Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot häpyhuulet. Voinko kokeilla brassivahausta?

Vierailija
07.07.2015 |

Tässä nyt tällainen tyyppillinen av-aihe :D. Mutta oikeasti. Juolahti jostain mieleeni, että pitäisikö kerran  elämässä kokeilla brassivahausta alapäähän. Mutta minulla on oikein lihaisa perhonen tuolla alapäässä, eli erittän suuret sisemmät häpyhuulet, joita vielä korostaa se että ulommat häpyhuulet taas ovat pienet.

Olen valitettavasti pariltakin mieheltä saanut vähemmän  imartelevan kommentin silloon harvoin kun olen ajanut alapään posliiniksi (=sänkiseksi, sillä minulla on voimakas tumma karvankasvu).

Onko yleinen mielipide nyt sitten se että tällainen lihaisa pimppi pitää pitää karvojen peitossa?

Omaa miestä ei tällä hetkellä ole. Jos olisi, se voisi ratkaista tämän ropleeman.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:16"]

Tässä nyt tällainen tyyppillinen av-aihe :D. Mutta oikeasti. Juolahti jostain mieleeni, että pitäisikö kerran  elämässä kokeilla brassivahausta alapäähän. Mutta minulla on oikein lihaisa perhonen tuolla alapäässä, eli erittän suuret sisemmät häpyhuulet, joita vielä korostaa se että ulommat häpyhuulet taas ovat pienet.

Olen valitettavasti pariltakin mieheltä saanut vähemmän  imartelevan kommentin silloon harvoin kun olen ajanut alapään posliiniksi (=sänkiseksi, sillä minulla on voimakas tumma karvankasvu).

Onko yleinen mielipide nyt sitten se että tällainen lihaisa pimppi pitää pitää karvojen peitossa?

Omaa miestä ei tällä hetkellä ole. Jos olisi, se voisi ratkaista tämän ropleeman.

[/quote]

Nätillä siistityllä karvoituksella todennäköisesti vähemmän silmille hyökkäävä kokonaisuus. Eivät kaikki miehet yökkää karvojen tähden.

Vierailija
22/44 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sänki on tosi ikävä, normaali karvoitus on parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/44 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaisat perhoset aiheuttaa mulla vastustamattoman halun suutelemiseen ja nuolemiseen. Eli tuen on! And hard!

Vierailija
25/44 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis turn....

Vierailija
26/44 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/44 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta. Onko se perhonen nälkäinen ;)
M25

Vierailija
28/44 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna menna.

Vierailija
29/44 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kannattaa kokeilla, mutta laita kuvat ennen ja jälkeen. Me voidaan sitten arvioida, kumpi parempi.

Vierailija
30/44 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kyllä saanut sellaisen käsityksen, että miehet just tykkää enemmän niistä "lihaisista" alapäistä.

Mä taas olen miettinyt sitä, että kun on isot ne sisemmät, niin miten vahaus sun muu oikein onnistuu? Eikö siinä saa olla tosi tarkkana, ettei niihin sisempiin osu vaha tai höylä?

Vierailija
31/44 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaaehtoinen makutuomariksi. Missä tämä perhonen sijaitsee?

Vierailija
32/44 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä saa aina olla siirtelemässä syrjään.

ap

Vierailija
33/44 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lihaisa perhonen". Heh. Enpä oo koskaan omaa värkkiäni noin ajatellut, mutta joo, siltähän se vähän näyttää. Hauska mielikuva, kiitos :)

Oman perhoseni pidän siistinä: ajan alempaa ja sivuista ja jätän häpykulle terälehden, jolla perhonen saa nököttää. Mulla karvoitus on vaaleaa, mutta jos ois tummaa, kokeilisin varmaan just vahausta, sokeria tms. Näillä keinoin ainakin mun mies pysyy tyytyväisenä. Sehän ois aina räpläämässä tota mun neitoperhoa...

Vierailija
34/44 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 00:15"]

"Lihaisa perhonen". Heh. Enpä oo koskaan omaa värkkiäni noin ajatellut, mutta joo, siltähän se vähän näyttää. Hauska mielikuva, kiitos :)

Oman perhoseni pidän siistinä: ajan alempaa ja sivuista ja jätän häpykulle terälehden, jolla perhonen saa nököttää. Mulla karvoitus on vaaleaa, mutta jos ois tummaa, kokeilisin varmaan just vahausta, sokeria tms. Näillä keinoin ainakin mun mies pysyy tyytyväisenä. Sehän ois aina räpläämässä tota mun neitoperhoa...

[/quote]

Sano nyt vielä kerran että perhonen -.-

Vierailija
35/44 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei suruvaippa :)

Vierailija
36/44 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne vahaamalla pois lähde! :D

Vierailija
37/44 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi teit tämän aloituksen, nyt perhosesi on ollut jo melkein pari tuntia mielessä :(
M25

Vierailija
38/44 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaankin naisen genitaalien leikkaamista. Silloin ne pöhöttyneet pillunhuulet leikataan irti ja tulos on varsin siisti ja sileä. Eivät ne millään vaj

hauksella lähde.

Vierailija
39/44 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonevat sisemmät häpyhuulet löytyvät noin joka toiselta. Ei kuutenkaan perjosen siipiä niin monelta. Kookkaita häppäreitä ei tule hävetä!

Vierailija
40/44 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kokeilla. Kyllä ovat nähneet niitä ennenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän