Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Points, paljonko pisteitä saa kävelystä per 15 min?

Vierailija
25.09.2006 |

Eli rauhallinen, kohtalaisen reipas ja reipas. Viitsisikö joku kiltti tarkistaa?

Mulla on kolme vuotta vanha CD, ja tässä on alun alkaenkin ollut sellainen virhe, että se näyttää kaikki nuo kävelyt nollana. Silloin soitin sinne, mutten niitä pistemääriä enää muista...

Kiitti!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasittavasta 2. Mulla se cd-romppu.

Vierailija
2/5 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis rasittava liikunta edellyttänee jo hölkkää, ei kävelyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 x 10 kg rattaissa

1 x 16 kg seisomalaudalla

kaksi täyttä kauppakassia alakorissa

niin paljonkos sitten? ;)

ja kestääkö kärryt - ei taida kyllä olla takuu muutenkaan voimassa enää...?

Vierailija
4/5 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla painoa nyt 66 kg, suunnilleen saman verran oli silloin kolme vuotta sitten myös. Muistelisin, että rauhallisesta kävelystä olisi saanut 1 p. koska käytin siivousta mittarina, kun merkkasin ne ylös. Vai oliko se kohtalaisen reippaasta, ja rauhallisesta olis tullut puolikas... Voi hitsi, kun en muista. Olisko vielä jollain tarkempaa tietoa, lähellä mun painoa olevalla?

Kiitos kuitenkin jo teille vastanneille!

Vierailija
5/5 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla painoa nyt 66 kg, suunnilleen saman verran oli silloin kolme vuotta sitten myös. Muistelisin, että rauhallisesta kävelystä olisi saanut 1 p. koska käytin siivousta mittarina, kun merkkasin ne ylös. Vai oliko se kohtalaisen reippaasta, ja rauhallisesta olis tullut puolikas... Voi hitsi, kun en muista. Olisko vielä jollain tarkempaa tietoa, lähellä mun painoa olevalla?

Kiitos kuitenkin jo teille vastanneille!

Tuon painoinen 15min kevyttä liikuntaa on hädin tuskin 1. On just siinä 0 ja 1 rajalla eli ehkä siitä vois 1 pisteen sit laskea. 20 min menee jo sit selkeesti 1 pisteen puolelle.