Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita fb:ssä viinilasi/varpaat/kukkaspäivitykset?

Vierailija
07.07.2015 |

Mä taidan laittaa sinne semmoisen kuvan missä yhdistän noi kaikki. Tungen kukkasia varpaanväleihin ja viinilasi siihen jalkojen keskelle prkl.

Saakeli kun on hikisiä vanhoja varpaita uutisvirta täynnä!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla vaikeeta.

Vierailija
2/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy tuollaisia päivityksiä mun uutisvirrasta, onneksi. Sen verta täyspäistä porukkaa on kavereina ettei nyt ihan mitä tahansa omituisuuksia laiteta julkasten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit laiturin ja kimaltelevan veden.

Vierailija
4/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa! Nyt on kesä, ja kaverisi haluavat jakaa niitä asioita mitkä tuottavat hyvää mieltä.

Vierailija
5/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parhautta!"

Vierailija
6/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:22"]

Relaa! Nyt on kesä, ja kaverisi haluavat jakaa niitä asioita mitkä tuottavat hyvää mieltä.

[/quote]

En mäkään laita kuvaa mun miehen kullista vaikka se tuottaakin mulle aivan hemmetisti hyvää mieltä :D

-ap

Vierailija
7/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:23"]

"Parhautta!"

[/quote]

Ai jumalauta että toikin ärsyttää mua! :D. Mun mies vaan käyttää tuota että mä yritän siedättää itseäni vähän

-ap

Vierailija
8/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kavereista joku oli laittanut videon, jossa näkyi varpaat, kukkia, laituri ja kimaltava vesi. Ap olisi ihastunut tähän :D

Vierailija
9/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkapäivitykset on ihania, samoin kesämaisemat ja kimaltelevat vedet :)

Vierailija
10/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:27"]

Mun kavereista joku oli laittanut videon, jossa näkyi varpaat, kukkia, laituri ja kimaltava vesi. Ap olisi ihastunut tähän :D

[/quote]

Ei jumalauta :D. Mitä siinä tapahtui? Liikkuiko varpaat? Voisitko kommentoida mun puolesta että missä on kuohari?

-ap

Vierailija
11/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä.

Vierailija
12/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fb-kaveri oli laittanut kuvan, jossa kaikkien kolmen kakaran paskaiset varpaat, joissa näkyi vielä selvästi kaikkien helvetin pitkät varpaankynnet. En olisi ikinä kehdannut laittaa sellaista kuvaa! Ja ne kynnet oli niin pitkiä, että jo taipuneet moneen suuntaan. Hyi helvetti! Siihen varpaiden viereen aseteltu marjarasia vaikutti lähinnä kornilta.

Vierailija
13/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:33"]

Mun fb-kaveri oli laittanut kuvan, jossa kaikkien kolmen kakaran paskaiset varpaat, joissa näkyi vielä selvästi kaikkien helvetin pitkät varpaankynnet. En olisi ikinä kehdannut laittaa sellaista kuvaa! Ja ne kynnet oli niin pitkiä, että jo taipuneet moneen suuntaan. Hyi helvetti! Siihen varpaiden viereen aseteltu marjarasia vaikutti lähinnä kornilta.

[/quote]

Eikä! :D. Ihanaa kun täältä saa aina vertaistukea elämän vaikeissa tilanteissa :D. Enää ei tunnu niin pahalta :D

-ap

Vierailija
14/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ne jokakesäiset varpaankuvat ovat oksettavia. Siitä heti tietää, että kesä on alkanut kun eukot laittavat kuvia varpaistaan. Aika monella on tosi rumat varpaat, joissa vielä ne kirpunkokoiset kynnenpuolikkaat on lakattu jollain räikeällä värillä. Yöh.

Vierailija
15/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! :)

Vierailija
16/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halipusimoooiiii!

Vierailija
17/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Taas yksi hyvä syy elää ilman koko naamakirjaa... ;)

Vierailija
18/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkälaisia kuvia sinne sitten saisi teidän mielestä laittaa? Itse en päivittele tai käytä facea muuhun kuin parin suljetun ryhmän kanssa kommunikointiin, mutta aina jaksaa ihmetyttää nämä päivitysten valittajat. Milloin on liikaa onnellisuutta ja milloin liikaa varpaita. Koettakaa nyt tajuta että jos ihmisillä on pari sataa ja enemmän "ystävää", niin taatusti päivitykset on pinnallista hömppää. Jokainen yrittää näyttää elämästään parhaimmat puolet. Täysin inhimillistä ja ymmärrettävää. Jos noin rassaa niin mikä pakko teidän on käyttää facebookia? Tulisi elettyä sitä omaakin elämää eikä kyylättyä koko ajan mitä ja miten muut päivittää.

Vierailija
19/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:45"]

No minkälaisia kuvia sinne sitten saisi teidän mielestä laittaa? Itse en päivittele tai käytä facea muuhun kuin parin suljetun ryhmän kanssa kommunikointiin, mutta aina jaksaa ihmetyttää nämä päivitysten valittajat. Milloin on liikaa onnellisuutta ja milloin liikaa varpaita. Koettakaa nyt tajuta että jos ihmisillä on pari sataa ja enemmän "ystävää", niin taatusti päivitykset on pinnallista hömppää. Jokainen yrittää näyttää elämästään parhaimmat puolet. Täysin inhimillistä ja ymmärrettävää. Jos noin rassaa niin mikä pakko teidän on käyttää facebookia? Tulisi elettyä sitä omaakin elämää eikä kyylättyä koko ajan mitä ja miten muut päivittää.

[/quote]

Älä viitsi saivarrella. Jos varpaankuvat ärsyttävät niin ei se tarkoita ettei sinne "saisi" muunlaisia kuvia laittaa. Ymmärsit varmaan aloituksen pointin? Laittakaa nättejä ja hyvin otettuja kuvia. Niitä on ilo katsoa. Mutta nuo ämmien muhkuraiset nakkivarpaat ovat kertakaikkiaan kamalia!

Vierailija
20/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:14"]

Mä taidan laittaa sinne semmoisen kuvan missä yhdistän noi kaikki. Tungen kukkasia varpaanväleihin ja viinilasi siihen jalkojen keskelle prkl.

Saakeli kun on hikisiä vanhoja varpaita uutisvirta täynnä!

[/quote]

Laita, Laita! Oikeesti huumria ei oo koskaan liikaa! :) Ja kyllähän kaikki tietää noiden olevan kliseitä. Laita oikein imelä kuva kaikilla herkuilla, älä unohda lakata varpaankynsiä sateenkaarenväreihin!

Tai laita äijämäisempi multa/kuralätäkkökuva, missä varpaaväleissä on nokkosia, timoteitä, tupakannatsoja ja makkarankuoria. Vieressä tietysti kaljatölkki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän