Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tulossa ylläriesiintyjäks Blockfesteille? Eminem ja Rihanna?

Vierailija
06.07.2015 |

Eminemin Monster tour on tulossa suomeen vuonna 2015 ja nyt blockfesteille on luvattu yllätysesiintyjä ja blockfest laajentuu ratina(?)-stadionille. Mitä luulette tuleeko eminem? Kummallista vaan se että kun menee monster kiertueen sivuille niin siellä pystyy pre-rekisteröidä itselle liput suomen keikalle, eihän se ois mahdollista jos se tulis blockeille vai?

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu vissiinki niinku ennakkovarata liput

Vierailija
22/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:22"]

Nyt et viitti. Mä en halua, että Eminem tulee mihinkään festareille ja sen tuloa olen odottanut kohta kakskyt vuotta!

Mistä tiijät, että olisi tulossa 2015?

[/quote]

No lueppa tää :) http://www.iltalehti.fi/viihde/2015070619990024_vi.shtml

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se voi olla yhdellekään ohjelman tuottajalle edullista tuoda tuon tason tähtiä yllärinä esiintymään. Niistä pitää repii rahat irti, että saa perhe leipää.

Vierailija
24/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:26"]

Nyt et viitti. Mä en halua, että Eminem tulee mihinkään festareille ja sen tuloa olen odottanut kohta kakskyt vuotta!

[/quote]

[/quote]

Joo. Luin ja tutkin muutamaa muutakin. Onhan noita yhtäläisyyksiä, mutta... toistaiseksi vielä puhdas huhu.

Vierailija
25/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:26"]

[/quote]

[/quote]

Joo. Luin ja tutkin muutamaa muutakin. Onhan noita yhtäläisyyksiä, mutta... toistaiseksi vielä puhdas huhu.

[/quote]

Ja kiitos huomioni herättämisestä. :)

Vierailija
26/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa juttu on se että Eminemin sivuilla tai missään muuallakaan ei ole vahvistusta et monster tour 2015 olis tulossa...ainoastaan tuolla yaticket sivulla

Vierailija
27/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin voisi kuvitella, että Eminemin tasoinen, ODOTETTU artisti pitäisi ihan oman keikkansa. Eli siis ei tulisi mihinkään festareille yllätysesiityjäksi. Eihän tätä toki voi tietää, mutta kuulostaa vaan hassulta. :)

Vierailija
28/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:27"]

Eihän se voi olla yhdellekään ohjelman tuottajalle edullista tuoda tuon tason tähtiä yllärinä esiintymään. Niistä pitää repii rahat irti, että saa perhe leipää.

[/quote]

Mietin kyl ite samaa et aika kallis kiinnitys olis...varmaa blockfest liputki nousis ylös kun niiden myynti keskeytettiin pariks päiväks

Vierailija
29/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:31"]

Jotenkin voisi kuvitella, että Eminemin tasoinen, ODOTETTU artisti pitäisi ihan oman keikkansa. Eli siis ei tulisi mihinkään festareille yllätysesiityjäksi. Eihän tätä toki voi tietää, mutta kuulostaa vaan hassulta. :)

[/quote]

Totta!! Mutta tuli mieleen pakostikkin että esim Mac miller joka on kai suht suosittu artisti niin kävi viime vuonna blockfesteillä ja hänkään ei omaa keikkaa pitänyt.

Vierailija
30/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:31"]

[/quote]

Totta!! Mutta tuli mieleen pakostikkin että esim Mac miller joka on kai suht suosittu artisti niin kävi viime vuonna blockfesteillä ja hänkään ei omaa keikkaa pitänyt.

