Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa vastustaa yhtäkään naista

Vierailija
13.07.2015 |

Ihon värillä, painolla tai muilla ominaisuuksilla ei tunnu olevan väliä. Menen aivan veteläksi jos kuka tahansa nainen katsookin minuun päin. En pysty kieltäytymään mistään. Saako tähän apteekista jotakin lääkettä? Elämä on melko hankalaa kun pitää piilotella etukenoa ja punastella koko ajan.

Voi miten ihania olette naiset! Viehkot hymyt, hienostuneet tuoksut ja eleet! <3333

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:47"]

Voivoi, sääliksi kävis jos lähtisit esim mun kanssa baarista kotiin. Laittautuneena olen aika kaunis, mut ootas ku näet mut krapulaisena. Ilman meikkiä olen aika mitäänsanomaton, kuljen löysissä verkoissa ja miesten huppareissa ja tukka takussa :'D

[/quote]

Tuskinpa minua tarvitsisi sääliä. Vaikka naiset saavatin itsestään aivan lumoavan näköisiä eri tavoilla meikaten, pystyy mielestäni silti aika hyvin arvioimaan ihmisen ulkonäköä tai sitä miltä hän näyttäisi ilman meikkiä. En ole koskaan nähnyt naista, joka ei olisi ollut kaunis myös ilman meikkiä jos oli sellainen meikin kanssa. Monesti joskus ihmetteln minkälaisia kaikkia asioita naiset meikeillä turhaan peittelevät. Mielestäni esimerkiksi pienet rypyt silmien ympärillä ovat todella persoonalliset ja hyvin seksikkäät. Verkkarit ovat myös aika yleinen varuste mielestäni naisilla. Olen huomannut monesti julkisilla liikkuessani, että monilla naisilla saattaa olla muuten vaatteet aivan viimeisen päälle, mutta jalassa verkkarit (ovat ehkä tulossa harrastuksesta tms.) eivätkä ole koskaan näyttäneet huonolta sen vuoksi, että heillä on verkkarit jalassa.

Noh ehkä olen vähän puolueellinen henkilö näitä kommentoimaan, sillä kuten sanoin en oikein osaa vastustaa naisia. Olen juuri se ärsyttävä tyyppi, joka vastaa jokaiseen asukokonaisuuteesii, että hyvältä näyttää, tosin sillä erotuksella, että en ole pitkästynyt vain oikeasti sitä mieltä. :)

Vierailija
2/18 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:47"]

Voivoi, sääliksi kävis jos lähtisit esim mun kanssa baarista kotiin. Laittautuneena olen aika kaunis, mut ootas ku näet mut krapulaisena. Ilman meikkiä olen aika mitäänsanomaton, kuljen löysissä verkoissa ja miesten huppareissa ja tukka takussa :'D

[/quote]

Tuskinpa minua tarvitsisi sääliä. Vaikka naiset saavatin itsestään aivan lumoavan näköisiä eri tavoilla meikaten, pystyy mielestäni silti aika hyvin arvioimaan ihmisen ulkonäköä tai sitä miltä hän näyttäisi ilman meikkiä. En ole koskaan nähnyt naista, joka ei olisi ollut kaunis myös ilman meikkiä jos oli sellainen meikin kanssa. Monesti joskus ihmetteln minkälaisia kaikkia asioita naiset meikeillä turhaan peittelevät. Mielestäni esimerkiksi pienet rypyt silmien ympärillä ovat todella persoonalliset ja hyvin seksikkäät. Verkkarit ovat myös aika yleinen varuste mielestäni naisilla. Olen huomannut monesti julkisilla liikkuessani, että monilla naisilla saattaa olla muuten vaatteet aivan viimeisen päälle, mutta jalassa verkkarit (ovat ehkä tulossa harrastuksesta tms.) eivätkä ole koskaan näyttäneet huonolta sen vuoksi, että heillä on verkkarit jalassa.

Noh ehkä olen vähän puolueellinen henkilö näitä kommentoimaan, sillä kuten sanoin en oikein osaa vastustaa naisia. Olen juuri se ärsyttävä tyyppi, joka vastaa jokaiseen asukokonaisuuteesii, että hyvältä näyttää, tosin sillä erotuksella, että en ole pitkästynyt vain oikeasti sitä mieltä. :)
[/quote]
Mistä tämmöisiä miehiä löytää??!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en yhtäkään miestä. Onneksi ei ole tarjontaa enää ollenkaan.

Vierailija
4/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vastustaa sinua ;-)

Vierailija
5/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm ja 97kg ylikypsää tavaraa. Tästä et varmasti kieltäytyisi.

Vierailija
6/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaa!aika yleistä varmaaa

Vierailija
7/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:05"]

[/quote]

En tiedä onko, mutta itselleni tuottaa vaikeuksia "niin kuin muut". Tänään kun istuin bussiin esimerkiksi viereeni istahti minua ehkä 20 vuotta vanhempi nainen ja jouduin totisesti taistelemaan itseni kanssa ettei katseeni olisi koko ajan eksynyt hänen reisiinsä. Oli muuten todella upeassa kunnossa ikäisekseen ja todella tyylikkäästi pukeutunut ja käytti aivan lumoavaa hajuvettä. Kaikki pienet ihanat naiselliset jutut kuten korkokengät, käsilaukut ja ylipäätään erilaiset eleet tekevät naisista aivan vastustamattomia. En tiedä onko tämä kaikille muillekin tosiaan näin vaikeaa vai olenko vähän outo? 

Vierailija
8/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:10"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:05"]

[/quote]

En tiedä onko, mutta itselleni tuottaa vaikeuksia "niin kuin muut". Tänään kun istuin bussiin esimerkiksi viereeni istahti minua ehkä 20 vuotta vanhempi nainen ja jouduin totisesti taistelemaan itseni kanssa ettei katseeni olisi koko ajan eksynyt hänen reisiinsä. Oli muuten todella upeassa kunnossa ikäisekseen ja todella tyylikkäästi pukeutunut ja käytti aivan lumoavaa hajuvettä. Kaikki pienet ihanat naiselliset jutut kuten korkokengät, käsilaukut ja ylipäätään erilaiset eleet tekevät naisista aivan vastustamattomia. En tiedä onko tämä kaikille muillekin tosiaan näin vaikeaa vai olenko vähän outo? 

[/quote] ;* <3

Vierailija
9/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri aloittajan kaltaisten miesten vuoksi on ihanaa olla nainen. :)

Vierailija
10/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on pillu joka tätä maailmaa pyörittää!

Vierailija
11/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tainnut nähdä minua.

Vierailija
12/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos sulla oma vaimo?

Vierailija
13/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty vastustamaan miehiä vaan lankean aina.

Vierailija
14/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:35"]

Onkos sulla oma vaimo?

[/quote]

Ei ole edes tyttöystävää. Menen niin hämilleni naisten seurassa, että on aika hankalaa olla oma itsensä kun toinen on niin ihana siinä vieressä. 

Vierailija
15/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Tätä luen suurimmassa alhossa kun ajattelen, etten kelpaa edes itselleni. 169cm, 85kg, vaalea nainen. Ryntäitä kyllä löytyy, mutta niin järkyttävä etureppukin. Mutta kiitos. Vaikka en siis usko, että minua panisitkaan.

Vierailija
16/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko hottis?

Vierailija
18/18 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2015 klo 23:31"]

Kyllä se on pillu joka tätä maailmaa pyörittää!

[/quote]Oikeastaan se on enemmänkin miehen alapää. Miehen elimistöstä se motivaatio, teho ja teko lähtee ja seksuaalisen toiminnan kohde voi vaihdella suuntautumisesta riippuen, mutta miehen intensiivisyys on aina vakio.

Toki voi ajatella asiaa sitenkin, että jäätelö pyörittää suuta, koska jäätelö ei tee mitään ja kieli pyörii jäätelön ympärillä. Mutta jos jäätelö loppuisi maailmasta, suu tekisi silti jotakin muuta ja söisi ja nuolisi jotakin muuta. Jäätelöllä ei myöskään ole mitään itseisarvoa ilman suuta ja moni muu eläin tai elämänmuoto ei välitä jäätelöstä yhtään. Suu antaa jäätelölle ja muille ruokatuotteille merkityksen.

-Mies 29v + 1v- 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi