Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isoin ikäero jonka tiedät

Vierailija
06.07.2015 |

Eli mikä on isoin ikäero parisuhteessa jonka tiedät? Toimiiko, onko lapsia, miten suku on ottanut asian?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tuntemallani parilla ikäeroa noin 10 vuotta. Naisen perhe oli aluksi vastaan mutta hyväksyi suhteen myöhemmin. 

Vierailija
2/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, just kohta menee naimisiin yhet, joista toinen 31, toinen kohta 52v.
Ja sit eräs 44 tänä vuonna täyttävä tuttu mies löysi ( kun nimenomaan hyvin nuorta vuosia etsi ) avopuolisokseen 26-vuotiaan naisen. Nämä kaikki ihmiset ovat verrattuna perus tallaajia varsin hyvännäköisiä; tää 26-vuotias varsinkin on kuin itse neiti kesäheinä, hentoinen ja pisamainen kedon kukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ja miehelläni 25 vuotta,mutta se ei ole suurin ikäero.Suvussamme oli tätini,isän sisko,joka avioitui ennen sotaa yli 30 vuotta vanhemman miehen kanssa.Jotain 33 oli ikäero.Sanokaa mitä sanotte,elivät yhdessä onnellisina ja saivat tyttären joka on serkkuni.Liitto loppui surullisen lyhyeen kun tätini kuoli kurkkumätään,isä jäi lapsensa kanssa ja kasvatti tästä fiksun ihmisen.Avioitui jopa uudestaan ja sai lisää lapsia.Nuoruuden liiton lapset olivat kuolleet espanjantautiin tai keuhkotautiin,en muista kumpaan.Mutta mitä olen kuullut niin suurimmat ikäerot ovat viittäkymmentä vuotta,se ei nyt mahdu enää tajubtaan.Jokainen kuitenkin taaplaa tyylillään.

Vierailija
4/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 8 vuotta. Hyvin näyttää suhde toimivan.

Vierailija
5/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 35, mies 70v. Ei lapsia. En tunne heidän sukuaan, en tiedä, miten reagoivat.

Vierailija
6/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikäeroa katso. Ystäväni nainen on 15 v nuoremman miehen kanssa. Umpirakastuneita ja kemiat kohtaa

Vierailija
7/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmillani on ikäeroa 14 vuotta... suosittelen kuitenkin kaikille, että ihmiset seurustelisivat ja lopulta menisivät naimisiin samanikäisten kanssa (jos ikäeroa ei ole kuin esim 2 vuotta, niin tuskin haittaa) Omien vanhempieni välit ovat olleet jo monta vuotta erittäin kireät ja huonot ja kodin ilmapiiri aivan hirveä...kuinkakohan kauan jaksan tätä paskaa.

Vierailija
8/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten 21-v kaveri löysi itselleen 32-v naisen laivalta. Hyvin näyttää menevän edelleen.

Vierailija
9/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-20+ vuotta. Ei ne suhteet ihan samanlaisia ole kuin tavallisilla ikäeroilla. Naiset ihailee ja jopa ujostelee vanhempaa miestään, kuin se olisi joku auktoriteetti kuten vaikka rehtori lapselle.

Vierailija
10/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli mun lasten isään ikäeroa 20v, hän kuoli sattumanvaraisen katuväkivallan seurauksena ja jäin yksin, kunnes 6v eteenpäin olin valmis uuteen suhteeseen. Hän oli mun elämäni rakkaus ja sielunkumppani. Kaipaan häntä edelleen. Sukulaiset tottui aikanaan ikäeroomme, itse en muiden mielipiteistä välittänyt.

Vierailija
11/11 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:36"]

Joku 8 vuotta. Hyvin näyttää suhde toimivan.

[/quote]

Ajatuksena joku ton tason ikäero olisi varmaan kaikista vaikein. Ollaan melkein samanikäisiä muttei sitten kuitenkaan. Väistämättä toinen joutuisi pitkittämään nuoruuttaan tai sitten toinen hyppäämään melkein suoraan teini-iästä keski-ikään. t. 30+