Katsokaas tädit miltä 60-v Outi Mäenpää näyttää ja ottakaa mallia!
https://assets.apu.fi/vqd9tl2q3uk2/3MTKtm84e0DIpaqkyioxKN/9c3425b07c212…
Ei ole heijastinliiviä, Kuomia eikä vetokärryä. Eikä takuulla niitä edes omista.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
On parempi look esimerkiksi hiuksissa näissä kuvissa. Tuolla maalla hän varmaan käyttää eri kenkiä kuin punaisella matolla. https://yle.fi/uutiset/3-12084679
Näis kuvis on vasta 54v
Vierailija kirjoitti:
outi mäenpää on sekä lahjakas että kaunis nainen ! Ihailen häntä.
Hänellä on aina riittänyt työtä ja maksanut meille veronsa.
Minä olen tuosta naamasta saanut aina vaikutelman v*ttumaisesta luonteesta.
Millä Outi tuo ostokset kaupasta?
Yksi vastenmielisimmän näköisistä naisista ollut aina minun silmin katsottuna.
Jaa tää olikin muutaman vuoden vanha avaus.
Marian käydessä yökylässä sai hyvinkin sen kuvan, että Outi viihtyy nukkavieruissa pitkissä villatakeissa, kuomissa ja lantsareissa, kun hevosiaan metsässä syötti.
Maria myös paljasti taannoin Jääkaapilla podcastissa, että joidenkin kotona haisi home ja järkyttävästi kissan pissa. Mulle tuli ekana Outin koti mieleen, habituksen takia. Maria ei nimennyt ketään nimeltä.
Mikä vika on vetokärryssä? Minulla on ollut sellainen jo 35-vuotiaana. Sillä on kätevä tuoda ostokset kaupasta. Ei tarvitse kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Millä Outi tuo ostokset kaupasta?
Hän asuu Kemiössä saaressa, joten varmaan autolla, venheellä ja hevosellakin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on vetokärryssä? Minulla on ollut sellainen jo 35-vuotiaana. Sillä on kätevä tuoda ostokset kaupasta. Ei tarvitse kantaa.
Mä ostin ekan kärryn, kun omaan kotiin muutin 20 vuotiaana. Niitähän löytyy monenlaisia ja kokoisia. Helsingin keskustassa todella näppärät. Niitähän näkyy kaikenikäisillä, ettei ole enää vuosikymmeneen ollut vain mummokärry kuin maalla. esim mun isoäitini on vieläkin ihan kauhuissaan, kun hänkään ei vielä NOIN vanha ole. :D
N28
Mäenpää ei ole kiinnostunut ulkonäöstään, ehkä on jo luovuttanut. Sen näkee kynsien kunnosta. Hän on nähtävästi käynyt tilaisuutta varten ammattimeikkaajalla ja hankkinut tekotukkaa, mutta ei näytä nauttivan olostaan. Käsien katsominen paljastaa jotain ikävää hänen yleistilanteestaan. Jotain on vialla, ehkä henkisellä puolella.
Hänhän näytti jo 15 vuotta sitten päihdeongelmaiselta kuusikymppiseltä eli ei ole hänellä(kään) geenit ihan mukavimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa tää olikin muutaman vuoden vanha avaus.
Marian käydessä yökylässä sai hyvinkin sen kuvan, että Outi viihtyy nukkavieruissa pitkissä villatakeissa, kuomissa ja lantsareissa, kun hevosiaan metsässä syötti.
Maria myös paljasti taannoin Jääkaapilla podcastissa, että joidenkin kotona haisi home ja järkyttävästi kissan pissa. Mulle tuli ekana Outin koti mieleen, habituksen takia. Maria ei nimennyt ketään nimeltä.
Ettei tulis eukon omasta pillusta ne hajut.
.