänen tahtonsa mukaan. Tämä on käytännöllistä, sillä muutoin vaimo huutaa kuin pieni lapsi tai joskus itkeskelee, että olen itsekäs. Minulla ei ole ajatustakaan erota, koska lapset kuitenkin kasvatettava eikä me riidellä. Toista naista ei koskaan tule, jos vaimo päättää erota. Kun lapset ovat aikuisia, ostan pienen vaatimattoman kesämökin ja muutan sinne viettämään vapaa-aikani. Jos vaimo haluaa erota tällöin, muutan ulkomaille ja ostan aikuisille lapsille aina välillä lentoliput, että voin tavata heitä.

[/quote]

Jep, juuri tuon takia edes töihin ei kannata mennä, jotta naiset jotka haluavat miehestä vain elättäjän ja siittäjän kiinnostuisivat. En voisi kuvitella eläväni yhdessä kenenkään kanssa ilman rakkautta, pelkästään "käytännöllisistä syistä", varsinkin kun itse olisin se hyväksikäytetty maksaja.

Vierailija
24/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:54"]

He eivät kelvaanneetkaan omaa nirsouttaan, kun piti olla rikas komea mies yms. Eikä kelvannut ne tuhannet vapaana olevat sinkkumiehet. Miehillä taas tilanne on ettei kelpaa yhtään kenellekkään. Eihän naiset voikkaan syyttää omasta nirsoudestaan yhtään ketään muuta kuin itseään.

[/quote]

Jokainen nainen, joka tietää ettei ole kelvannut ymmärtää ylläolevan olevan vain palstahullujen huttua...

Itse olen ulkoapäin ihan perus, samaten persoonaltani. Elämä ok ja niin pois päin, en syytä miehiä siitä etten ole kelvannut. Ottajia ei ole koskaan ollut, yhtäkään.

Minkäs minä sille voin, etten tässä elämässä ja tällä potentiaalilla yltänyt teidän kriteereihin?

Vierailija
25/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:24"] Akateeminen takaa jonkinlaisen äly- ja sivistystason, urheilullisuus takaa ainakin pääosin terveelliset elämäntavat, varallisuus toimintamahdollisuuksia esim. matkailua.  Eli missä mättää? Miksi et kelpaa? Mitä naiset ovat sanoneet? Onko uonteessa jotain perusteelisesti pielessä -- kauhea nipottaja, saita, mustasukkainen heti vai mitä? Jotain täytyy olla...  [/quote] En ole 9 mutta ymmärrän tilanteen. Naiset ovat niin järjettömän vaativia, että siinä jäävät työnantajat ja muut heittämällä kakkoseksi Akateeminen, urheilullinen ja hyvin toimeentuleva M28 [/quote]tässä ketjussa kirjoitti todella moni nainen joka ei ole kelvannut miehille. Hei eivät kuitenkaan syytä siitä miehiä.

[/quote]

He eivät kelvaanneetkaan omaa nirsouttaan, kun piti olla rikas komea mies yms. Eikä kelvannut ne tuhannet vapaana olevat sinkkumiehet. Miehillä taas tilanne on ettei kelpaa yhtään kenellekkään. Eihän naiset voikkaan syyttää omasta nirsoudestaan yhtään ketään muuta kuin itseään.

[/quote]

En jaksa uskoa tuohon, koska sen jälkeen kun täytin 26 vuotta, minua ei ole yrittänyt enää lähestyä yksikään mies. 

[/quote]

No lähesty itse miehiä.

Vierailija
26/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:09"]

[/quote]

Jokainen nainen, joka tietää ettei ole kelvannut ymmärtää ylläolevan olevan vain palstahullujen huttua...

Itse olen ulkoapäin ihan perus, samaten persoonaltani. Elämä ok ja niin pois päin, en syytä miehiä siitä etten ole kelvannut. Ottajia ei ole koskaan ollut, yhtäkään.

Minkäs minä sille voin, etten tässä elämässä ja tällä potentiaalilla yltänyt teidän kriteereihin?

[/quote]

Pistä tähän sähköpostiosoite, niin voin ottaa yhteyttä ja järjestää sulle miehen vaikka alle viikossa ja sitten on turha valittaa ettei se mies kelpaa sulle.

Vierailija
27/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:13"]

Pistä tähän sähköpostiosoite, niin voin ottaa yhteyttä ja järjestää sulle miehen vaikka alle viikossa ja sitten on turha valittaa ettei se mies kelpaa sulle.

[/quote]

En enää ole niin saatanan typerä, että nöyryyttäisin itseäni teidän miesten edessä. Olette tehneet jo aika perinpohjaisesti selväksi minulle näiden vuosikymmenten aikana, etten kelpaa :) Viestini pointti oli, että meitä kelpaamattomia naisia on olemassa, ei seuranhaku.

Vierailija
28/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:17"]

[/quote]

En enää ole niin saatanan typerä, että nöyryyttäisin itseäni teidän miesten edessä. Olette tehneet jo aika perinpohjaisesti selväksi minulle näiden vuosikymmenten aikana, etten kelpaa :) Viestini pointti oli, että meitä kelpaamattomia naisia on olemassa, ei seuranhaku.

[/quote]

Seliseli, olis ollut ottajia nytkin, mutta ei vaan kelpaa sulle. :)

Vierailija
29/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen saanut jokaiselta mieheltä pakit tässä elämässä, mä tiedän historiani, SÄ et mitään.

yksinkertaisesti tietyssä pisteessä ei enää kestä jatkuvia torjuntoja joten toteaa, että parempi olla yksin koska ei kellekään kelpaa.

