ei varaa kampaajaan.
Haluaisin juurikasvun piiloon, nyt raidoitetut hiukset. Hirveä juurikasvu. Ei vaan ole varaa tällä hetkellä kampaajaan kun se maksaa ainakin yli 100€ =(
Kommentit (14)
Olisko sulla ketään kaveria, joka voisi auttaa jos värjäätte itse kaupan väreillä?
Lopeta värjäyskierre. Koneella tukka lyhyeksi, niin ei tartte kasvattaa väriä pidempään ;)
Se on TYVIkasvu. Kasveilla on juuret.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 09:00"]
Haluaisin juurikasvun piiloon, nyt raidoitetut hiukset. Hirveä juurikasvu. Ei vaan ole varaa tällä hetkellä kampaajaan kun se maksaa ainakin yli 100€ =(
[/quote]
Jos et olisi selvä provo, sanoisin vahingoniloisena että sitä saa mitä tilaa.
Niin, no se on yksi pieni ongelma tällä hetkellä ettei ole varaa siihen kampaajaan. Haluan olla kaunis ja estetiikka on minulle tärkeää ja siihen liittyy hiukset suurena osana. Minusta se ei ole väärin. Kyllä saan haluta hyvää tuovia asioita. Se ettei minulla tällä hetkellä ole varaa kampaajaan on vaan totuus ja sen mukaan on elettävä. Harmittaa vaan. Ja ei ole kaveri värjäämään juurikasvua. Ja kaupan väreistä tulee epätasaiset ja keltaiset.
ap
Käy jollain opiskelijalla, ne tekee halvemmalla.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:33"]Niin, no se on yksi pieni ongelma tällä hetkellä ettei ole varaa siihen kampaajaan. Haluan olla kaunis ja estetiikka on minulle tärkeää ja siihen liittyy hiukset suurena osana. Minusta se ei ole väärin. Kyllä saan haluta hyvää tuovia asioita. Se ettei minulla tällä hetkellä ole varaa kampaajaan on vaan totuus ja sen mukaan on elettävä. Harmittaa vaan. Ja ei ole kaveri värjäämään juurikasvua. Ja kaupan väreistä tulee epätasaiset ja keltaiset.
ap
[/quote]
No mulla on hampaat paskana, rahaa pitäis olla yli kymppitonni että pääsisin näistä kivuista eroon. Joku satanen hiuksiin on ihan hyttysenpaska meressä. Mietipä sitä.
MIkä on se sinun oma luonnollinen värisi, joka ei sinun mielestäsi ole kaunis? Se olisi kuitenkin helpoin ja halvin vaihtoehto, ja tavallisen ruskeisiin saa kivaa sävyä vaikka hennalla.
Tilanteesi on helppo ratkaista! Raidoitetuissa hiuksissa on helppo lisätä vaaleita raitoja tyveen. Osta kaupasta Elea-vaalennusaine. Merkiltä löytyy myös raita-ainetta. Itse aine on tehokasta ja sinisen väristä, joten lopputulos ei ole keltainen vaan kauniin kirkkaanvalkea.
Laita ensin "päällihiukset" klipsillä ylös ja sudi vaikka kammalla väriä tyveen. Ota taas osa hiuksista alas ja vetele raitoja sinne sun tänne. Jatka samaan malliin kunnes kaikki hiukset on raidoitettu. Älä vaalenna latvoja ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:39"]
MIkä on se sinun oma luonnollinen värisi, joka ei sinun mielestäsi ole kaunis? Se olisi kuitenkin helpoin ja halvin vaihtoehto, ja tavallisen ruskeisiin saa kivaa sävyä vaikka hennalla.
[/quote]
se on vaalea maantienharmaa. Sellainen "väritön"
ap
Käy tallinnassa. Ja osta samalla ruokaa ja viiniä!
Voi nyyh!