Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi lävistus olisi parempi?

Vierailija
24.07.2015 |

Elikkäs olisin hankkimassa joko septumin tai huulikorun. Aion tulevaisuudessa kyllä hankkia molemmat, mutta koska vielä on niin vähän kokemusta lävistyksiä (tällä hetkellä on vain 3 paria korvissa) niin haluaisin hankkia ensin sen joka olisi helpompi. Joten onko septumin vai huulikorun otto kivuliaampaa? Kumpi on helpompi hoitaa ja saada parantamaan ilman tulehduksia? Toivoisin asianmukaista tietoa ihmisiltä joilla on kokemusta jommasta kummasta tai mieluiten molemmista :)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista :) Mietin että septum olisi ehkä parempi vaihtoehto, koska siitä ei jäisi näkyvää arkea, ja jos käyttää hevosenkengän mallista korua niin sen saa käännetty piiloon helposti. Ei tulisi ongelmia esim. työpaikoilla :) ja oikeastaan en välitä siitä kivun määrästä kovinkaan paljoa, sillä sehän kestää vain hetken.
Ap

Vierailija
2/19 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Septum juuri siksi että arpi pysyy piilossa jos sen haluaa myöhemmin ottaa pois. Itse tyhmänä teininä otin bridge lävistyksen ja erittäin näkyvät arvet on edelleen naamassa kolmen vuoden koruttomuuden jälkeenkin. Kyllä kaduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 07:25"]Lävistys tekee halvan vaikutelman. 
[/quote]
Älä huoli, sehän on sitten minun naamani joka näyttää halvalta eikä sinun :)

Vierailija
4/19 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

septum sattuu aika kiitettävästi mutta paranee nopeasti.

Vierailija
5/19 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 04:36"]

Älä oikeesti ota... Itselläni ollut nuorempana neljä huulilävistystä, ei kuitenkaan siis saman aikaisesti. Nyt ihan törkeen rumat reiät huulten ympärillä vielä vuosien koruttomuuden jälkeenkin! Samoin kulmakorusta jäänyt ikävä arpi....

[/quote]

Mulla ollut snakebitesit, eikä mitään näkyviä jälkiä ole nykyään. Se on hyvin yksilöllistä.

Ja septum on aika kivulias ottaa ja noista vaihtoehdoista se vaikeampi.

Vierailija
6/19 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yleensä noi suun alueen parannu nopeiten? Varma en ole, mulla on vain kulmakoru ja tragus, napakoru ollut joskus. 

Mua harmittaa, koska oon nyt 5 vuotta ollut ilman napakorua ja reikä ei ole mennyt umpeen, eli ei tuu varmasti menemäänkään. En uskalla varmaan ikinä ottaa kulmakorua pois, jos siihenkin jää vaan reikä :S

Vierailija
7/19 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oikeesti ota... Itselläni ollut nuorempana neljä huulilävistystä, ei kuitenkaan siis saman aikaisesti. Nyt ihan törkeen rumat reiät huulten ympärillä vielä vuosien koruttomuuden jälkeenkin! Samoin kulmakorusta jäänyt ikävä arpi....

Vierailija
8/19 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko lävistykset. No, korvakorut voit ottaa.

Vierailija
9/19 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 04:39"]Unohda koko lävistykset. No, korvakorut voit ottaa.
[/quote]Juurikin näitä inisiöitä ei tähän ketjuun kaivata, te jotka lävistyksistä ette tykkää niin turvat tukkoon, ei kiinnosta ulinat.

Vierailija
10/19 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuin navassa ja korvissa.

Vierailija
11/19 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sellainen iso hakaneula, joka laitetaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.  Tekee juuri oikean säväyksen.

Vierailija
12/19 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Septum sattuu hirveästi mutta paranee nopeasti. Ja reikä pysyy ainakin mulla auki, vaikken pidä korua. On ollut jo 16 vuotta.

Vierailija
13/19 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistys tekee halvan vaikutelman. 

Vierailija
14/19 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivun tunne on yksilöllistä! Omista lävistyksistä (4kpl) kieli oli kaikkein vähiten kivuliain! Septum koskee varmasti hirveästi, uskoisin. Nenän alueella kun on. Mutta se lävistyskipu ei kauaa kestä ja sit on kiva koru

Vierailija
15/19 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mua vituttaa nää lävistyksistä ja tatuoinneista inisijät. Ei ne tatuoinnit ja lävistykset teitä varten ole ja jos ei silmää miellytä, niin katse muualle ja turpa kii.

Vierailija
16/19 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistykset ihan kauheita, älä hyvä lapsi mene pilaaman kasvojasi.

Vierailija
17/19 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 04:28"]Toivoisin asianmukaista tietoa ihmisiltä joilla on kokemusta jommasta kummasta tai mieluiten molemmista :)
[/quote]

Molemmista kokemusta, näyttävät oksettavilta. Unohda!

Vierailija
18/19 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Septumin lävistäminen sattuu enemmän. Tosin, eihän kyse ole kuin muutaman sekunnin kivusta. Kummatkin mielestäni yhtä helppoja hoitaa. Sinuna odottaisin vielä syksyyn, ettei tule tulehduksia. Ai niin, ja mieti sitä huulikorua vielä, siitä kun jää loppuelämäksi reikä näkyvälle paikalle (toisin kuin septumissa) ja hampaat saattaa kulua ja ikenet vetäytyä.

Vierailija
19/19 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisillä ei ole hintaa.