Katsokaas tädit miltä 60-v Outi Mäenpää näyttää ja ottakaa mallia!
https://assets.apu.fi/vqd9tl2q3uk2/3MTKtm84e0DIpaqkyioxKN/9c3425b07c212…
Ei ole heijastinliiviä, Kuomia eikä vetokärryä. Eikä takuulla niitä edes omista.
Kommentit (114)
Näyttää ikäistään vanhemmalta kylläkin.
Ketä kiinnostaa jonku näyttelijän ulkonäkö? Kohta me veronmaksajat maksetaan sen taitelijaeläkettä, prkl!
On jo vuosia vanha aloitus, mutta olipa ihmisen ammatti mikä hyvänsä, jokaisella on työrooli. Kotona jokainen on oma itsensä, usein yllättävänkin erilaisena kuin työssä ollessa.
Kannattaa tavata kyseinen daami ihan livenä, jolloin oppii, että kyllä ne vuodet ovat hänetkin saavuttaneet. Kaiken kruunaa vielä töykeä persoona, joten on mistä ottaa esimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Mäenpää on pilannut ulkonäkönsä röökillä. Vetänyt sitä kuin korsteeni. Ihme kun on vielä hengissä.
Miten vaikuttaa sun elämääsi. Vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa jonku näyttelijän ulkonäkö? Kohta me veronmaksajat maksetaan sen taitelijaeläkettä, prkl!
Mitä moukka kiroilet, näytteleminen on heidän työtään mistä maksavat veronsa niinkuin muutkin .
Kattelin juuri 60-vuotiskuviani. Näytän niissä nuorelta, nuremmalta kuin Outi Mäenpää.
Mutta siitäsitten alkoi se alamäki, nyt 10 vuotta myöhemmin en enää näytä nuoremmalta..
Luin jostain, että ihminen vanhenee kahdesti "rysäyksellä",ensin 30 täytettyäänja sitten 60 täytettyään.
Voi sentään, vielä 50-vuotiaana minua luultiin lapsenlasten äidiksi toistuvasti...
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveet vaatteet.
Kuuluko sulle kun mulle ei kuulu?
Vierailija kirjoitti:
Poskipäät merkkaa paljon. Outilla on korkeat. Mitä korkeammat, sen nuorekkaampana pysyy.
Sulle mätisäkki merkkaa tuntemattomien haukkuminen..... Hyi miä olio olet
En omista minäkään noita. Pukeudun kauniisti ja naisellisesti. Miltä sinä ap. setä näytät?
Minä olen aina tiennyt mitä haluan. Miksi luulet, että tarvin neuvojasi? Katso muualle, jos ei mielytä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kenelläkään muullakaa noita mainittuja punaisella matolla olisi.
Paitsi ap:lla
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ikäistään vanhemmalta kylläkin.
Ainahan se on ollut kulahtaneen näköinen.
Oon 60 ja näytän paremmalta. Ja mulla on 11 vuotta nuorempi mies.
Ei kiitos. Kusenkeltaiset, vanhanaikaiset hiukset ja hoitamattomana kynnet eivät ole mun juttu. Myös ylipainoa vältän.
Kasvojen- ja silmäluomien kohotuksessa muutama vuosi sitten. Kuulemma oli kuin bulldoggi.
Kestoripset ripsienpidennykset ja puolen metrin hiustenpidennykset, väri tietenkin keltaisenvalkoinen.
Googlaa.
Likaiset ja lyhyiksi jyrsityt kynnet.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Kuosmanenkin (!!!) oo sen kanssa ollut samassa näytelmäkerhossa.
outi mäenpää on sekä lahjakas että kaunis nainen ! Ihailen häntä.
Mäenpää on pilannut ulkonäkönsä röökillä. Vetänyt sitä kuin korsteeni. Ihme kun on vielä hengissä.