VARATTUJEN miesten kehut/iskuyritykset sinkkunaista kohtaan?
Olen tässä sinkkuna ollessa ihmetellyt, kun muutamankin kerran varatut miehet on tulleet juttusilleni, kehuneet ja sanoneet, että "voisin rakastua sinuun jos en olisi varattu".
Miksi?
Itse en ole antanut mitään merkkejä mihinkään muuhun kuin asialliseen keskustelluun. Eivätkä nämä miehet ainakaan suoraan ole mitään ehdotelleet ja ovat sanoneet, etteivät ole vonkaamassa sekisä vaan haluavat vain keskustella.
Ja keskusteluun ne on jääneetkin.
Onhan se toki imartelevaakin kun tälläistä sanotaan, mutta ihmettelen silti... Onkohan näillä miehillä jotain häikkää omassa parisuhteessa, kun tuntevat tarvetta kertoa tälläisiä sinkkunaiselle...
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:03"]
Ei parisuhde tee ihmisestä pyhimystä. Pitkässä suhteessa on ihan normaalia ihastua välillä. Ota kehuina ;)
[/quote]
Eipä niin.. Se vaan olisi huomattavasti kivempi, että joku itseäni kiinnostava sinkkumies sanoisi mulle noin :)
No kehut toki kehuina. Kiitän kehusta ja homma jää siihen. Jotkut kyselevät jopa numeroa...
Kerran mulle kävi niin absurdi tilanne etten tiennyt pitikö itkeä vai nauraa. Olin junassa ja istuin sellasessa kabinetissa. Lisäkseni siellä oli pariskusta iältä noin 18-21v. Tää nuori nainen makoili penkeillä ja mies istui hänen vierellään. Laitoin napit korviin ja kuunelin musiikkia ja luin lehteä. Hetken päästä tää jätkä yhtäkkiä istui mun viereen. Ajattelin että sillä on oikeesti jotain tärkeetä kysyttävää. Otin napit korvista js kysyin että mitä. Hän tokasee "oot kaunis"
Olin vaan että: "Öö okei? No kiitos kohteliaisuudesta.". Sitten se kyseli missä paikkakunnalla asun jne muuta peruskysymyksiä. Sitten hetken päästä se pyytää mun numeroa.
Minä: Tota... en anna numeroa tuntemattomille.
Jätkä: No mehän just tässä tutustutaan.
Minä: Oon varattu...jos näät (näyttää sormusta) ja jos nyt meinaat että "vaan kaverina jee" niin ei siltikään kiinnosta. Mulla on ihan riittävästi kavereita. Ja voisit kunnioittaa sun tyttöystävääs."
Jätkä: Eiii se oo mun tyttöystävä.
Sitte heti....se neitokainen vauhdissa pomppaa ylös penkeiltä kyyneleet silmissä ja huutaa: JAAHA!!!! VITUN SIKA!!!! KUINKA SÄ KEHTAAT!?"
Jätkä koitti kovasti selitellä että "heei rakas se oli vitsi!"
Joo nii varmaan. Totesin niille että "joo voisin tästä lähtee..." otin kamani ja menin muualle kun muutenki 30min matka oli kyseessä nii ei haitannu vaikken omalla paikalla istunukkaan. Oli se ilmapiiri vaan sen verran painostava sielä kabinetissa.... :D
Ikävä kyllä tämmösiä tilanteita on sattunu omalle kohdalle paljon. Sinkkuna ollessa ja myös varattuna. Vaikka kuinka kerron olevani varattu ja en ikinä aio pettää kumppaniani, niin ei meinata uskoa. Ukkomiehet kännissä rehvaselee kuinka vaimo on vitun tyhmä yms yms...huoh :(
Tuun olee niin fucked tulevaisuudessa....
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:24"]No kehut toki kehuina. Kiitän kehusta ja homma jää siihen. Jotkut kyselevät jopa numeroa...
Kerran mulle kävi niin absurdi tilanne etten tiennyt pitikö itkeä vai nauraa. Olin junassa ja istuin sellasessa kabinetissa. Lisäkseni siellä oli pariskusta iältä noin 18-21v. Tää nuori nainen makoili penkeillä ja mies istui hänen vierellään. Laitoin napit korviin ja kuunelin musiikkia ja luin lehteä. Hetken päästä tää jätkä yhtäkkiä istui mun viereen. Ajattelin että sillä on oikeesti jotain tärkeetä kysyttävää. Otin napit korvista js kysyin että mitä. Hän tokasee "oot kaunis"
Olin vaan että: "Öö okei? No kiitos kohteliaisuudesta.". Sitten se kyseli missä paikkakunnalla asun jne muuta peruskysymyksiä. Sitten hetken päästä se pyytää mun numeroa.
Minä: Oon varattu...jos näät (näyttää sormusta) ja jos nyt meinaat että "vaan kaverina jee" niin ei siltikään kiinnosta. Mulla on ihan riittävästi kavereita. Ja voisit kunnioittaa sun tyttöystävääs."
Sitte heti....se neitokainen vauhdissa pomppaa ylös penkeiltä kyyneleet silmissä ja huutaa: JAAHA!!!! VITUN SIKA!!!! KUINKA SÄ KEHTAAT!?"
Joo nii varmaan. Totesin niille että "joo voisin tästä lähtee..." otin kamani ja menin muualle kun muutenki 30min matka oli kyseessä nii ei haitannu vaikken omalla paikalla istunukkaan. Oli se ilmapiiri vaan sen verran painostava sielä kabinetissa.... :D
Ikävä kyllä tämmösiä tilanteita on sattunu omalle kohdalle paljon. Sinkkuna ollessa ja myös varattuna. Vaikka kuinka kerron olevani varattu ja en ikinä aio pettää kumppaniani, niin ei meinata uskoa. Ukkomiehet kännissä rehvaselee kuinka vaimo on vitun tyhmä yms yms...huoh :(
[/quote]
Just joo.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:24"]No kehut toki kehuina. Kiitän kehusta ja homma jää siihen. Jotkut kyselevät jopa numeroa...
[/quote]
Ja kyllä, minäkin voin keskustella mutta siihen sen on jäätävä! Muttakun miehet olettavat että tahdon kai muutakin. En nyt viitsi olls tyly jos toinen on asiallinen...huom...ALUKSI. Olen asiakaspalvelutyössä ja näissäkin tilanteissa miesasiakkaat luulevat itsestäön liikoja ja että olen kiinnostunut koska hymyilen,olen kiltti jsa kohtelias. Toisinaan niin ahdistavaa.
Silloin kun en ole töissä niin arkisin olen joskus ottanut erittäin tylyn asenteen koska en ole jsksanut sitä että ensin puhutaan normaalisti ja yhtäkkiä asenne muuttuu flirtiksi.
t.4
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:24"]No kehut toki kehuina. Kiitän kehusta ja homma jää siihen. Jotkut kyselevät jopa numeroa...
[/quote]
Just joo.
[/quote]
Älä siinä just jooittele :D Ei kukaan pakota uskomaan ja enpä voi tätä stooria sen koommin todistella kun vaan sanoa että totta on.
t.4
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:32"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:24"]No kehut toki kehuina. Kiitän kehusta ja homma jää siihen. Jotkut kyselevät jopa numeroa...
[/quote]
Just joo.
[/quote]
Älä siinä just jooittele :D Ei kukaan pakota uskomaan ja enpä voi tätä stooria sen koommin todistella kun vaan sanoa että totta on.
t.4
[/quote]
Katso otsikko.
Kehuilla ja ihastuksen tunnustuksilla koitetaan pedata tulevaisuutta. Vaikka ollaan niin jaloja ja rehtejä, että pyritään vain juttelemaan, niin tuolla tavalla varaudutaan jo etukäteen niihin otollisiin tilanteisiin. Esim. humaltunut akka työpaikan pikkujouluissa lankeaa helpommin huomaavaiseen Pertsaan, jonka tietää olleen epätoivoisesti "rakastunut" itseensä jo kauan ja joka yrittää urheasti taistella poikkeuksellisen voimakasta vetovoimaa vastaan, kuin Sepiin, joka tulee kylmiltään vonkaamaan. Vaikka molemmilla olisi sama tilanne: varattuja, ja koittavat saada saaliin vällyjen väliin.
Ihastuminen pitkässä parisuhteessa on tavallista ja inhimillistä. Ihmisellä, joka ei aio ryhtyä ajatuksista tekoihin, ei kuitenkaan ole mitään syytä alkaa tunnustamaan ihastustaan kohteelle. Päin vastoin, useimmat pikemminkin pelkäävät, että ihastuminen paistaa kilometrien päähän naamasta ja käytöksestä. Vain taka-ajatuksia omaava tuo tunteensa julki.
Lopetaan se kehuminen ja kohteliaisuudet.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:43"]
Kehuilla ja ihastuksen tunnustuksilla koitetaan pedata tulevaisuutta. Vaikka ollaan niin jaloja ja rehtejä, että pyritään vain juttelemaan, niin tuolla tavalla varaudutaan jo etukäteen niihin otollisiin tilanteisiin. Esim. humaltunut akka työpaikan pikkujouluissa lankeaa helpommin huomaavaiseen Pertsaan, jonka tietää olleen epätoivoisesti "rakastunut" itseensä jo kauan ja joka yrittää urheasti taistella poikkeuksellisen voimakasta vetovoimaa vastaan, kuin Sepiin, joka tulee kylmiltään vonkaamaan. Vaikka molemmilla olisi sama tilanne: varattuja, ja koittavat saada saaliin vällyjen väliin. Ihastuminen pitkässä parisuhteessa on tavallista ja inhimillistä. Ihmisellä, joka ei aio ryhtyä ajatuksista tekoihin, ei kuitenkaan ole mitään syytä alkaa tunnustamaan ihastustaan kohteelle. Päin vastoin, useimmat pikemminkin pelkäävät, että ihastuminen paistaa kilometrien päähän naamasta ja käytöksestä. Vain taka-ajatuksia omaava tuo tunteensa julki.
[/quote]
Juu voihan tuokin jossain tapauksissa pitää paikkaansa. Vaan näissä tapauksissa mitä kohdalleni on sattuneet ovat olleet ennestään täysin tuntemattomia, ei mitään aiempia yhteyksiä yksi oli jopa ihan muualtapäin suomea. Joten hyvin epätodennäköistä että törmätään enää koskaan...
Ja tottakai on kiva kun kehutaan, mutta kuten jo totesin olisi kivempi saada niiniitä "rakkauden tunnustuksia" sinkkumiehiltä :)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:52"]
Lopetaan se kehuminen ja kohteliaisuudet.
[/quote]
Small talk ei sovi suomalaisen suuhun. Ei osata ottaa vastaan pyytteetöntä kehumista vaan siitä pitää tehdä jotain ylianlyyseja pilkkomalla asiat pieniin osiin demonisoimalla mies.
Tutulta kuulostaa... itsekin olen varsinainen varattu mies-magneetti, pitää varmaan ilmoittautua Temptation Islandille sinkuksi, "menestys" olis varmasti taattua :(. Turhauttaa kun kerta toisensa perään, kun joku kiinnostavan ja mukavanoloinen mies tulee juttelemaan/iskemään niin eiköhän ennemmin tai myöhemmin varatuksi paljastu.... MISSÄ ON KAIKKI KIVAT SINKKUMIEHET??!!! Ja mikä noita varattuja riivaa????
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:44"]
Ja tottakai on kiva kun kehutaan, mutta kuten jo totesin olisi kivempi saada niiniitä "rakkauden tunnustuksia" sinkkumiehiltä :)
[/quote]
Kyllä siellä joukossa niitä sinkkumiehiäkin on, mutta et tee heistä vastaavia huomioita, kuten näistä varatuista.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:55"]
Tutulta kuulostaa... itsekin olen varsinainen varattu mies-magneetti, pitää varmaan ilmoittautua Temptation Islandille sinkuksi, "menestys" olis varmasti taattua :(. Turhauttaa kun kerta toisensa perään, kun joku kiinnostavan ja mukavanoloinen mies tulee juttelemaan/iskemään niin eiköhän ennemmin tai myöhemmin varatuksi paljastu.... MISSÄ ON KAIKKI KIVAT SINKKUMIEHET??!!! Ja mikä noita varattuja riivaa????
[/quote]
Tuolla ne sinkkumiehet on, mutta te lempeästi hymyillen katsotte heitä nenän vartta pitkiin ja tanssitte tiukassa piirissä, että sinne ei mies väliin mahdu. ;)
Varatut nostaa teissä tunteita, koska kiinnitätte heihin enemmän huomiota. Olenkin aina ehdottanut teille, joiden on vaikea sitä kumppani löytää niin vähän toisenlaista taktiikkaa. Sen sijaan, että niitä rinkiloita siellä baareissa bongailette(tiedostamatta) lähestyisitte esim. työpaikan kahvilassa istuvaan kuivakan näköistä kirjanpitäjää.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 12:55"]
[/quote]
Tuolla ne sinkkumiehet on, mutta te lempeästi hymyillen katsotte heitä nenän vartta pitkiin ja tanssitte tiukassa piirissä, että sinne ei mies väliin mahdu. ;)
Varatut nostaa teissä tunteita, koska kiinnitätte heihin enemmän huomiota. Olenkin aina ehdottanut teille, joiden on vaikea sitä kumppani löytää niin vähän toisenlaista taktiikkaa. Sen sijaan, että niitä rinkiloita siellä baareissa bongailette(tiedostamatta) lähestyisitte esim. työpaikan kahvilassa istuvaan kuivakan näköistä kirjanpitäjää.
[/quote]
Just sellaseen ihastuin! Selvis vuosien ihastuksen jälkeen että oli perheellinen, niin kuivakka ettei turhaan puhu läheisistään.
Testaavat omaa viehätysvoimaansa.
Ihan samalla lailla miehet ovat kimpussani, olin sinkku tai varattu ja ihan samalla lailla ne varatut miehet varatuillekin naisille lurittelee.
Mulle on käynyt niinkin että tuttavapariskunnasta molemmat osapuolet ovat samana iltana tulleet ehdottelemaan :D
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 13:59"]
Oman kokemukseni mukaan nuo miehet tuntuvat olevan epävarmoja itsestään. Eli kokeilevat että millaisen vastaanoton saisivat.
Ja tietysti kun alkuun sanoo olevansa varattu, ei tule tylyjä pakkeja vaan nainen jatkaa juttelua. Koska eihän pakkeja voi antaa kun toinen sanoo ettei tässä yritä iskeä. Vaikkaa yrittääkin.
[/quote]
Ja voi olla, että eivät yritä. Jotkut vaan luulee niin. Eli missä menee jutustelun ja iskemisen raja. Jotkun naiset jo suunnilleen tilaa sitä häämekkoa tai vetää korville, kun mies katsoo päin.
[/quote]
Jos olisi kyse kevyestä jutustelusta, miksi mies ilmoittaa heti alkuun olevansa varattu? Mitä se mihinkään kuuluu, jos haluaa vaihtaa pari sanaa säästä? Kyllä tuon asian esiin ottaminen tarkoittaa, että haluaa ohjata sen keskustelun nopeasti tiettyyn suuntaan. Sitten voikin ilmoittaa olevansa uskollinen, mitä ei olisi tarpeen kertoa jos olisi. Seuraavaksi onkin enää tarpeen päättää minne mennään, hotelliin vai naisen luo.
Ei parisuhde tee ihmisestä pyhimystä. Pitkässä suhteessa on ihan normaalia ihastua välillä.
Ota kehuina ;)