Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lupasin isälle ja äitille

Vierailija
06.07.2015 |

En ota enää koskaan mitään kamaa. Olen sairaalassa tai siis katkolla. Molemmissa nyt. Minusta tulee äiti jos vauvani selviää hengissä. Yritin kaikin keinoin saada keskenmenon,onneksi en onnistunut. Väsynyt olen nyt. Sydämmestäni toivon että lapsi olisi terve. Kiitollinen vanhemmilleni ja niille poliiseille jotka mut tänne toivat. Hiukan tulevaisuus pelottaa. Sisaret ja vanhemmat lupasivat kuitenkin auttaa. Niin paljon olen heille kärsimystä aiheuttanut. Hyvää kesää kuitenkin kaikille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vitamiinejä ja siskoni tulee kohta katsomaan minua. Veljeni ei tule vaikka sen tahtoisin nähdä. Lupasi tulla torstaina.ap

Vierailija
2/8 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko veljesi sulle jotenkin tärkeä? Haisee sille. Mut onhan se upeaa,kateellinen olen. Oma veli ei piittaa musta yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Se on hieno ja iso lupaus, pidäthän siitä kiinni?
Lapsen saaminen on elämän ihanin asia, vaikka raskaus aikana pelottaa ja ahdistaa ne kuuluu raskauteen. Onhan kaikki täysin vierasta ja uutta.
Toivon sinulle ja vauvallesi kaikkea hyvää!

Vierailija
4/8 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko raskautesi kuinka pitkällä?

Vierailija
5/8 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti viikko 26 menossa,arviolta. Vedin aikas paljon kamaa viimeiset kolme viikkoo. En alkuun edes tajunnut että olen raskaana,luulin että kaman takia ei tuu menkkoja. ap

Vierailija
6/8 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa lapsen puolesta. On väärin joutua syntymään hermosto vaurioituneena. Hän ei sitä ole valinnut.

Vierailija
7/8 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää jatkoa sinullekin. Toivottavasti olette kumpikin hengissä. Onneksi sinulla on ympärillä ihmisiä jotka välittävät sinusta. Kaikilla ei ole. 

Vierailija
8/8 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:05"]

Ahdistaa lapsen puolesta. On väärin joutua syntymään hermosto vaurioituneena. Hän ei sitä ole valinnut.

[/quote]

No tässä tapauksessa on onneksi, että huumeet vairioittavat sikiötä vähemmän kuin alkoholi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi