Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selvisitte vauvavuodesta?

Vierailija
07.07.2015 |

Parisuhteen kannalta siis. Meillä on ollut vauvan syntymästä lähtien pelkkää riitelyä johon alan tosissaan väsyä. Päivä, pari saattaa mennä hyvin mutta sitten kilahtaa. Suurin vika on luultavasti minussa, en ennen ollut aggressiivinen ja hermostunut näin pienistä asioista, mutta nykyään en enää tunnista itseäni. Olen miettinyt eroa monta kertaa. Haluaisin yrittää ja jatkaa miehen kanssa, mutta tilanne on se, että tässä vaiheessa tajuan jo olevsni masentunut ja tuntuu etten kestä enää yhtään riitaa. Mitä tehdä? Neuvoja, kokemuksia?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heti ero mielessä kun vaikeudet tulee...! Kauanko olette olleet yhdessä?

Vierailija
22/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole selvinnyt vieläkään. Varpajaiset jatkuu... T. Isi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin äitiysloman päätyttyä töihin ja isä jäi lapsen kanssa kotiin saamaan perspektiiviä. Nykyään ymmärtää mua oikein hyvin :D

Vierailija
24/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vauvalla koliikki sekä refluksi. Myöhemmin korvakierre joka helpotti kun putkitettiin 5 tulehduksen jälkeen. Oltiin erittäin väsyneitä, univelkaisia, stressaantuneita vauvan voinnista. Parisuhde voi selvästi huonommin noin 10 kk jonka jälkeen alkoi helpottaa, vuoden jälkeen meni taas jo loistavasti. Suosittelen odottamaan ero päätöksen kanssa sen ensimmäisen vuoden ja miettimään sen jälkeen asiaa uusiksi.

Vierailija
25/25 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin riideltiin paljon ja vauva valvotti. Eroa ei kuitenkaan kertaakaan edes mainittu. Oltiin väsyneitä ja kiukkuisia molemmat, mutta tiedettiin, että kyllä se joskus helpottaa, niin kuin helpottikin. Mun mies oli pitkiä päiviä töissä, mutta osallistui silti kotitöihin ja oli iltaisin vauvan kanssa.