Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taiteilijamiehen kanssa seurustelu on raskasta :(

Vierailija
06.07.2015 |

Oma luovuus menee kaiken edelle ja tietää olevansa haluttu joten ei pelkää jäävänsä yksin... muilla kokemusta..?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä. Muusikkotaiteilija ja olin ikuinen kakkonen

Vierailija
2/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa seurustellu erään bändin laulajan kanssa. Ensin tuli musiikki ja bänditreenit, sitten hän ja hänen ulkonäkönsä ja sitten ehkä minä. Ei ollu kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja monesti niillä on megalomaanista se harrastus.. Kuvittelevat olevansa parempia kuin ovat..

Vierailija
4/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa mies jolla on oikea työ. Ei nuo luuserit enää vanhemmiten kiinnosta.

Vierailija
5/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/ Raskasta..

Vierailija
6/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

iistimpää siistimpää

Vierailija
7/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteilijat ovat rinnastettavissa yrittäjiin (itsensä työllistävät) jopa lainkirjankin mukaan: poikkeus tyypillisiin yrittäjiin tullee taiteilijoiden 'kutsumuksesta', eli sitä taidetta tehdään monesti sen itsensä vuoksi. Eräänlaista hihhulointia siis. Itsekin olen sellainen taiteilija, tosin ilman titteliä.

Vierailija
8/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku. Oon taiteilija, mutta nainen. Ja aina miettinyt miksei miehet jaksa mua kauaa...

Vierailija
9/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:45"]

Voi itku. Oon taiteilija, mutta nainen. Ja aina miettinyt miksei miehet jaksa mua kauaa...

[/quote]

Kuulostakin niin ärsyttävältä

Vierailija
10/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteilijat ovat rinnastettavissa yrittäjiin (itsensä työllistävät) jopa lainkirjankin mukaan: poikkeus tyypillisiin yrittäjiin tullee taiteilijoiden 'kutsumuksesta', eli sitä taidetta tehdään monesti sen itsensä vuoksi. Eräänlaista hihhulointia siis. Itsekin olen sellainen taiteilija, tosin ilman titteliä.

[/quote]Oma kokemukseni näistä Kalliossa notkuvista taiteilijoista on se, että ainoa yrittäminen mitä tekevät on yrittää täyttää se fatta-kaavake ja palauttaa se ajoissa.

Vierailija
11/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitkälle pötki

Vierailija
12/12 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:48"]

[/quote]Oma kokemukseni näistä Kalliossa notkuvista taiteilijoista on se, että ainoa yrittäminen mitä tekevät on yrittää täyttää se fatta-kaavake ja palauttaa se ajoissa.

[/quote]

...ja kätevästi kaikki taiteilijat ovat Kalliossa, tietystikin jossain punaviherkuplassa vai?