Katsokaas tädit miltä 60-v Outi Mäenpää näyttää ja ottakaa mallia!
https://assets.apu.fi/vqd9tl2q3uk2/3MTKtm84e0DIpaqkyioxKN/9c3425b07c212…
Ei ole heijastinliiviä, Kuomia eikä vetokärryä. Eikä takuulla niitä edes omista.
Kommentit (80)
Kova meikki vanhentaa, se on aivan totta. Ja miksi tuo k.senkeltainen tukka? Joku toinen sävy olisi parempi. Ja pitkä tukka vanhenevalla naisella vetää piirteitä alaspäin. Jonkun vuoden takainen tyyli olisi ollut parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin kyllä seitsemänkymppiseksi.
Jos ois vähemmän meikkiä, näyttäis ehkä 60 vuotiaalta. Ihokin näyttäis paremmalta.
T: 60v
Tämä näyttäis olevan vanhojen naisten tavallinen juttu, meikkiä lisätää, kun ikää karttuu vaikka vähempi olisi parempi. Hän on mielestäni hyvä näyttelijä, varsinkin yhdessä ruotsalaisessa leffassa näytteli hyvin alkoholisoitunutta perheenäitiä.
Joutava ulkonäön arvostelu on minusta ikävää. Eiköhän meissä jokaisessa ole arvostelemisen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Outiko? No, onhan hän hyvin laitettu, mutta elävässä elämässä kasvoiltaan ryppyisempi kuin esim. minä viisi vuotta vanhempi. Kuinkahan vetävän näköisen minustakin saisi ammattilaisten käsissä.. voi jos joskus pääsisi tai olisi aihetta käydä.
Tutkittu juttu, omalle ulkonäölle sokeutuu, jokainen kuvittelee itsensä 5-10v nuoremmaksi mitä on. Sitten kauhistellaan vanhentuneita luokkakavereita, vaikka oma naama on samaa kaliiberia.
Varmaan tuokin tallustelee kotipihalla crocseissa ilman meikkiä.
Onneksi olen juuri sen näköinen kuin olen!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outiko? No, onhan hän hyvin laitettu, mutta elävässä elämässä kasvoiltaan ryppyisempi kuin esim. minä viisi vuotta vanhempi. Kuinkahan vetävän näköisen minustakin saisi ammattilaisten käsissä.. voi jos joskus pääsisi tai olisi aihetta käydä.
Tutkittu juttu, omalle ulkonäölle sokeutuu, jokainen kuvittelee itsensä 5-10v nuoremmaksi mitä on. Sitten kauhistellaan vanhentuneita luokkakavereita, vaikka oma naama on samaa kaliiberia.
Kyllä minäkin ihan mummolta arkioloissa jo näytän, mutta ammattilaisten käsissä kummasti muuttuu taviskin prinsessaksi. Saati normaalisti vanhenevat julkkikset.
Ei kuusikymppinen vielä käytä vetokärryjä kuin ulkomaanmatkoillaan vedettävää matkalaukkua. Kuusikymppinen paahtaa usein työelämässä viimeisiä vuosiaan. Oletko itse työelämän ulkopuolella kun et tätä tiedä????
Mauttomat vaatteet sikäli että eivät sovi Mäenpäälle, näyttää lyhyeltä tatilta.
Ulkonäön lisäksi kehon liike vaikutta paljon olemukseen. Joillan on askel riepä ja nuorekas vielä vanhanakin, jotkut laahustaa jo nuorena.
Kaija K samaa ikäluokkaa, Eini, Satu Silvo ketä näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun tulisi yrittää näyttää Outi Mäenpäältä? En välitä tuosta tyylistä.
Silti,ei mulla ole mitään noista ja olen varttia vaille 70v!
Typerää aliarvioimista.
Naaapurini on 83v eikä hänelläkään ole!
Ehkä teilläpäin on tapoina hankkia nuo vermeet 35v lahjaksi!
Onko Loiri taas alkanut esiintyä Tyynenä?
Jaa, heijastinliivi ei kuvan tilanteessa ole käytettäväksi tarkoitettukaan.
Pitäskö pistää meikit naamaan ja vetää pikkumusta ylle ja kuvauttaa ittens, saisit nähdä 60 täyttäneen toisenkin. Ps. hiukka hoikemman toki. Mites helen mirren... Uima-asussa.
Miksi minun pitäisi näyttää Outi Mäenpäältä. Olen kaunis ihan omana itsenäni. N59
Suurin osa 60v ikäisistä käy töissä, ei ole kuomia (paitsi ehkä päiväkodissa töissä ollessa), ei vetokärryä (ellei ole tulossa Tallinnasta) eikä edes heijastinliiviä, sitä kun ei omassa autossa tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet tykkää.
M35
Minäkin tykkään Outi Mäenpäästä näyttelijänä, henkilökohtaisesti en häntä tunne. Ja pidän häntä kauniina. Mutta mielenkiintoista jälleen tuo tarve yleistää. Et pysty mitenkään puhumaan kaikkien miesten puolesta, mutta jostain syystä et voinut kommentoida vain omana itsenäsi. Mistä ihmeestä se johtuu?
N58
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa 60v ikäisistä käy töissä, ei ole kuomia (paitsi ehkä päiväkodissa töissä ollessa), ei vetokärryä (ellei ole tulossa Tallinnasta) eikä edes heijastinliiviä, sitä kun ei omassa autossa tarvita.
Autossa? On meillä autoissakin heijastinliivit ja kaikilla pitäisi olla, mutta en ymmärrä, miten heijastinliivit ja autot muuten liittyvät yhteen. Itse käytän heijastinliivejä ulkoiluttaessani koiraa pimeällä. Täällä landella ei ole katuvaloja ja autoilijana olen itsekin erittäin kiitollinen kaikille koirallisille ja koirattomille tiellä liikkujille, jotka käyttävät heijastinliivejä.
On parempi look esimerkiksi hiuksissa näissä kuvissa. Tuolla maalla hän varmaan käyttää eri kenkiä kuin punaisella matolla. https://yle.fi/uutiset/3-12084679
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet tykkää.
M35
Minäkin tykkään Outi Mäenpäästä näyttelijänä, henkilökohtaisesti en häntä tunne. Ja pidän häntä kauniina. Mutta mielenkiintoista jälleen tuo tarve yleistää. Et pysty mitenkään puhumaan kaikkien miesten puolesta, mutta jostain syystä et voinut kommentoida vain omana itsenäsi. Mistä ihmeestä se johtuu?
N58
Meillä on täällä kisakatsomo miehiä nyt paikalla.
M35
Ylisuurella tunikalla peitetään läskimakkaroita. Naama kiiltää hirveästä pakkelikerroksesta. Tämäkö siis kaunis ihminen jonkun mielestä? No makunsa tietysti saa olla kullakin. Itse en todellakaan pidä tästä tyylistä ja luoja minua varjelkoon muuttumasta tämän näköiseksi.