Luovutan naisten suhteen
Poistin nettideitti profiilini ja en astu enää jalallakaan kapakkaan. En jaksa kuulla naisten haukkumista. Nyt unohdan naiset kokonaan. Kun ei kelpaa nii ei kelpaa. Ei väkisin. Uskon tulevaisuuteen että en jää kuitenkaan yksin. Sitten kun tulee robottinaiset niin sellasen saan ainaki.
Kommentit (87)
Paskaa tulee ihan pillun vierestä. Miehillä pallien alta. Siksi ei ihme, että kaikki on paskaa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:30"]
Sanoiko syytä?
[/quote]
Joo, kuulemma ei vaan tunteita mua kohtaan, rakastunut toiseen naiseen.
[/quote]
Voihan tuo olla tekosyykin. Kyllä tosiaan on olemassa muutamia naisia jotka eivät kelpaa kuin pienelle osalle miehistä, mutta varmaan 90% naisista löytyisi erittäin helposti ottajan, jos vain itse haluaisivat.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:46"]
Sanoiko syytä?
[/quote]
[/quote]
Voihan tuo olla tekosyykin. Kyllä tosiaan on olemassa muutamia naisia jotka eivät kelpaa kuin pienelle osalle miehistä, mutta varmaan 90% naisista löytyisi erittäin helposti ottajan, jos vain itse haluaisivat.
[/quote]
Niin, tekosyy sille etten ollut tarpeeksi kaunis ja mielenkiintoinen. Olisin varmaan muuten kelvannut, koska toi nainen oli suhteessa eikä se mies sitä myöhemminkään saanut. Tiesin sen naisen ja he olivat yhteydessä - paljon enemmän mitä mä ja tämä mies.
Hei, hyvä kirja, hyvä ruoka, lenkit koiran kanssa jne.ovat paljon mukavampia juttuja kuin parisuhde tai seksi. Elämä helpottuu kovasti kun lakkaa etsimästä suhdetta väkisin, varsinkin jos on ollut huonoja kokemuksia parisuhteista tai on huono itsetunto. Parisuhde tai kelpaaminen ei oikeasti määritä ketään. Terv.Nainen jolla takana vuosien suhteet.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:48"]
Sanoiko syytä?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin, tekosyy sille etten ollut tarpeeksi kaunis ja mielenkiintoinen. Olisin varmaan muuten kelvannut, koska toi nainen oli suhteessa eikä se mies sitä myöhemminkään saanut. Tiesin sen naisen ja he olivat yhteydessä - paljon enemmän mitä mä ja tämä mies.
[/quote]
Niin, jospa se mies oli kuitenkin ulkonäöltään ihan tavallinen mies, jolla nyt oli muutama huono ominaisuus kuten se työttömyys ja mielenterveys ja sinä olit vaatimattomampi ulkonäöltäsi? Paha sanoa kun en tiedä tapausta tarkemmin, voihan olla että tuo mies oli vain typerys jolla oli liian suuret odotukset.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:52"]
Sanoiko syytä?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Niin, jospa se mies oli kuitenkin ulkonäöltään ihan tavallinen mies, jolla nyt oli muutama huono ominaisuus kuten se työttömyys ja mielenterveys ja sinä olit vaatimattomampi ulkonäöltäsi? Paha sanoa kun en tiedä tapausta tarkemmin, voihan olla että tuo mies oli vain typerys jolla oli liian suuret odotukset.
[/quote]
Oon seksiin aina kelvannut miehille, mutten suhteeseen. Eli helvetin rumahan sillon on.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:44"]
Paskaa tulee ihan pillun vierestä. Miehillä pallien alta. Siksi ei ihme, että kaikki on paskaa.
[/quote]
Kaikki on paskaa, paitsi kusi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:52"]
Sanoiko syytä?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Oon seksiin aina kelvannut miehille, mutten suhteeseen. Eli helvetin rumahan sillon on.
[/quote]
No sitten oot melkein samassa asemassa jo kuin me miehet. Paitsi me ei kelvata edes seksiin kenellekkään, joten vähän paremmin sulla silti menee.
Teit ehkä elämäsi parhaan päätöksen.
Ennen, joskus varhaisteininä haaveilin vielä pillusta, mutta osoittautuikin että minulle oli enemmän jäykkiä kulleja tarjolla ja nyt olen jo ihan tottunut sperman makuun.Enkä aio vaihtaa,näillä mennään-loppuun saakka.
Samaa mieltä! En ole enää vuosiin jaksanut etsiä, sillä muka suhdetta etsineet miehet ovat vain leikkineet tunteillani ja halunneetkin vain seksiseikkailuja. Keskityn vapaa-ajallani tekemään niitä asioita, joista pidän. Jos hyvä mies joskus kohdalle osuu, niin se on tietysti hienoa. Etsimällä etsimiseen en vain jaksa uskoa, enkä myöskään halua elämääni pelkkiä pettymyksiä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:02"]
No sitten oot melkein samassa asemassa jo kuin me miehet. Paitsi me ei kelvata edes seksiin kenellekkään, joten vähän paremmin sulla silti menee.
[/quote]
Näinpä, mut minkäs sille tekee. Vähän nauraen luen teidän juttuja, "naiselle riittää normaalipaino, ok-naama ja persoona" niin saa aina miehen. Ei vitussa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:24"] Akateeminen takaa jonkinlaisen äly- ja sivistystason, urheilullisuus takaa ainakin pääosin terveelliset elämäntavat, varallisuus toimintamahdollisuuksia esim. matkailua. Eli missä mättää? Miksi et kelpaa? Mitä naiset ovat sanoneet? Onko uonteessa jotain perusteelisesti pielessä -- kauhea nipottaja, saita, mustasukkainen heti vai mitä? Jotain täytyy olla... [/quote] En ole 9 mutta ymmärrän tilanteen. Naiset ovat niin järjettömän vaativia, että siinä jäävät työnantajat ja muut heittämällä kakkoseksi Akateeminen, urheilullinen ja hyvin toimeentuleva M28 [/quote]tässä ketjussa kirjoitti todella moni nainen joka ei ole kelvannut miehille. Hei eivät kuitenkaan syytä siitä miehiä.
[/quote]
Aika moni kyllä syyttää vaikkei ehkä tässä ketjussa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:20"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:24"] Akateeminen takaa jonkinlaisen äly- ja sivistystason, urheilullisuus takaa ainakin pääosin terveelliset elämäntavat, varallisuus toimintamahdollisuuksia esim. matkailua. Eli missä mättää? Miksi et kelpaa? Mitä naiset ovat sanoneet? Onko uonteessa jotain perusteelisesti pielessä -- kauhea nipottaja, saita, mustasukkainen heti vai mitä? Jotain täytyy olla... [/quote] En ole 9 mutta ymmärrän tilanteen. Naiset ovat niin järjettömän vaativia, että siinä jäävät työnantajat ja muut heittämällä kakkoseksi Akateeminen, urheilullinen ja hyvin toimeentuleva M28 [/quote]tässä ketjussa kirjoitti todella moni nainen joka ei ole kelvannut miehille. Hei eivät kuitenkaan syytä siitä miehiä.
[/quote]
[/quote]
Naiset syyttävät usein itseään, miehet usein naisia. Iso ero naisten ja miesten välillä.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:21"]
Sama täällä. Naisista stressaamisen jattämisen jälkeen olen voinut elää täysillä matkustellen ja nauttien elämästä. Ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa voi hetken kaduttaa, että ei ole omia lapsia, mutta sisarusten lapsia näen riittävän usein.
Akateeminen, urheilullinen ja varakas M36
[/quote]Entä sitten kun olet vanha? Sisarustesi lapsilla on kiire hoitaa omia vanhempiaan ja käydä töissä, ikätoverisi alkavat kuolla, vanhemmat jo kuolleet. Kuka sinua hoitaa kun olet vanha?
Kyllä sulla hyvin on vielä aikaa hankkia vaimo ja lapset. Mutta älä ota sellaista joka juo ja kapinoi.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:27"]
Runkatkaa hyvät ihmiset! Halvempaa ainakin miehelle. Rakensimme 400 000 euron omakotitalon, vaikka ehdotin että voidaan asua kerrostalossakin. Vaimo sanoi: oon lapsesta asti haaveillut omasta talosta. Jos nyt estimoisi, että olemme naineet keskimäärin 40 kertaa vuodessa 15 vuoden ajan, se tekee noin 600 yhdyntää. Siitä tuleekin sattumalta noin 666 euroa per yhdyntä. Lapsista tulevia kustannuksia en laske, koska ne olisi voinut kerrostaloonkin. Lainan korkoja piti maksella alussa (korot eivät olleet silloin alhaalla) pienen kerrostalokämpän verran. Jos nyt mietitään, että kirjoitin pitkän matematiikan ja fysiikan, ja sittemmin opiskelin luonnontieteitä, niin eihän tässä touhussa ole mitään järkeä. Hävettää. On tullut pillulle hintaa, eikä sitä päivää tiedä, milloin vaimo hakee eroa.
[/quote]
Olet varmasti oikeassa, mutta pitääkö yllä oleva ymmärtää niin, että seksi on ollut ainoa "juttu" teidän liitossanne? Et ole saanut siitä itsellesi mitään muuta?
Jos olisit ollut kaikki nuo vuodet yksin siellä kerrostalokämpässä, lyön vetoa, että osaisit arvostaa sitä, että sinulla on ollut joku, jonka kanssa elää, jakaa iloja ja suruja, matkustella, viettää jouluja ja juhannuksia, harrastaa jne. Puhumattakaan kaikesta siitä näkymättömästä työstä , jota rouvasi on sinun eteesi mahdollisesti tehnyt: synnyttänyt lapsesi, hoitanut niitä ja mahdollistanut sinun työurasi, siivonut, laittanut ruokaa, hoivannut sinua kun olet kipeä jne. jne. Vai oletko ollut täysin "itseriittoinen" kaikki nuo vuodet?
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:20"]
[/quote]
[/quote]
Naiset syyttävät usein itseään, miehet usein naisia. Iso ero naisten ja miesten välillä.
[/quote]
Tai sitten vain kiinnität enemmän huomiota siihen, kun miehet tekevät sitä.
Minä en ole luovuttanut, mutta ehkä löytänyt oman sävelen. En halua ikinä muuttaa naisen kanssa yhteen, koska se pilaisi kaiken yksityisyyden ja vapaa-ajan, mutta haluaisin hänen kuitenkin sitoutuvan emotionaalisesti minuun. Voi olla mahdotonta yhdistää näitä kahta, ellei ole suosittu alfamies.
Toinen vaihtoehto on se, että yrittäisi vain keräillä satunnaisia seksikokemuksia ja 'säätöjä' sen minkä kerkeää ja muistelisi niitä aina lämmöllä silloin tällöin. Tunteellisena ihmisenä ne jäisivät hyvin mieleen. Siihen on vielä paljon aikaa ennen keski-iän potenssiongelmia.
Toki seksi naisen kanssa tuntuu oudolta siinä mielessä, että nainen aina tuntuu vierastavan miehen vartaloa ja sukuelimiä jollakin tavalla ja siksi olenkin saanut kehuja sadoilta miehiltä, mutta en ikinä yhdeltäkään naiselta, paitsi kasvoista joskus silloin tällöin. On jotenkin vaikeaa käsittää sitä, miten vähäpätöinen juttu miehen vartalo voi olla naiselle tai paremminkin vaikea hyväksyä sitä, koska älyllisellä tasolla sen ymmärtää, että nainen etsii enemmän elättäjää kuin mies ja mies on naiselle usein portti perheeseen ja tiettyyn sosioekonomiseen kuvioon riippumatta siitä onko mies köyhä vai varakas, kun taas miehelle nainen on se itsetarkoitus ja muulla ei ole väliä.
Miehen pitää vain rakentaa itsetuntonsa muille asioille kuin lihalliselle haluttavuudelle ja yrittää ajatella asioista positiivisesti. Mies ei voi ehkä ymmärtää, miksi hän kelpasi seksiin tai seurusteluun, vaan hänen pitäisi keskittyä siihen, että hän kuitenkin kelpasi jostakin syystä eli hän ei ihan hirveä ole ja rahakaan ei ainakaan suoraan vaihtanut omistajaa. "Marjaana sentään antoi minun laittaa penikseni suuhun" ja "Penikseni kelpasi Mirjan vaginaan silloin kerran". Tuollaisia miehen pitää ajatella optimistisesti heinäkuisena kesäpäivänä kiikussa istuen.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 17:35"]
Tai sitten vain kiinnität enemmän huomiota siihen, kun miehet tekevät sitä.
[/quote]
En. Miesten kyvyttömyys ottaa vastuuta omista teoista ja kelpaamattomuudesta on pahimmissa tapauksissa kulminoitunut jopa massamurhiin USA:ssa. Naiset eivät käyttäydy sillä tavalla.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:21"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:17"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:13"]
Pistä tähän sähköpostiosoite, niin voin ottaa yhteyttä ja järjestää sulle miehen vaikka alle viikossa ja sitten on turha valittaa ettei se mies kelpaa sulle.
[/quote]
En enää ole niin saatanan typerä, että nöyryyttäisin itseäni teidän miesten edessä. Olette tehneet jo aika perinpohjaisesti selväksi minulle näiden vuosikymmenten aikana, etten kelpaa :) Viestini pointti oli, että meitä kelpaamattomia naisia on olemassa, ei seuranhaku.
[/quote]
Seliseli, olis ollut ottajia nytkin, mutta ei vaan kelpaa sulle. :)
[/quote]
Olen saanut jokaiselta mieheltä pakit tässä elämässä, mä tiedän historiani, SÄ et mitään.
yksinkertaisesti tietyssä pisteessä ei enää kestä jatkuvia torjuntoja joten toteaa, että parempi olla yksin koska ei kellekään kelpaa.
[/quote]
Oot saanut torjuntoja sen takia, että oot tavoitellut liian hyviä miehiä. Minä voisin etsiä sulle sellaisen että et ihan varmasti saa pakkeja.
[/quote]
Ei ole olemassa "liian hyviä" miehiä. Koko tasoajattelu on aivan perseestä. Ne miehet jotka kovaan ääneen kuvittelevat olevansa niitä kovatasoisia eivät juuri niitä ole. Pelkkää paskaa, naiset sekä miehet. Pelkkää paskaa...