Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tulossa ylläriesiintyjäks Blockfesteille? Eminem ja Rihanna?

Vierailija
06.07.2015 |

Eminemin Monster tour on tulossa suomeen vuonna 2015 ja nyt blockfesteille on luvattu yllätysesiintyjä ja blockfest laajentuu ratina(?)-stadionille. Mitä luulette tuleeko eminem? Kummallista vaan se että kun menee monster kiertueen sivuille niin siellä pystyy pre-rekisteröidä itselle liput suomen keikalle, eihän se ois mahdollista jos se tulis blockeille vai?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmisiä ala jo tuo Cheek kohta kyllästyttää..Johan tuo kauan olikin jo pois että ikävä tuli..tai sitten ei

Vierailija
62/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua v*tuttaa, kun ei olekaan Eminem. Monster touria en enää olisikaan halunnut nähdä, mutta Eminemin oman shown kyllä. Miksi sitä ei voi edes se eurojackpotin voittanut tänne maksaa! prkl. Sitten, kun mä voitan monta miljoonaa, niin lennätän sen tänne heti! I promise.

Pitäkää keekkinne. I'm going home.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotannon tiimin sihteeri on bestikseni. Varma tieto siis eli Michael Jackson!

Vierailija
64/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Cheekillä vähintään uus sinkkukin tehtailtuna takataskussa, jos ei koko levyä..Ja ei muuta kun stadionia varaamaan...eiku sehän oli jo. Mitä Cheek vielä keksii mihin kurkottaa?

Vierailija
65/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:23"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:18"]Eminem on hiipuva tähti. Itse en yhtään syty ajatukselle, että Eminem aggressiivisesti räpättää ja Blockeilla kaksinkertainen joukko väkeä.. Huoh. Tulisi joku hyvä stara.
[/quote] Ajatelkaa että Enimem:in Hailey tytär, josta hän lauloi on jo täysi-ikäinen ♡
[/quote] Hailie Jade Scott on nyt kaunis gollegessa opiskeleva 19 vuotias. Eminenin alkuaikojen sanat käsitteli nuoren perheen tilannetta. Riitoja, lasta. Sitten myöhemmin tuli Stan, joka kertoo miltä tuntuu kun joutuu stalkkauksen uhriksi, kun fani kuvittelee olevavansa Eninem. Tiedättekö että Eminemillä on diagnosoitu OCD, inpulssikotrollinhäriö,

Vierailija
66/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan gollegessa opiskelee.

Vierailija
67/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.standard.co.uk/showbiz/celebrity-news/eminems-ocd-gets-worse-8966489.html

Ei sillä kai sitä ocd:tä ole, kerkesin jo "innostua" (itselläni se nimittäin on)

Ohis

Vierailija
68/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keekki

Vierailija
69/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:18"]Eminem on hiipuva tähti. Itse en yhtään syty ajatukselle, että Eminem aggressiivisesti räpättää ja Blockeilla kaksinkertainen joukko väkeä.. Huoh. Tulisi joku hyvä stara.
[/quote] Ajatelkaa että Enimem:in Hailey tytär, josta hän lauloi on jo täysi-ikäinen ♡

Vierailija
70/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:41"]

Eikös perjantain pääesiintyjä ole Wiz Khalifa? Luulisi, että lauantain pääesiintyjä olisi joku vähintään yhtä suosittu, joten se kyllä rajaisi Cheekin pois listasta. Vaikka ei olisi Eminem,niin joku muu iso nimi ulkomailta? (toivon eminemiä!)

[/quote]

Onhan siellä lauantaina jo kovempi Wizia, TI. :D

Vierailija
71/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:17"]

Ette tuu "blokeihin", idiootit, pilaamaan mun iltaa.

[/quote]

Hahah, kuka tässä ketjussa on ollut idiootti, ja millä tavalla me sun iltas pilattais? Sähän se tässä taidat varsinainen idiootti olla, jos eksyn paikalle en toivonmukaan törmää suhun. ;)

Vierailija
72/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, että se olisi Tupac. Sitten voisinkin harkita lippujen ostoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan