Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ihanaa olla työtön paska.

Vierailija
06.07.2015 |

rahaa 50€ kahdeksi viikoksi, Isompi lapsi haluaisi kavereille kauemmaksi. Ruokaa pitäisi ostaa ja pienimmille vaippoja. Tuosta rahasta vielä miehen pitäisi käydä töissä autolla ja luonnollisesti menee sitten myös siihen rahaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:56"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:53"] [quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:45"] Mene töihin. Ei ihme, että olet työtön jos täällä kerkeet roikkua. [/quote] Mihin mennä töihin kun kukaa ei töihin ota, aina on tulossa joku pätevämpi! Mutta kun minä en työkokemusta saa jos en saa töitä! Menisin heti töihin ku töitä saisin.!! Ihme kommentti tuo että oon sen takia työtön ku täällä roikun. Mistä sinä teidät paljonko minä täällä roikun? Mikä sun elämäntilanteesi oikein on kun täällä ehdit roikkua? Etsin nytkin samalla töitä. [/quote] Mene opiskelemaan sitten vaikka. [/quote] Miksi? En minä sen kummemmin senkään jälkeen töihin pääse, yhtä kokematon olen silti työelämässä kun en ole vielä töissä ollut riittävästi (vasta yhteensä 3v), joten ei ole työkokemusta riittävästi. [/quote] Moneen tutkintoon kuuluu pakollinen työharjoittelu ja me ainakin koulussa ihan käytännön kokemusta saadaan, oikein työtodistukset saatiin. Ei siis pelkästään teoriaa lueta tai analysoida.

[/quote]

ei vaan riitä työnantajille. vaikka työtä hakiessa lukee, että ei tarvi olla työkokemusta, silti perusteluna ollut monesti, että otettiin töihin joku joka on tehnyt jo samaa työtä aiemmin.

Vierailija
22/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otas pikavippi, ei se raha puissa kasva. Luottokorttia käytetään jos käteinen loppuu, ei perheellinen ihminen ilman rahaa pärjää.

Tee laskelma mitkä on tulot ja menot, niin tiedät tarkemmin missä mättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:55"] [quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:44"] Ei varmaan jäänyt tuohon se kelasta/sossusta tullut raha. Mihin kaikki muu meni? [/quote] kelan raha on myös tuossa, tai anteeksi, sitä on 46 senttiä just nyt minun tililläni. Miehen ansaitsemia rahoja tuo 50€. Sossuta ei ole mitään rahaa haettu edes. [/quote] Sossusta kannattaisi hakea nii voisit uikuttaa vielä vähän lisää [/quote] kukaan ei ole pakottanut sua tätä alotusta lukemaan. Minä uikutan justiin siitä mistä haluan. Helppo se on sun sieltä huudella. ap [/quote] Mikset hae tt-tukea? Se on tällästä tilannetta varten. Itse melkein tossa hain ja liitteet saa parissa tunnissa kasaan (tiliotteessa voi mennä päivä) ja hakemuksen täyttö on simppeliä.

[/quote]

pakko sitä on tieten hakea. Vaikka sotiikin omaa itseäni vastaan. Katsoo nyt saako sieltä mitään. Ja miten kauan menee että päätös tulee. :)

Vierailija
24/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo työllistymisestä hokeminen ei auta vaan ap:n pitää selvittää miten pärjäisi niillä rahoilla jotka on käytettävissä.

Vierailija
25/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:05"]

Tuo työllistymisestä hokeminen ei auta vaan ap:n pitää selvittää miten pärjäisi niillä rahoilla jotka on käytettävissä.

[/quote]

yleesä olen pärjännyt, tuli tuli vaan enemmän pakollisia menoja jotka sitten romauttivat. mutta jos olisi ollut töissä ei tämäkään tilanne olisi taloutta kaatanut vaan rahaa olisi voinut säästää tällaisten päivien varalle.

Vierailija
26/26 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:05"]

[/quote]

sen lisään vielä, että meillä ei ole mitään menoja mistä voisi karsia. paitsi mummola käynnit 60km päässä pari kertaa kuukaudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi