Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita fb:ssä viinilasi/varpaat/kukkaspäivitykset?

Vierailija
07.07.2015 |

Mä taidan laittaa sinne semmoisen kuvan missä yhdistän noi kaikki. Tungen kukkasia varpaanväleihin ja viinilasi siihen jalkojen keskelle prkl.

Saakeli kun on hikisiä vanhoja varpaita uutisvirta täynnä!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:49"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:45"]

No minkälaisia kuvia sinne sitten saisi teidän mielestä laittaa? Itse en päivittele tai käytä facea muuhun kuin parin suljetun ryhmän kanssa kommunikointiin, mutta aina jaksaa ihmetyttää nämä päivitysten valittajat. Milloin on liikaa onnellisuutta ja milloin liikaa varpaita. Koettakaa nyt tajuta että jos ihmisillä on pari sataa ja enemmän "ystävää", niin taatusti päivitykset on pinnallista hömppää. Jokainen yrittää näyttää elämästään parhaimmat puolet. Täysin inhimillistä ja ymmärrettävää. Jos noin rassaa niin mikä pakko teidän on käyttää facebookia? Tulisi elettyä sitä omaakin elämää eikä kyylättyä koko ajan mitä ja miten muut päivittää.

[/quote]

Älä viitsi saivarrella. Jos varpaankuvat ärsyttävät niin ei se tarkoita ettei sinne "saisi" muunlaisia kuvia laittaa. Ymmärsit varmaan aloituksen pointin? Laittakaa nättejä ja hyvin otettuja kuvia. Niitä on ilo katsoa. Mutta nuo ämmien muhkuraiset nakkivarpaat ovat kertakaikkiaan kamalia!

[/quote]

Äläkä sä jaksa valittaa. Niponiponipo... -.-

Vierailija
22/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:14"]

Mä taidan laittaa sinne semmoisen kuvan missä yhdistän noi kaikki. Tungen kukkasia varpaanväleihin ja viinilasi siihen jalkojen keskelle prkl.

[/quote]

Minä olen jo nähnyt tällaisen kuvan. Yksi fb-kaverini laittoi kuvan, jossa olivat hänen ja hänen äitinsä varpaat, kukkaset varvasväleissä ja kaksi viinilasia vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole fb:ssa, ei tarvitse tuollaisia murehtia. Toisaalta olisin tyytyväinen jos noin pieni asia olisi murheeni! Suosittelen sieltä poistumaan,  jos noin ahdistaa!

Vierailija
24/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:45"]

No minkälaisia kuvia sinne sitten saisi teidän mielestä laittaa? Itse en päivittele tai käytä facea muuhun kuin parin suljetun ryhmän kanssa kommunikointiin, mutta aina jaksaa ihmetyttää nämä päivitysten valittajat. Milloin on liikaa onnellisuutta ja milloin liikaa varpaita. Koettakaa nyt tajuta että jos ihmisillä on pari sataa ja enemmän "ystävää", niin taatusti päivitykset on pinnallista hömppää. Jokainen yrittää näyttää elämästään parhaimmat puolet. Täysin inhimillistä ja ymmärrettävää. Jos noin rassaa niin mikä pakko teidän on käyttää facebookia? Tulisi elettyä sitä omaakin elämää eikä kyylättyä koko ajan mitä ja miten muut päivittää.

[/quote]

Älä viitsi saivarrella. Jos varpaankuvat ärsyttävät niin ei se tarkoita ettei sinne "saisi" muunlaisia kuvia laittaa. Ymmärsit varmaan aloituksen pointin? Laittakaa nättejä ja hyvin otettuja kuvia. Niitä on ilo katsoa. Mutta nuo ämmien muhkuraiset nakkivarpaat ovat kertakaikkiaan kamalia!
[/quote]

No jos jonkun elämässä hiekkaiset varpaat symbolisoivat lomaa? Samoin ne iänikuiset kuohuviinilasit. Jonkun muun mielestä taas ne kuvat, mitkä sun mielestä on hienoja, ovat hänen mielestään aivan kamalia. Esim tässäkin ketjussa valitetaan varpaiden lisäksi kimmaltavasta vedestä. Elämä on paljon helpompaa jos ei ärsyynny tyhjästä. Ja lähtee vaikka ulos kävelylle eikä tuijota somea.

Vierailija
25/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 10:14"]

[/quote]

Laita, Laita! Oikeesti huumria ei oo koskaan liikaa! :) Ja kyllähän kaikki tietää noiden olevan kliseitä. Laita oikein imelä kuva kaikilla herkuilla, älä unohda lakata varpaankynsiä sateenkaarenväreihin!

Tai laita äijämäisempi multa/kuralätäkkökuva, missä varpaaväleissä on nokkosia, timoteitä, tupakannatsoja ja makkarankuoria. Vieressä tietysti kaljatölkki.

[/quote]

JOo semmoinen vois olla hyvä, että seisois vesilätäkössä varpaat hieman pilkottaen, päivänkakkaroita varpaiden väleissä, kaljaatölkki siinä vieressä ja kuvatekstinä "Ihanaa, vihdoinkin kesä!"

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi