Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsokaas tädit miltä 60-v Outi Mäenpää näyttää ja ottakaa mallia!

Vierailija
20.02.2022 |

https://assets.apu.fi/vqd9tl2q3uk2/3MTKtm84e0DIpaqkyioxKN/9c3425b07c212…

Ei ole heijastinliiviä, Kuomia eikä vetokärryä. Eikä takuulla niitä edes omista.

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvot hänellä moneen kertaan operoitu. Hampaatkin. Ei ole tunnistaa kun vertaa muutaman vuoden takaiseen. Huonoihoinen ollu aina. Sopii näytteleen alkkista.

.

Vierailija
102/114 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On parempi look esimerkiksi hiuksissa näissä kuvissa. Tuolla maalla hän varmaan käyttää eri kenkiä kuin punaisella matolla. https://yle.fi/uutiset/3-12084679

Näis kuvis on vasta 54v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

outi mäenpää on sekä lahjakas että kaunis nainen ! Ihailen häntä.

Hänellä on aina riittänyt työtä ja maksanut meille veronsa. 

Vierailija
104/114 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuosta naamasta saanut aina vaikutelman v*ttumaisesta luonteesta.

Vierailija
105/114 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä Outi tuo ostokset kaupasta? 

Vierailija
106/114 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vastenmielisimmän näköisistä naisista ollut aina minun silmin katsottuna.

Vierailija
107/114 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tää olikin muutaman vuoden vanha avaus. 

Marian käydessä yökylässä sai hyvinkin sen kuvan, että Outi viihtyy nukkavieruissa pitkissä villatakeissa, kuomissa ja lantsareissa, kun hevosiaan metsässä syötti. 

Maria myös paljasti taannoin Jääkaapilla podcastissa, että joidenkin kotona haisi home ja järkyttävästi kissan pissa. Mulle tuli ekana Outin koti mieleen, habituksen takia. Maria ei nimennyt ketään nimeltä.

Vierailija
108/114 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika on vetokärryssä? Minulla on ollut sellainen jo 35-vuotiaana. Sillä on kätevä tuoda ostokset kaupasta. Ei tarvitse kantaa. 

Vierailija
109/114 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä Outi tuo ostokset kaupasta? 

Hän asuu Kemiössä saaressa, joten varmaan autolla, venheellä ja hevosellakin. ;)

Vierailija
110/114 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika on vetokärryssä? Minulla on ollut sellainen jo 35-vuotiaana. Sillä on kätevä tuoda ostokset kaupasta. Ei tarvitse kantaa. 

Mä ostin ekan kärryn, kun omaan kotiin muutin 20 vuotiaana. Niitähän löytyy monenlaisia ja kokoisia. Helsingin keskustassa todella näppärät. Niitähän näkyy kaikenikäisillä, ettei ole enää vuosikymmeneen ollut vain mummokärry kuin maalla. esim mun isoäitini on vieläkin ihan kauhuissaan, kun hänkään ei vielä NOIN vanha ole. :D

N28

Vierailija
111/114 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäenpää ei ole kiinnostunut ulkonäöstään, ehkä on jo luovuttanut.  Sen näkee kynsien kunnosta.  Hän on nähtävästi käynyt tilaisuutta varten ammattimeikkaajalla ja hankkinut tekotukkaa, mutta ei näytä nauttivan olostaan. Käsien katsominen paljastaa jotain ikävää hänen yleistilanteestaan. Jotain on vialla, ehkä henkisellä puolella. 

Vierailija
112/114 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

>megajulkkikset suomessa

Vierailija
113/114 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän näytti jo 15 vuotta sitten päihdeongelmaiselta kuusikymppiseltä eli ei ole hänellä(kään) geenit ihan mukavimmasta päästä.

Vierailija
114/114 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa tää olikin muutaman vuoden vanha avaus. 

Marian käydessä yökylässä sai hyvinkin sen kuvan, että Outi viihtyy nukkavieruissa pitkissä villatakeissa, kuomissa ja lantsareissa, kun hevosiaan metsässä syötti. 

Maria myös paljasti taannoin Jääkaapilla podcastissa, että joidenkin kotona haisi home ja järkyttävästi kissan pissa. Mulle tuli ekana Outin koti mieleen, habituksen takia. Maria ei nimennyt ketään nimeltä.

Ettei tulis eukon omasta pillusta ne hajut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän