Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luovutan naisten suhteen

Vierailija
07.07.2015 |

Poistin nettideitti profiilini ja en astu enää jalallakaan kapakkaan. En jaksa kuulla naisten haukkumista. Nyt unohdan naiset kokonaan. Kun ei kelpaa nii ei kelpaa. Ei väkisin. Uskon tulevaisuuteen että en jää kuitenkaan yksin. Sitten kun tulee robottinaiset niin sellasen saan ainaki.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Naisista stressaamisen jattämisen jälkeen olen voinut elää täysillä matkustellen ja nauttien elämästä. Ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa voi hetken kaduttaa, että ei ole omia lapsia, mutta sisarusten lapsia näen riittävän usein.

Akateeminen, urheilullinen ja varakas M36

Vierailija
2/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 12:21"]

Sama täällä. Naisista stressaamisen jattämisen jälkeen olen voinut elää täysillä matkustellen ja nauttien elämästä. Ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa voi hetken kaduttaa, että ei ole omia lapsia, mutta sisarusten lapsia näen riittävän usein.

Akateeminen, urheilullinen ja varakas M36

[/quote]

Miksi sitten kaupittelet täällä itseäsi "akateeminen, urheilullinen ja varakas M36"? Eikös tuo ole juuri se tapa, millä ihmiset kuvailevat itseään treffipalstoilla?

Jos tuo pitää paikkansa, niin kyllähän sulle ottajia riittää. Taidat tietää sen itsekin? :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa pillua, ei siihen omaa naista tarvita.

Vierailija
4/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen takaa jonkinlaisen äly- ja sivistystason, urheilullisuus takaa ainakin pääosin terveelliset elämäntavat, varallisuus toimintamahdollisuuksia esim. matkailua. 

Eli missä mättää? Miksi et kelpaa? Mitä naiset ovat sanoneet? Onko uonteessa jotain perusteelisesti pielessä -- kauhea nipottaja, saita, mustasukkainen heti vai mitä? Jotain täytyy olla... 

Vierailija
5/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:24"]

Akateeminen takaa jonkinlaisen äly- ja sivistystason, urheilullisuus takaa ainakin pääosin terveelliset elämäntavat, varallisuus toimintamahdollisuuksia esim. matkailua. 

Eli missä mättää? Miksi et kelpaa? Mitä naiset ovat sanoneet? Onko uonteessa jotain perusteelisesti pielessä -- kauhea nipottaja, saita, mustasukkainen heti vai mitä? Jotain täytyy olla... 

[/quote]

Voihan noilla myyntispekseillä lisäksi olla täysi kusipää, pihi, työnarkomaani, ylimielinen, itsekeskeinen, sitoutumiskammoinen, ylikriittinen, nirso, kontrollifriikki, epäsiisti, haiseva, lihava (moni lihavakin urheilee), varakkuuskin on suhteellista ja opinnot voitu suorittaa rimaa hipoen ja gradu jäänyt roikkumaan. 

Vierailija
6/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:30"]

[/quote]

Voihan noilla myyntispekseillä lisäksi olla täysi kusipää, pihi, työnarkomaani, ylimielinen, itsekeskeinen, sitoutumiskammoinen, ylikriittinen, nirso, kontrollifriikki, epäsiisti, haiseva, lihava (moni lihavakin urheilee), varakkuuskin on suhteellista ja opinnot voitu suorittaa rimaa hipoen ja gradu jäänyt roikkumaan. 

[/quote]

No ei kai kenenkään suhde kaadu siihen että joku tun gradu jäänyt roikkumaan? :O

Vierailija
7/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ole 9 mutta ymmärrän tilanteen. Naiset ovat niin järjettömän vaativia, että siinä jäävät työnantajat ja muut heittämällä kakkoseksi

Akateeminen, urheilullinen ja hyvin toimeentuleva M28

Vierailija
8/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän sua. Olen bi ja lopetin juuri naisten suhteen. Naisia on todella vaikea lähestyä, kriteerit ovat kovat heillä ja lisäksi he ovat todella passiivisia. Miesten suhteen luovutin jo vuosi sitten. Parempi yksin, kun on ystäviä ja lapset.

Vierailija
9/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös. Itsekin poistin kun oli ollut noin 3 vuotta ilman mitään tulosta. Nyt aion huomenna varata ajan psykiatrille ja hakea sairaseläkettä ja loisia lopun elämäni tuilla. Ainut miten voin kostaa naisille hylkäämiseni on että ainakin he joutuvat osittain nyt elättämään minua, kun makailen lopun elämäni yksin kotonani.