[/quote]

Anteeks siis oli pori jazzissa

Vierailija
31/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eminem ni mä ostan liput vaik väkisin torstaina

Vierailija
32/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joku Keekki kuitenki

Vierailija
33/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei apua, mä en oo koskaan tilannut keikkalippuja, mutta JOS eminem oikeasti tulee blokeihin niin mä meen sinne vaikka väkisin. :D mutta vähän offtopicina, kuinka ne liput tilataan? Netistä? Soittamalla? Onko ne maksettava siinä samantien että ne saa, vai miten? Verkkopankissa? Apua mua jännittää. :D

Vierailija
34/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:34"]

Jos eminem ni mä ostan liput vaik väkisin torstaina

[/quote]

Sama juttu ja ostoon lähti exclusive liput kahdelle.

Blockissa on kyllä kova jenkkikattaus muutenkin. Mies jo lämpeni ajatukselle.

Vierailija
35/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:37"]

Hei apua, mä en oo koskaan tilannut keikkalippuja, mutta JOS eminem oikeasti tulee blokeihin niin mä meen sinne vaikka väkisin. :D mutta vähän offtopicina, kuinka ne liput tilataan? Netistä? Soittamalla? Onko ne maksettava siinä samantien että ne saa, vai miten? Verkkopankissa? Apua mua jännittää. :D

[/quote]

Kirjaudut vaikka samantien Tiketin palveluun ja torstaina sieltä. Ja samalla tietenkin puhelimessa jonotat.

Näin me tehdään neljän koneen ja puhelimen voimin, kele.

Maksu verkkopankissa, luottokorttikin kelpaa.

Vierailija
36/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:29"]

Ainoa juttu on se että Eminemin sivuilla tai missään muuallakaan ei ole vahvistusta et monster tour 2015 olis tulossa...ainoastaan tuolla yaticket sivulla

[/quote]

Eikö tää selitetty jossain toisessa ketjussa sillä, ettei artisti saa julkaista tietoa ennenkuin festareitten sivuilla on julkistettu se? En tiedä meneekö se oikeasti noin, mutta luin vaan jostain...

Vierailija
37/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:35"]

Se on joku Keekki kuitenki

[/quote]

niin muuten onkin! :D Mutta väärässä paikassa esiintyy, ei sillä siinä joukossa ole faneja.

Vierailija
38/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:48"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:29"]

[/quote]

Eikö tää selitetty jossain toisessa ketjussa sillä, ettei artisti saa julkaista tietoa ennenkuin festareitten sivuilla on julkistettu se? En tiedä meneekö se oikeasti noin, mutta luin vaan jostain...

[/quote]

Ei voi pitää paikkansa. Mä aina käyn artistien sivuilta katsomassa keikkakalenterin ja sen mukaan käyn vahtimassa lippuja. Joskus odottelen kuukaudenkin Suomessa asian julkaisua ja lippujen myyntiin tuloa.

Vierailija
39/72 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa ketää ehditä huijaamaan ku artisti paljastuu keskiviikkona ja torstaina jatkuu lipunmyynti.

Vaikka oon 10 vuotta Eminemiä odottanu Suomeen en arvosta jos tulee Blockfesteille. Jäbä on senverran big of a deal et vaatis oman keikkasa. Rationilla ei oteta istumapaikkoja käyttöön joten sinne mahtuu parhaimmillaa semmoset 15 000 ihmistä. Enkä oo saletisti ainoa joka on jo vuosia odottanut Em:in ekaa keikkaa Suomessa. Tulee olemaan perseestä jos herra nyt paljastuu yllätysvieraaksi. Mut tää on nyt jotenki tosi hämärää et jäbä ei oo julkassu mitään kiertue tietoja että ois edes tulossa eurooppaan. Joten vaikuttaa vähä epämääräseltä mut keskiviikkona sitte... Sen sijaan Kanye & Rihanna on ilmeisesti tulossa eurooppaan... Tosin en usko että Suomella ois varaa maksaa itse Yeesuksen vaatimaa keikkapalkkaa...

Vierailija
40/72 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek se on! Jossain haastiksessa just sanonu että "pitäs vissiin pikkuhiljaa alkaa aktivoitumaan"!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi