Olenko ainoa, jota EI ärsytä Minttu Virtanen?
Keskustelupalstojen perusteella suurin osa ei pidä hänestä. Oletteko kateellisia vai mistä se johtuu? Minttu vaikuttaa ihanan tavalliselta ja järkevältä naiselta. Lisäksi hän on kaunis ja hänellä on tyylitajua, mitä luultavasti teillä palstalaisilla ei ole.
Kommentit (24)
Hän itse persoonana ei ärsytä minua, mutta median tapa tehdä taas yhdestä julkkiksen puolisosta ns. turhaa julkkista, se kyllä ärsyttää ja on ihan vääntämällä väännettyä.
Minttu näyttää vakavana kauniilta, mutta hymyillessä rumalta ::D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:52"]
Hän itse persoonana ei ärsytä minua, mutta median tapa tehdä taas yhdestä julkkiksen puolisosta ns. turhaa julkkista, se kyllä ärsyttää ja on ihan vääntämällä väännettyä.
[/quote]
TÄMÄ!
En ärsyynny, ei herätä juuri mitään tunteita minussa. Tosin tyylikäs hän ei mielestäni ole.
Ei ärsytä, mutta ei ole mielestäni mikään kaunotar tai omaa mitään erityistä tyylitajua. Mutta persoonana ihan sympaattinen. Tosin en ymmärrä tarvetta bloggailla julkisesti, varsinkaan kun ei mitään erityisen fiksua sanottavaa tunnu olevan.
Ei ärsytä. Ehkä välillä huvittaa ja hämmentää, miten se kehtaa. Seuraan ihan mielelläni. Pitää itsestään huolta, mitä on ilo seurata, jakaa myös vinkkejä terveelliseen elämäntapaan. Ehkä on myös uteliaisuutta sen suhteen, millaisia valintoja tekee ja millaista elämää elää ihmiset, joilla ei ole rahasta kiinni.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:58"]Ei ärsytä, mutta ei ole mielestäni mikään kaunotar tai omaa mitään erityistä tyylitajua. Mutta persoonana ihan sympaattinen. Tosin en ymmärrä tarvetta bloggailla julkisesti, varsinkaan kun ei mitään erityisen fiksua sanottavaa tunnu olevan.
[/quote]
Juuri näin. Ei ärsytä, korkeintaan olen kateellinen kun iski kultasuoneen. ;) Mutta bloggailua en ymmärtä minäkään. Jotenkin kousallisen nousukasmaista bräggäilyä ylellisyyksillä. Kimi yksityisyydessään tyylikkäämpi.
No niin; tämä nuori nainen on ponkaissut julkisuuteen alunperin Seiskan sivuilta. "Kuuluisuus" hän on nykyisen miehensä kautta. Tällaisille ilmiöille ei nyt vaan riitä ymmärrystä.
Ei yhtään ärsytä, kun en tiedä kuka hän on. Samoin en ärsyynny Jenni Vartiaisesta, kun en ole kuullut koskaan yhtään hänen kappalettaan, enkä tuntisi kasvojaan kuvasta.
Minä en edes tiedä, miltä tuo rouva näyttää, vaikka olenkin otsikoista ymmärtänyt, miksi hänet tunnetaan. Ei siis ärsytä. Huvittaa kyllä nähdä noita otsikoita "Minttu seisoo käsillään" ja "Mintulla on nappi auki" jatkuvasti Iltiksen luetuimpien uutisten joukossa.
En ole ainoa. Mutta minua ei ärsytä Jenni Vartiainen, eikä Matrina Aitolehtikään. Ei nyt tule mieleen kentään julkkista, joka ylittäisi ärsytyskynnyksen. Tuksu ylittää säälikynnyksen. Aah nyt tuli muutama ärsyttävä poliitikko mieleen.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:45"]
En ole ainoa. Mutta minua ei ärsytä Jenni Vartiainen, eikä Matrina Aitolehtikään. Ei nyt tule mieleen kentään julkkista, joka ylittäisi ärsytyskynnyksen. Tuksu ylittää säälikynnyksen. Aah nyt tuli muutama ärsyttävä poliitikko mieleen.
[/quote]
Siis ET ole ainoa.
Ei ärsytä. Kaunis nainen ja inhimillisemmän oloinen kuin Kimin kalsean kylmä ex.
Ei minua ainakaan ärsytä, kun en yhtään tiedä kuka tuollainen tyyppi on tai mistä hänet pitäisi tuntea. Ihan hyvältä tuntuu täällä päässä.
Ei ärsytä eikä minulla ole hänestä mitään mielipidettä. En ymmärrä ihmisiä joita jotkut vieraat ihmiset kiinnostavat.
Et ole ainut. Ei muakaan ärsytä. Ihan kaunis likka ja vaikuttavat olevan Kimin ja Robinin kanssa onnellinen perhe. Miksipä tuosta ärsyyntymään.
Ei nyt kyllä tosin kiinnostakaan erityisen paljoa hänen tekemisensä. Iltsikka tuntuu koko ajan tekevän uutisia Mintun instagram-postauksista jne, mitä vähän ihmettelen kyllä. Eivät ne niin mullistavia ole :D Mutta ihmeellistä vihaa ja dissausta en myöskään ymmärrä.
kaunis nainen ja vaikuttaa hirveän mukavalta ihan julkisuuden perusteella.
kimi ja hän vaikuttavat rakastuneelta ja onnellsiesilta ja heillä on upea vauva. :D
Minua ei Minttu ärsytä. Jenni sen sijaan ärsytti, ehkä sen takia, kun se oli missi. Missit ja urheilijat yhdessä on niin kulunut juttu jo.
No eikö ole enempää mielipiteitä?