Luovutan naisten suhteen
Poistin nettideitti profiilini ja en astu enää jalallakaan kapakkaan. En jaksa kuulla naisten haukkumista. Nyt unohdan naiset kokonaan. Kun ei kelpaa nii ei kelpaa. Ei väkisin. Uskon tulevaisuuteen että en jää kuitenkaan yksin. Sitten kun tulee robottinaiset niin sellasen saan ainaki.
Kommentit (87)
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:37"]
Minä en ole luovuttanut, mutta ehkä löytänyt oman sävelen. En halua ikinä muuttaa naisen kanssa yhteen, koska se pilaisi kaiken yksityisyyden ja vapaa-ajan, mutta haluaisin hänen kuitenkin sitoutuvan emotionaalisesti minuun. Voi olla mahdotonta yhdistää näitä kahta, ellei ole suosittu alfamies.
Toinen vaihtoehto on se, että yrittäisi vain keräillä satunnaisia seksikokemuksia ja 'säätöjä' sen minkä kerkeää ja muistelisi niitä aina lämmöllä silloin tällöin. Tunteellisena ihmisenä ne jäisivät hyvin mieleen. Siihen on vielä paljon aikaa ennen keski-iän potenssiongelmia.
Toki seksi naisen kanssa tuntuu oudolta siinä mielessä, että nainen aina tuntuu vierastavan miehen vartaloa ja sukuelimiä jollakin tavalla ja siksi olenkin saanut kehuja sadoilta miehiltä, mutta en ikinä yhdeltäkään naiselta, paitsi kasvoista joskus silloin tällöin. On jotenkin vaikeaa käsittää sitä, miten vähäpätöinen juttu miehen vartalo voi olla naiselle tai paremminkin vaikea hyväksyä sitä, koska älyllisellä tasolla sen ymmärtää, että nainen etsii enemmän elättäjää kuin mies ja mies on naiselle usein portti perheeseen ja tiettyyn sosioekonomiseen kuvioon riippumatta siitä onko mies köyhä vai varakas, kun taas miehelle nainen on se itsetarkoitus ja muulla ei ole väliä.
Miehen pitää vain rakentaa itsetuntonsa muille asioille kuin lihalliselle haluttavuudelle ja yrittää ajatella asioista positiivisesti. Mies ei voi ehkä ymmärtää, miksi hän kelpasi seksiin tai seurusteluun, vaan hänen pitäisi keskittyä siihen, että hän kuitenkin kelpasi jostakin syystä eli hän ei ihan hirveä ole ja rahakaan ei ainakaan suoraan vaihtanut omistajaa. "Marjaana sentään antoi minun laittaa penikseni suuhun" ja "Penikseni kelpasi Mirjan vaginaan silloin kerran". Tuollaisia miehen pitää ajatella optimistisesti heinäkuisena kesäpäivänä kiikussa istuen.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Nainen kyllä himoitsee miehen vartaloa siinä vaiheessa, kun hän himoitsee kyseistä miestä muutenkin. Ei siinä silloin mitään vierastamisia ole. Mutta sitä himoa ei synny sitä vartaloa esittelemällä vaan yhteyttä rakentamalla. Ei omia ajatuksia luennoimalla vaan yhteisillä oivalluksilla ja huumorilla jne.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:12"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:35"]
Tai sitten vain kiinnität enemmän huomiota siihen, kun miehet tekevät sitä.
[/quote]
En. Miesten kyvyttömyys ottaa vastuuta omista teoista ja kelpaamattomuudesta on pahimmissa tapauksissa kulminoitunut jopa massamurhiin USA:ssa. Naiset eivät käyttäydy sillä tavalla.
[/quote]
Tuo ei ole se massamurhien syy, vaan erilainen genetiikka. Esim. psykopatia ja narsismi on moninkertaisesti yleisempää miehillä ja väkivaltaiset ongelmanratkaisut ovat miehille tyypillisempiä erilaisen aivojen rakenteen takia. Naiset voivat olla samanlaisia onnettomia ruikuttajia kuin miehetkin, mutta se näkyy ulospäin eri tavalla.
[/quote]
En. Miesten kyvyttömyys ottaa vastuuta omista teoista ja kelpaamattomuudesta on pahimmissa tapauksissa kulminoitunut jopa massamurhiin USA:ssa. Naiset eivät käyttäydy sillä tavalla.
[/quote]Tuo voi johtua siitä, että yhteiskunnan näkymättömät miehet täyttävät niin monet naisten tarpeista; on huoltomiestä, rakennusmiestä, poliisia, lääkäriä ja vaikka mitä huolehtijaa, mutta mies taas ei saa kosketusta ja seksiä samalla tavalla. Nainen voi tehdä äpäränkin itselleen elämän rikastuttajaksi melko helposti, kun taas mies ei saa edes sitä seksiä välttämättä tai ainakaan haluttuna olemisen kokemusta.
Jokainen nainen saa omia lapsia ja ihailua jos vain haluaa; myös ne, jotka eivät saa pysyvää miestä. Turvallisuus on myös naisille tärkeämpää ja yhteiskunnan näkymättömät miehet hoitavat turvallisuuden ja vakauden.
-Mies 29v + 1v-
Todennäköisesti viisas päätös joka ei ole syntynyt hetken mielijohteesta. Uskon että elämänlaatusikin paranee kun yksi stressin aiheuttaja on pois yhtälöstä.
Saman olen tehnyt miesten suhteen, paitsi en haaveile robotista. Jos joskus jollain vuosikymmenellä kohtaan miehen, jonka kanssa kiinnostus herää puolin ja toisin niin sitten käy niin. En kuitenkaan elättele mitään turhia haavekuvia sen suhteen.
Sama, mutta olen nainen ja luovutan miesten suhteen :D
Hieno päätös. Enää et elä vittu päässäsi. Hengitä syvään ja nauti elämästäsi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:05"]Hieno päätös. Enää et elä vittu päässäsi. Hengitä syvään ja nauti elämästäsi.
[/quote]
Näin on. Olisi jo pitäny tämä tajuta yläaste ikäsenä. Monet pakit olisi vältetty.
Hyvä päätös. Mä luovutin miesten suhteen jo vuosia sitten kun en kelvannut.
Kun otettiin tämä väkivaltaisuuskortti esille, haluaisin huomauttaa, että (omia) lapsiaan tappavat Suomessa nimenomaan naiset (äidit) tilastollisesti enemmän kuin isät. Äiti tappaa lapsensa todennäköisemmin kuin isä, ja tämä on ollut jo kauan näin.
Valtaosa miehistäkin vihaa väkivaltaa. He suostuvat tappamaan vain rakenteiden pakottamana (lue: valtio määrää tappamaan rangaistuksen uhalla; rangaistus voi olla kuolema=teloitus rintamalla jotta säilyy kuri).
Miesten käyttäytyminen on yleisesti ottaen jonkin verran väkivaltaisempaa kuin naisten. Mutta useimmiten miehet tappavat vain itsensä. Lisäksi murhien ja tappojen määrä on vähentynyt viime vuosikymmeninä Suomessa todella paljon. Se osoittaa, että nuoremmat miehet ovat oppineet hillitsemään itseään. Osin asiaa selittää mahdollisesti myös lääketieteen kehitys? mutta tämä on vain hypoteesi.
Ja mitä tulee väkivaltaisuuteen henkisessä mielessä, nimenomaan alfamiehet ovat siinä taitavia. Lisäksi alfat usein hyviä sotureita. Naiset eivät suinkaan vieroksu muita alistavia miehiä vaan nimenomaan osa naisista kiihottuu heistä. Koska johtajamiehet tuovat paremman elintason mahdollliselle perheelle.
Mies joka ei ole aggressiivinen lainkaan, menestyy huonommin naisten keskuudessä (paitsi jos muita pääomia esim. perinnön kautta). Tämä on tilastollinen fakta, mutta sillä ei voi tietenkään selittää yksilöiden elämää.
En täten selittäisi parisuhteita varsinaisesti erilaisilla käyttäytymismoodeilla, koska molemmissa sukupuolissa valtaosa lähtökohtaisesti vieroksuu väkivaltaa.
Huomaahan sen tänkin ketjun miesten aggressiivisista vastauksista millaisia te olette ja miten suhtaudutte :) ei mulla muuta.
En ole havainnut ainuttakaan aggressiivista vastausta tässä ketjussa. Argumentaatio on välillä jopa parempaa kuin keskimäärin tällaisilla palstoilla. Itse asiassa nimenomaan moni isä miettii, missä määrin antaa poikansa olla aggressiivinen. Jos pojasta tulee nössö mies, useimmat naiset eivät anna pillua. Jos poika on nössö, sitä yritetään helpommin kiusata. Sen vuoksi monet kuskaa nimenomaan poikiaan urheilun pariin, että löytyisi fiksu tapa olla aggressiivinen. Olin nuorena itse tosi nössö. Pillua ei herunut. Säilytin hyvät käytöstavat, mutta aloin käyttäytyä aggressiivisemmin (valkoisia valheita, liioittelua, toisten alistamista, omien taitojen liioittelua jne.) niin johan pillua alkoi herua. Tätä muutosta ei sinänsä muut tajua, mutta sen opetan kolmelle pojalleni. Että olkaa kohteliaita, mutta kiltit miehet ei saa pillua. Se on totaalinen fakta, ja sitä sääntöä ylläpitävät heteronaiset.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:02"]
No sitten oot melkein samassa asemassa jo kuin me miehet. Paitsi me ei kelvata edes seksiin kenellekkään, joten vähän paremmin sulla silti menee.
[/quote]
Näinpä, mut minkäs sille tekee. Vähän nauraen luen teidän juttuja, "naiselle riittää normaalipaino, ok-naama ja persoona" niin saa aina miehen. Ei vitussa.
[/quote]
No minut sais ainakin.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:55"]
Huomaahan sen tänkin ketjun miesten aggressiivisista vastauksista millaisia te olette ja miten suhtaudutte :) ei mulla muuta.
[/quote]
Se jos täällä netissä vähän avautuu turhautuneisuuttaan ei tarkoita mitään aggressioita. Olen livenä ihan rauhallinen ja hiljainen mies. Enemmän tilanne harmittaa kuin suututtaa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 18:32"]
[/quote]
[/quote]
Tuo ei ole se massamurhien syy, vaan erilainen genetiikka. Esim. psykopatia ja narsismi on moninkertaisesti yleisempää miehillä ja väkivaltaiset ongelmanratkaisut ovat miehille tyypillisempiä erilaisen aivojen rakenteen takia. Naiset voivat olla samanlaisia onnettomia ruikuttajia kuin miehetkin, mutta se näkyy ulospäin eri tavalla.
[/quote]
Tässä murhaajan elämänkerta:
https://www.documentcloud.org/documents/1173808-elliot-rodger-manifesto.html
Huomaan hyvin paljon samoja ongelmia itselläni kuin hänellä. Suurin ongelma on ettei uskalla lähestyä naisia, ujous ja hiljaisuus ja sitä kautta syrjäytyminen. Itseäni harmittaa pitkälti samat asiat, mutta en koe mitään aggressioita, enkä edes niin voimakasta mustasukkaisuutta ja kateutta, vaikka vähän ehkä sitäkin joskus. Lisäksi minulla ei ole narsistisia piirteitä, että tarvitsisin jotain ihailua ja oman egon boostaamista. Hän ei pystynyt hyväksymään yksinäistä elämää, suuttui ja purki sen vihansa tuolla kauhealla teollaan. Minä sen sijaan pystyn hyväksymään yksinäisen syrjäytyneen asemani, mutta kyllä se minuakin harmittaa ihan siinä missä häntäkin, välillä jopa itkettää.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:27"]
Runkatkaa hyvät ihmiset! Halvempaa ainakin miehelle. Rakensimme 400 000 euron omakotitalon, vaikka ehdotin että voidaan asua kerrostalossakin. Vaimo sanoi: oon lapsesta asti haaveillut omasta talosta. Jos nyt estimoisi, että olemme naineet keskimäärin 40 kertaa vuodessa 15 vuoden ajan, se tekee noin 600 yhdyntää. Siitä tuleekin sattumalta noin 666 euroa per yhdyntä. Lapsista tulevia kustannuksia en laske, koska ne olisi voinut kerrostaloonkin. Lainan korkoja piti maksella alussa (korot eivät olleet silloin alhaalla) pienen kerrostalokämpän verran. Jos nyt mietitään, että kirjoitin pitkän matematiikan ja fysiikan, ja sittemmin opiskelin luonnontieteitä, niin eihän tässä touhussa ole mitään järkeä. Hävettää. On tullut pillulle hintaa, eikä sitä päivää tiedä, milloin vaimo hakee eroa.
[/quote]
666 ! Pedon luku - eikä varmaan sattumaa !
Sanoisin miehenä kuitenkin, että älkää siitä pillusta huolehtiko. Samalle märälle ja kuumalle puristumalle se tuntuu joka kerta. Kyllä siinä on tärkeintä ainakin minulle, jos vaimo nauttii ja sitten itsekin saan paremman orkun kuin runkatessa. Muutenhan se on ihan sama että runkkaako vai paneeko. Joskus runkkaaminen voittaa naimisen. Jos vaimo on vaikka tosi humalassa, niin pilluun saa työntää melkein mitä vaan, eikä hän tunne juuri mitään. Mieluummin katson jonkun dokumentin silloin tai urheilua. Toki nain jos vaimo lähestyy vaativasti.
Valtaosa ihmisen elämästä on muuta kuin seksiä. Jos paska jää suoleen, siinä on hengenvaara. Seksi tulee sitten. Harva miettii ja tajuaa,miten hienoa on että paska tulee ulos vessan pönttöön tai vatsalaukku toimii eikä kuole.
Tavallaan saman jutun kuin parisuhteessa voi saada jos on hyviä ystäviä tai joku harrastus. Parisuhteissa saa sitten huippuhetkiä ja vääjäämättä myös suuria pettymyksiä.
Jaa, mä luulin että tuo naisten suhteen luovuttaminen tarkoittaa, että olet menossa naimisiin, kun et parempaakaan saa.
Mies rakastuu naisessa siihen, mitä näkee ja nainen miehessä siihen, mitä kuulee. En ole koskaan ollut miehen elätettävänä enkä asunut miehen kanssa samassa asunnossa. Mies on ollut parisuhdetta varten eikä suinkaan mikään kulujen puolittaja. Omat asunnot takaavat sen, ettei joudu itselle vastenmieliseen kotipiian rooliin.