Vierailija
10/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:37"]Hyvä päätös. Itsekin poistin kun oli ollut noin 3 vuotta ilman mitään tulosta. Nyt aion huomenna varata ajan psykiatrille ja hakea sairaseläkettä ja loisia lopun elämäni tuilla. Ainut miten voin kostaa naisille hylkäämiseni on että ainakin he joutuvat osittain nyt elättämään minua, kun makailen lopun elämäni yksin kotonani.
[/quote]
Menee kyllä enemmän miesten piikkiin makoilusi, kun miehet maksaa enemmän veroja.

Vierailija
11/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:37"]Hyvä päätös. Itsekin poistin kun oli ollut noin 3 vuotta ilman mitään tulosta. Nyt aion huomenna varata ajan psykiatrille ja hakea sairaseläkettä ja loisia lopun elämäni tuilla. Ainut miten voin kostaa naisille hylkäämiseni on että ainakin he joutuvat osittain nyt elättämään minua, kun makailen lopun elämäni yksin kotonani. [/quote] Menee kyllä enemmän miesten piikkiin makoilusi, kun miehet maksaa enemmän veroja.

[/quote]

Ei se mitään, nuo miehet saavat naisia, joten he nauttivat mitä minä en nauti. Ihan hyvin voivat maksaa siitä ilosta.

Vierailija
12/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:33"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:30"]

[/quote]

[/quote]

No ei kai kenenkään suhde kaadu siihen että joku tun gradu jäänyt roikkumaan? :O

[/quote]

Ei varmaan, mutta silloin ei kannata myydä itseään akateemisena...

Hei miehet, älkää tehkö niitä myyntipuheita itsestänne vaan jutelkaa ihan niitä näitä ja katsokaa, löytyisikö yhteinen sävel. Minut aikakin saa kavahtamaan kaikki ominaisuuksilla päteminen.

Vierailija
13/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemiä!

Vierailija
14/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:24"]

[/quote]

En ole 9 mutta ymmärrän tilanteen. Naiset ovat niin järjettömän vaativia, että siinä jäävät työnantajat ja muut heittämällä kakkoseksi

Akateeminen, urheilullinen ja hyvin toimeentuleva M28
[/quote]tässä ketjussa kirjoitti todella moni nainen joka ei ole kelvannut miehille. Hei eivät kuitenkaan syytä siitä miehiä.

Vierailija
15/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:39"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:37"]Hyvä päätös. Itsekin poistin kun oli ollut noin 3 vuotta ilman mitään tulosta. Nyt aion huomenna varata ajan psykiatrille ja hakea sairaseläkettä ja loisia lopun elämäni tuilla. Ainut miten voin kostaa naisille hylkäämiseni on että ainakin he joutuvat osittain nyt elättämään minua, kun makailen lopun elämäni yksin kotonani. [/quote] Menee kyllä enemmän miesten piikkiin makoilusi, kun miehet maksaa enemmän veroja.

[/quote]

Ei se mitään, nuo miehet saavat naisia, joten he nauttivat mitä minä en nauti. Ihan hyvin voivat maksaa siitä ilosta.
[/quote]
Itse en kyllä ole saanut naista ja verojakin maksan melkein 30ke palkasta eli en ole saanut edes naista siitä hyvästä :(

Vierailija
16/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mutta miesten suhteen. Parempi yksin kuin seurassa missä ei kelpaa vaikka vääntyisi mille mutkalle. Nyt ei tarvitse miellyttää kuin itseään.

Vierailija
17/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on siittänyt naisen (naisen haluaman määrän lapsia), miehellä ei ole juurikaan enää virkaa. Mies voisi yhtä hyvin asua jossain lähikorttelissa ja tuoda välillä rahaa jälkeläisille - olettaen että mies on hyvä mies, joka haluaa kasvattaa jne. lapsiaan. Ja aina välillä lapset miehen luokse. Seksiinkään nainen ei miestä tarvitse, koska nainen kokee etääntyneensä miehestä, eikä hän enää kiihotu kumppanistaan. On toki poikkeuksia, mutta ainakin omassa kaveripiirissäni tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus. Näin myös meillä. Ja rakastan kyllä vaimoani. Siitä minulla ei ole aavistustakaan rakastaako vaimoni minua. Hän ei sellaista ikinä sanoisi. Minä olen sanonut. Aina joskus nussitaan, jos vaimolla sattuu olemaan haluja. Ennen panemista vaimo katsoo netistä elokuvatähtiä ja muita alfauroksia. Sitten mennäänkin taas pari viikkoa tai kuukausi vaimon ehdoilla, ja sovitan kaikki menemiseni ja tekemiseni hänen tahtonsa mukaan. Tämä on käytännöllistä, sillä muutoin vaimo huutaa kuin pieni lapsi tai joskus itkeskelee, että olen itsekäs. Minulla ei ole ajatustakaan erota, koska lapset kuitenkin kasvatettava eikä me riidellä. Toista naista ei koskaan tule, jos vaimo päättää erota. Kun lapset ovat aikuisia, ostan pienen vaatimattoman kesämökin ja muutan sinne viettämään vapaa-aikani. Jos vaimo haluaa erota tällöin, muutan ulkomaille ja ostan aikuisille lapsille aina välillä lentoliput, että voin tavata heitä.

Vierailija
18/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:24"] Akateeminen takaa jonkinlaisen äly- ja sivistystason, urheilullisuus takaa ainakin pääosin terveelliset elämäntavat, varallisuus toimintamahdollisuuksia esim. matkailua.  Eli missä mättää? Miksi et kelpaa? Mitä naiset ovat sanoneet? Onko uonteessa jotain perusteelisesti pielessä -- kauhea nipottaja, saita, mustasukkainen heti vai mitä? Jotain täytyy olla...  [/quote] En ole 9 mutta ymmärrän tilanteen. Naiset ovat niin järjettömän vaativia, että siinä jäävät työnantajat ja muut heittämällä kakkoseksi Akateeminen, urheilullinen ja hyvin toimeentuleva M28 [/quote]tässä ketjussa kirjoitti todella moni nainen joka ei ole kelvannut miehille. Hei eivät kuitenkaan syytä siitä miehiä.

[/quote]

He eivät kelvaanneetkaan omaa nirsouttaan, kun piti olla rikas komea mies yms. Eikä kelvannut ne tuhannet vapaana olevat sinkkumiehet. Miehillä taas tilanne on ettei kelpaa yhtään kenellekkään. Eihän naiset voikkaan syyttää omasta nirsoudestaan yhtään ketään muuta kuin itseään.

Vierailija
19/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:37"]Hyvä päätös. Itsekin poistin kun oli ollut noin 3 vuotta ilman mitään tulosta. Nyt aion huomenna varata ajan psykiatrille ja hakea sairaseläkettä ja loisia lopun elämäni tuilla. Ainut miten voin kostaa naisille hylkäämiseni on että ainakin he joutuvat osittain nyt elättämään minua, kun makailen lopun elämäni yksin kotonani.
[/quote]
Menee kyllä enemmän miesten piikkiin makoilusi, kun miehet maksaa enemmän veroja.
[/quote]Naisia on enemmän veronmaksajina ja miehiä enemmän työttömänä eli eiköhän nettomaksajina ole kuitenkin enemmän naiset.

Vierailija
20/87 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 15:24"] Akateeminen takaa jonkinlaisen äly- ja sivistystason, urheilullisuus takaa ainakin pääosin terveelliset elämäntavat, varallisuus toimintamahdollisuuksia esim. matkailua.  Eli missä mättää? Miksi et kelpaa? Mitä naiset ovat sanoneet? Onko uonteessa jotain perusteelisesti pielessä -- kauhea nipottaja, saita, mustasukkainen heti vai mitä? Jotain täytyy olla...  [/quote] En ole 9 mutta ymmärrän tilanteen. Naiset ovat niin järjettömän vaativia, että siinä jäävät työnantajat ja muut heittämällä kakkoseksi Akateeminen, urheilullinen ja hyvin toimeentuleva M28 [/quote]tässä ketjussa kirjoitti todella moni nainen joka ei ole kelvannut miehille. Hei eivät kuitenkaan syytä siitä miehiä.

[/quote]

He eivät kelvaanneetkaan omaa nirsouttaan, kun piti olla rikas komea mies yms. Eikä kelvannut ne tuhannet vapaana olevat sinkkumiehet. Miehillä taas tilanne on ettei kelpaa yhtään kenellekkään. Eihän naiset voikkaan syyttää omasta nirsoudestaan yhtään ketään muuta kuin itseään.

[/quote]

En jaksa uskoa tuohon, koska sen jälkeen kun täytin 26 vuotta, minua ei ole yrittänyt enää lähestyä yksikään mies.