Sukka uimahousuna
Näin rannalla naisia stringeissään ja kun siinä kärvistelin kuumissa shortseissani, niin ajattelin jatkossa vaihtaa shortsit nilkkasukkaan ja vetästä vehkeet vaan pois näkyvistä sukan sisään. Siinähän ei näy sen enempää tai vähempää kuin naisilla stringeissään, joten lienee ihan yhtä ok.
Vai mitä on palstan naisraati mieltä? Voiko mies olla rannalla vehkeensä pelkkään sukkaan verhonneena?
Kommentit (8)
No mikä ettei. Tai hanki sellaiset uikkarit, missä on sukan lisäksi pieni naru lantiolla. En jaksa nyt etsiä kuvaa.
Ei mua miehenä houkuttele nuo narut persvälissä ollenkaan, saati tuollaiset rusketusrajat. Aika håmåa.
Sukka vois olla just hyvä. Viileä, eikä turhia rajoja.
ap.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:01"]
Ei mua miehenä houkuttele nuo narut persvälissä ollenkaan, saati tuollaiset rusketusrajat. Aika håmåa.
Sukka vois olla just hyvä. Viileä, eikä turhia rajoja.
ap.
[/quote]
Hanki sukka. Istuvuuden vuoksi suosittelen asioimaan lastenosastolla, koska jos saavut rannalle joku tennissukka polvissa roikkuen, herätät vain ansaittua hilpeyttä.
Laita itsellesi stringit. Pyydä joltakin uimarannan stringinaiselta lainaan tai osta häneltä samanlaiset stringit. Oman kokemuksen perusteella stringit ovat miehenkin päällä tosi mukavat ja ergonomiset. Ainoa haitta on kikkelin ja kireiden nahkastringien suhde. Kikkeli tahtoo aina jäädä liian pienien stringien väliin ja sehän vittu sattuu! Minulla on muutaman tunnin rantareissun jälkeen kikkeli ihan verillä, kun stringit puristaa. Lapsiperheiden vanhemmat eivät, syystä tai toisesta, nauti länsäolostani stringeissä.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:10"]
Laita itsellesi stringit. Pyydä joltakin uimarannan stringinaiselta lainaan tai osta häneltä samanlaiset stringit. Oman kokemuksen perusteella stringit ovat miehenkin päällä tosi mukavat ja ergonomiset. Ainoa haitta on kikkelin ja kireiden nahkastringien suhde. Kikkeli tahtoo aina jäädä liian pienien stringien väliin ja sehän vittu sattuu! Minulla on muutaman tunnin rantareissun jälkeen kikkeli ihan verillä, kun stringit puristaa. Lapsiperheiden vanhemmat eivät, syystä tai toisesta, nauti länsäolostani stringeissä.
[/quote]
Osta miesten stringit. Ne sopii sinulle paljon paremmin.
Sukka ostettu ja hyvin istuu. Tulispa jo rantakelit, niin pääsis viileässä asussa ruskettumaan :P.
ap
Aika hyvä, ei tule rusketusraitojakaan.