Vierailija
30/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:21"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen saanut jokaiselta mieheltä pakit tässä elämässä, mä tiedän historiani, SÄ et mitään.

yksinkertaisesti tietyssä pisteessä ei enää kestä jatkuvia torjuntoja joten toteaa, että parempi olla yksin koska ei kellekään kelpaa.

[/quote]

Oot saanut torjuntoja sen takia, että oot tavoitellut liian hyviä miehiä. Minä voisin etsiä sulle sellaisen että et ihan varmasti saa pakkeja.

Vierailija
31/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkatkaa hyvät ihmiset! Halvempaa ainakin miehelle. Rakensimme 400 000 euron omakotitalon, vaikka ehdotin että voidaan asua kerrostalossakin. Vaimo sanoi: oon lapsesta asti haaveillut omasta talosta. Jos nyt estimoisi, että olemme naineet keskimäärin 40 kertaa vuodessa 15 vuoden ajan, se tekee noin 600 yhdyntää. Siitä tuleekin sattumalta noin 666 euroa per yhdyntä. Lapsista tulevia kustannuksia en laske, koska ne olisi voinut kerrostaloonkin. Lainan korkoja piti maksella alussa (korot eivät olleet silloin alhaalla) pienen kerrostalokämpän verran. Jos nyt mietitään, että kirjoitin pitkän matematiikan ja fysiikan, ja sittemmin opiskelin luonnontieteitä, niin eihän tässä touhussa ole mitään järkeä. Hävettää. On tullut pillulle hintaa, eikä sitä päivää tiedä, milloin vaimo hakee eroa.

Vierailija
32/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Oot saanut torjuntoja sen takia, että oot tavoitellut liian hyviä miehiä. Minä voisin etsiä sulle sellaisen että et ihan varmasti saa pakkeja.

[/quote]

No viimeisin pakit antanut mies oli tosiaan vakavista mielenterveysongelmista kärsivä, ylipainoinen ja pitkäaikaistyötön.

Vierailija
33/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:24"] Akateeminen takaa jonkinlaisen äly- ja sivistystason, urheilullisuus takaa ainakin pääosin terveelliset elämäntavat, varallisuus toimintamahdollisuuksia esim. matkailua.  Eli missä mättää? Miksi et kelpaa? Mitä naiset ovat sanoneet? Onko uonteessa jotain perusteelisesti pielessä -- kauhea nipottaja, saita, mustasukkainen heti vai mitä? Jotain täytyy olla...  [/quote] En ole 9 mutta ymmärrän tilanteen. Naiset ovat niin järjettömän vaativia, että siinä jäävät työnantajat ja muut heittämällä kakkoseksi Akateeminen, urheilullinen ja hyvin toimeentuleva M28 [/quote]tässä ketjussa kirjoitti todella moni nainen joka ei ole kelvannut miehille. Hei eivät kuitenkaan syytä siitä miehiä.

[/quote]

[/quote]

En jaksa uskoa tuohon, koska sen jälkeen kun täytin 26 vuotta, minua ei ole yrittänyt enää lähestyä yksikään mies. 

[/quote]

Tässä taas huomaa miesten ja naisten eron. Mua ei ole koskaan lähestynyt _yksikään_ nainen. Myös ne joita oon _itse_ lähestyny, ovat antaneet kylmää kyytiä

Vierailija
34/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:28"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:23"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No viimeisin pakit antanut mies oli tosiaan vakavista mielenterveysongelmista kärsivä, ylipainoinen ja pitkäaikaistyötön.

[/quote]

Sanoiko syytä?

Vierailija
35/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, täällä ne Jumalan lahjat naisille marttyyriruikuttaa kuorossa!

Vierailija
36/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:31"]

Vau, täällä ne Jumalan lahjat naisille marttyyriruikuttaa kuorossa!

[/quote]

Mitä muutakaan tässä enää vois tehdä?

Vierailija
37/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:37"]Hyvä päätös. Itsekin poistin kun oli ollut noin 3 vuotta ilman mitään tulosta. Nyt aion huomenna varata ajan psykiatrille ja hakea sairaseläkettä ja loisia lopun elämäni tuilla. Ainut miten voin kostaa naisille hylkäämiseni on että ainakin he joutuvat osittain nyt elättämään minua, kun makailen lopun elämäni yksin kotonani.
[/quote]
Menee kyllä enemmän miesten piikkiin makoilusi, kun miehet maksaa enemmän veroja.
[/quote]Naisia on enemmän veronmaksajina ja miehiä enemmän työttömänä eli eiköhän nettomaksajina ole kuitenkin enemmän naiset.
[/quote]
Miehillä kovemmat tulot vaikuttaa enemmän mitä suurempi työttömyys. Eihän pienestä palkasta juuri veroa mene, kun isosta palkasta menee puolet veroihin.

Vierailija
38/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:30"]

Sanoiko syytä?

[/quote]

Joo, kuulemma ei vaan tunteita mua kohtaan, rakastunut toiseen naiseen.

Vierailija
39/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan minä en ole väittänyt olevani Jumalan lahja naisille. Olen täysin tavallinen mies. Minussa ei ole mitään erikoista. Olen keskituloinen, kulli noin 13-14 senttinen, tavallinen naama, siivoan, teen ruokaa. Ongelma on juuri siinä, että jotkut naiset etsivät jotain Jumalan lahjoja. Olkoon tämä metafora, sillä en tiedä, onko kyseinen hahmo/olio olemassa. Onneksi osa naisista on jalat maassa, ja kohtelevat miehiä neutraalisen tavallisesti.

Vierailija
40/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäkää vittu päähänne ja yrittäkää huutaa hoosiannaa!