Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko uudelle kumppanille, että ex tulee käymään kylässä?

Vierailija
26.01.2026 |

Miten toimisitte tässä tilanteessa:

Erosin ex-kumppanistani hyvissä ja asiallisissa väleissä, koska olimme molemmat muuttamassa toisille paikkakunnille työkuvioiden takia. Minulla on uusi kumppani, jonka kanssa kaikki menee kivasti. Sovimme exän kanssa olevamme jatkossakin kavereita ja nyt olemme puhuneet, että hän tulisi käymään viikonloppuna minun luonani ja tulww tutustumaan uuteen asuinkaupunkiini. Hän tietää minun olevan uudessa parisuhteessa. Olen uskollinen uudelle kumppanilleni, enkä missään tapauksessa pettäisi häntä (ei tee mieli, vanha suola ei janota). Olen kuitenkin hieman epävarma siitä, että pitäisikö minun kertoa uudelle kumppanilleni exäni olevan tulossa kylään. Mitään pettämistä ei tule tapahtumaan, joten jos en kerro, niin ei tarvitse pelätä mitään draamaa. Haluaisin kuitenkin kertoa, koska omatuntoni sanoo, että olisi väärin olla kertomatta. Jos kumppanini olisi omaa exäänsä kutsumassa kylään, niin en ehkä pitäisi ajatuksesta. Haluaisin toisaalta pitää exääni (nykyiseen kaveriini) yhteyttä, koska minulla ei montaa kaveria ole ylipäätään.

Suosituksia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro! 

Jos on mustasukkainen ja tekee asiasta numeroa, niin tiedätpähän että ei jatkoon.

Vierailija
2/17 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sanoa - säästyt turhalta draamalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exät on syystäkin exiä ja kannattaa ne sellaisina pitääkin. Jokuhan sinua kaihertaa kun pitää exä pyytää yökylään etkä haluaisi kertoa tästä uudelle puolisolle. Älä leiki ihmisten tunteilla, kerro ja jos pakko nähdä niin yöpyköön ex hotellissa. P**luahan se tulee vonkaamaan, tiedät sen jo itsekin.

Vierailija
4/17 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmeessä sen exän pitää tulla kylään? Menköön hotelliin! 

Vierailija
5/17 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exät on syystäkin exiä ja kannattaa ne sellaisina pitääkin. Jokuhan sinua kaihertaa kun pitää exä pyytää yökylään etkä haluaisi kertoa tästä uudelle puolisolle. Älä leiki ihmisten tunteilla, kerro ja jos pakko nähdä niin yöpyköön ex hotellissa. P**luahan se tulee vonkaamaan, tiedät sen jo itsekin.

Ex on kiva ihminen ja erosimme sopuisasti. Tässä ei ole mitään seksuaalista, olisi kiva pitää kaverisuhteita yllä. Muuten ne kuihtuvat.

Ap

Vierailija
6/17 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ihmeessä sen exän pitää tulla kylään? Menköön hotelliin! 

Ehkä tämä voisi olla hyvä kompromissi. Minulla olisi kyllä tilaa majoittaa, mutta ehkäpä tämä voisi olla silti fiksua.

Ap

Vierailija
7/17 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt salaisuuksia pitäviä ihmisiä epäilyttävinä. Kun on rehellinen, kertoo kaiken. Jos puolisosi saa jälkeenpäin kuulla, että exäsi on ollut kylässä, niin sehän ei ole ollenkaan outoa ja epäilyttävää, tekee sinusta vain epäluotettavan eikä sinuun uskaltaisi luottaa enää ollenkaan. Jos tilanteessa ei ole mitään seksuaalista, miksi et kertoisi? 

Vierailija
8/17 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex on kiva ihminen ja erosimme sopuisasti. Tässä ei ole mitään seksuaalista, olisi kiva pitää kaverisuhteita yllä. Muuten ne kuihtuvat.

Ap

Mitä menetät exässä? Miksei uusi miehesi ole luonasi kun exä tunkee yökylään, jos "kaverista" on kyse? Ja jos ei tunteita niin mikä tarve salata asiaa?

Vierailija
9/17 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro! 

Jos on mustasukkainen ja tekee asiasta numeroa, niin tiedätpähän että ei jatkoon.

Sunkin ukko tykkää kun kaikki entiset ukot tulee yökyläilemään teidän sohvalle? 

Vierailija
10/17 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositus on ettet tapaile exää. Siihen kun ei ole mitään syytä eikä ole reilua nyksää kohtaan. 

Vierailija
11/17 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet kerro ja saa tietää niin pahempi tilanne.

Vierailija
12/17 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin, että mies kertoisi. Saisin silloin päättää onko asia minulle ok vai ei. Exä kyllä saisi mennä hotelliin yöksi, en itsekään majoittaisi enää jos seurustelisin. Haluaisin, ettei uudelle tulisi huonoja fiiliksiä vaikkei mitään sutinaa enää exän kanssa olisikaan. 

Usein joutuu tekemään valinnan miellyttääkö exää enemmän kuin uutta kumppaniaan. Tulee mieleen, että jotkut haluavat pitää exää kaverina varalla, jos uusi suhde loppuukin. On sitten edes se exä kaveeraamassa. 

Vierailija
13/17 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kavereita on syytä hankkia muista kuin eksistä. Se ei ole mikään syy heilastella eksän kanssa ettei ole paljon kavereita. Kyllä tämä on sitten niin tämän päivän minäminä kulttuuria jossa kaikki pitää saada muista viis. Se että ylipäätään kysyt kertoo että tiedät itsekin ettei ole ok. Mitkään yökyläilyt ei tule kyseeseen millään selityksillä. 

Vierailija
14/17 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro! 

Sunkin ukko tykkää kun kaikki entiset ukot tulee yökyläilemään teidän sohvalle? 

Ollaan sen verran sivistyneitä ihmisiä, että ei puhuta ukoista.

Meillä on vierashuone,  joten kenenkään ei tarvitse sohvalla nukkua.

Tosin mitään eksiä ei ole elämässämme,  joten asia on mahdoton. 

Vierailija
15/17 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissaviikolla annoin säälistä munaa 2 exälle, en todellakaan kerro näistä nykyiselle pikkutsirbulalle mitään.

Vierailija
16/17 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on pakko olla nainen. Jokainen mies tietää ettei tuollaista kuviota voi tehdä jos aikoo pitää nyksän nyksänä. Päivän selvää ettei naiset hyväksyisi eksän yökyläilyjä niin miksi miesten pitäisi?  Salailu tietysti vielä kruunaisi tilanteen kun asiat tulevat usein ilmi kuitenkin. 

Vierailija
17/17 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin kotiin minun omistamaan siellä olikin ex vieraana . sanoin naikkoselle kokoa tavarasi tehän luonnollisesti lähdette samalla oven avauksella  voi sitä valitusta ja itkua ennen kuin avaimen antoi.  minulla kerrasta poikki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi