Kaveri kilahti ja pahasti
Juu,otettiin alkoholia. Pelkään sitä nyt todella paljon. Aamulla heräsin siihen kun se työnsi aseen suuhuni. Olin muka ollut sen miehen kanssa. En tosiaan ollut. Pissasin alleni ja sitten tämä ystäväni nauroi ja ampui kattoon. Se olikin vain ilmapistooli. Pelästyi silti. Onneksi veljeni tulee hakemaan minut pois täältä. Että tälläinen loman alku täällä.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:36"]
Pissasit?
[/quote]Juuri niin. Hippusen pelästyin sitä asetta suussa. Veljeni tuli ja sen piti minut kotiin heittää. Rupesi juomaan tuon miehen kanssa. Niitä tämä asia naurattaa. Kaverini kyllä hetkinen sitten pyysi anteeksi ja väitti ettei tiennyt mikä häneen meni. Kostaisinko ensi yönä? Saisi tuta miltä se tuntuu.ap
tuollaisissa sekopää juoppokämpissä niitä ruumiita just tulee.
se voi olla ap viimeinen päiväsi nyt, nauti siitä.
Pelottavaa, että ap:kin taitaa pitää tuota välikohtausta pikkujuttuna, pelottavaa, että hänen ns. kaverinsa ja sukulaisensa ovat tuollaisia (millaisia ne viholliset sitten on...), pelottavaa, että ap suostui vielä jäämään kaverin luo. Pelottavia myös nuo selittelyt ja puhe vasikoimisesta. Ehkä pääset iltapäivälehden lööppiin vielä joskus, ap.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:53"]
tuollaisissa sekopää juoppokämpissä niitä ruumiita just tulee.
[/quote]Niin olemme mökillä. Ja nyt tuo kaveri lähti uimaan. Taidan kuitenkin mennä katsomaan ettei se huku. On se kuitenkin paras kaverini. Se raskas työ jne.ap
Olet ilmeisen sairas ihminen. Soita taksi tai joku hakeen sut pois sieltä. Mistä tiedät mitä se sun ns.kaveri tekee sulle tänään. Äläkä mene sinne rannalle. Anna sen hukkua jos on noin tyhmä.
paska provo, siinä vaiheessa meni ohi kun et soita poliisille + lääkäri ja poliisi.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:13"]
paska provo, siinä vaiheessa meni ohi kun et soita poliisille + lääkäri ja poliisi.
[/quote]Miestäni lyötiin puukolla maaliskuussa. Eipä kertonut miliiseille kuka löi. Väitti lyöneensä itse. Kavereita ei käräytetä. Asiat sovitaan sitten keskenään,tavalla tai toisella.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:05"]
Mietipä missä piireissä liikut. Sitä saa mitä tilaa
[/quote]Hauskinta tässä onkin se että kaverini on lääkäri ja sen mies poliisi. Lomalla ovat kumpikin ja kai tuo kaverin ammatti stressaa sitä. Itse jos katselinin verta joka päivä niin olisin ehkä juurikin tollanen. Silti tarvisi minua syyttää täysin tyhjästä. En ikinä koskisi kaverini mieheen. Paha uni on sillä ollut.ap
[/quote]
Juu, aivan varmasti.
Olen ehkä semmonen wt-nainen. Ilmoitin kuitenkin heti poliiseille kun pikkusiskoni hakkasi mut. Tupakan takia. Olimme jopa oikeudessa. Sisko joutui maksaan mulle 1700 korvauksia ja sai vielä kolme kk. ehdollista. Ihan oikein sille.
Lääkärit on usein pahimpia piripäitä, pääsevät parhaiten käsiksi pillereihin..