Katsokaas tädit miltä 60-v Outi Mäenpää näyttää ja ottakaa mallia!
https://assets.apu.fi/vqd9tl2q3uk2/3MTKtm84e0DIpaqkyioxKN/9c3425b07c212…
Ei ole heijastinliiviä, Kuomia eikä vetokärryä. Eikä takuulla niitä edes omista.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota mallia. Osaan ihan itse päätellä sen, että elokuvagaalaan mennään kampaajan kautta ja ilman heijastinliivejä.
Outi näyttää ihan ikäiseltään. Siis kivalta, mutta jos ruvetaan väkisin vikoja etsimään, niitä kyllä löytyy.
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/2018-05/TK5_3320.jpg
Hui, no ei tuo kaunis ollut.
Ikäisekseen erittäinkin siisti.
Kaunishan hän on. Jos kuitenkin jollakulla olisi Kuomat ja heijastinliivi punaisella matolla, niin se olisi todennäköisesti jokin kannanotto. Sellaista ei ole tulltu vielä vastaan. Enpä ole nähnyt punaisella matolla vetokärryäkään.
Kuomia sen sijaan näkee niin naisilla kuin miehillä kun ulkoievat lastensa tai lastenlastensa kanssa. Heijsastinliivit ovat myös niillä lapsilla. Olisi aika järjetöntä pukeutua korkkareihin, kun ulkona on pakkasta tai loskaa ja lasketaan mäkeä.
Suomalaisia syyllistetään taas ilmastosta.
Eipä täällä kesällä heijastinliiviä ja kuomia käytetä.
Vierailija kirjoitti:
Outiko? No, onhan hän hyvin laitettu, mutta elävässä elämässä kasvoiltaan ryppyisempi kuin esim. minä viisi vuotta vanhempi. Kuinkahan vetävän näköisen minustakin saisi ammattilaisten käsissä.. voi jos joskus pääsisi tai olisi aihetta käydä.
Tää on just tätä taas, kun jotain naista kehutaan aloituksessa, niin joku tulee kehumaan itseään. Onko jotenkin niin huono itsetuonto. Olet ihan hyvä omana itsenäsi.
Mäenpää on fiksu nainen.
” Mäenpää ihmettelee, miksi näin on, miksi nuoruus tuntuu olevan ainoa elinvoiman kriteeri.
– Ymmärrän, että nuori ihminen on kaunis kuvassa. On hienoa nähdä fyysistä elinvoimaa, ihon kirkkautta ja jäntevyyttä kehossa. Mutta draama ei voi olla siloteltua. Samalla tavalla kuin elämä, draamakin sisältää kehon rapistumista, sairautta ja kuolemaa – ja nämä kaikki koskevat myös naisia.
Mäenpää ajattelee, että kyse on siitä, kenen katseen kautta maailmaa hahmotetaan ja kenen tarinoita kerrotaan.
– Olemme niin tottuneita miehen katseeseen, että sitä ei kyseenalaisteta. Se on luonnollinen asia.”
” Ensi vuonna Mäenpää täyttää 60 vuotta. Jos saisi valita, hän pysyisi 45–50-vuotiaana, mutta vain siksi, että kehoon ei tulisi vanhuuden mukanaan tuomaa jäykkyyttä.
– Jos ajattelen itseäni alle 40-vuotiaana, ajattelen, että minulla on nyt paljon enemmän näkemyksiä, olen vapautuneempi olemaan minä itse. Uskallan olla vahva ja heikko, ehjä ja osittain rikki.
Ikääntymistä vastaan on kuitenkin turha taistella, koska sitä kamppailua ei voi voittaa.
– Meissä kaikissa on kaikki ikäkaudet läsnä. Ainoa haaste on siinä, miten minut nähdään: mihin minut yritetään lokeroida iän kautta. Kaikki tämä koskee vain ulkopuolelta tulevaa katsetta. Minun oma katseeni tulee siitä pienestä tytöstä tähän päivään saakka – ja se on minun katseeni.”
En ymmärrä tätä heijastimien dissaamista.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa 60v ikäisistä käy töissä, ei ole kuomia (paitsi ehkä päiväkodissa töissä ollessa), ei vetokärryä (ellei ole tulossa Tallinnasta) eikä edes heijastinliiviä, sitä kun ei omassa autossa tarvita.
Olen 46 vuotias ja minulla on käytössä kuomat kovilla pakkasilla ja ne ovat todella hyvät kengät esimerkiksi kun kolaa lunta omassa pihassa pääkaupunkiseudulla, on mökillä tai -32 pakkasessa Lapissa lomalla. On minulla korkokenkiäkin, viimeksi eilen sellaisissa kopistelin menemään, kun kaupassa menin, mutta kenkäni ovat aina järkevät ja säähän sopivat.
Vetokärryä en tarvitse, koska minulla on ikioma auto ja vetokärryyn ei mahtuisi oikeastaan kuin ehkä viidesosa siitä ruokamäärästä, mitä perheelleni ostan.
Heijastiliivejä pidän auton takakontissa varmuuden vuoksi aina, sillä jos joutuu kolariin tien päällä vaikka mökkimatkalla, niin ne ovat hyvin halpa henkivakuutus.
Mä olen 42v enkö kyllä ajatellut 18 vuoden päästä ottaa käyttöön luomia, verokärryä tai heijastinliiviä. Ei mun 61v äitikään niitä käytä.
Sitä vain mietin, että mitä väärää siinä heijastinliivissä on? Se on oikeasti turvallisuuden takia hyvä kun käy lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
En ota mallia. Osaan ihan itse päätellä sen, että elokuvagaalaan mennään kampaajan kautta ja ilman heijastinliivejä.
Outi näyttää ihan ikäiseltään. Siis kivalta, mutta jos ruvetaan väkisin vikoja etsimään, niitä kyllä löytyy.
Kiva peruukki.
Kyllä, peruukin huomaa tiheästä jakauksesta. Kun vertaa hiuksiin muissa kuvissa, huomaa että jakaus on niissä leveämpi.
Outi asuu metsän keskellä koirien ja hevosten kanssa. Jo pelkästään hänen instagramia vilkaisemalla huomaa, että siellä mennään aika pieruverkkareissa päivät kun ei tehdä edustushommia. Outi on mahtava maanläheinen tyyppi, luonnonkaunis ja hehkuu positiivista ajattelua.
Kasvot hänellä moneen kertaan operoitu. Hampaatkin. Ei ole tunnistaa kun vertaa muutaman vuoden takaiseen. Huonoihoinen ollu aina. Sopii näytteleen alkkista.
Vierailija kirjoitti:
Kaija K samaa ikäluokkaa, Eini, Satu Silvo ketä näitä nyt on.
Näistä Eini fitin ketun mieleen. Muut tunika/teltta-sarjaa.
Mulla menee sekaisin niminä noi Outi Mäenpää, Kati Outinen, Outi Alanen. Ulkoisestihan noissa ei ole mitään samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outiko? No, onhan hän hyvin laitettu, mutta elävässä elämässä kasvoiltaan ryppyisempi kuin esim. minä viisi vuotta vanhempi. Kuinkahan vetävän näköisen minustakin saisi ammattilaisten käsissä.. voi jos joskus pääsisi tai olisi aihetta käydä.
Tää on just tätä taas, kun jotain naista kehutaan aloituksessa, niin joku tulee kehumaan itseään. Onko jotenkin niin huono itsetuonto. Olet ihan hyvä omana itsenäsi.
Aloituksessahan käskettiin ottaa mallia. Pitäisikö siihen sit vastata, että "ooh joo, minäpä koitan hankkia enemmän ryppyjä!"?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kenelläkään muullakaa noita mainittuja punaisella matolla olisi.
Kenestä vain saadaan ammatti-ihmisten avulla tuollainen. Jos on normaali sopusuhtainen naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva peruukki.
Kyllä, peruukin huomaa tiheästä jakauksesta. Kun vertaa hiuksiin muissa kuvissa, huomaa että jakaus on niissä leveämpi.
No eikä ole edes kovin laadukas peruukki.
Vierailija kirjoitti:
Noinko pitäisi pukeutua ja kähertää?
Mutta olen varma, että Outi vetää mielellään Kuomat jalkaan.
Ja kyllä tuota kuvaa varten on useampi tunti työtä tehty ( lisäksi kuva photoshopattu ). On käyty kauneussalongissa, vähän botoksia ja kiristystä sinne tänne, vähän laserhoitoa yms.yms. ja irtoripset ja meikki.
Tukkaan laitettu pidennystä ja vahvennusta. Ei ole aidosti tuon näköinen.
Ja saa olla minkä näköinen vain, mutta vastasin tähän nyt, kun ap aloitti ketjun niin provosoivasti.
Minusta aivan ikäisensä nainen, tosin tupakointi on vanhentanut ihoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessahan käskettiin ottaa mallia. Pitäisikö siihen sit vastata, että "ooh joo, minäpä koitan hankkia enemmän ryppyjä!"?
Kiireesti rööki huuleen.
Poskipäät merkkaa paljon. Outilla on korkeat. Mitä korkeammat, sen nuorekkaampana pysyy.
En ole ns. virkatyöaikaan ulkoiluttamassa koiraa autossa, joten miksi ihmeessä minulla pitäisi olla heijastinliivit päällä? Jos auto jää pimeällä tienposkeen, niin heijastava takki on paljon parempi kuin liivi.