Barbien siskot! Kuka tietää?
90-luvulla luin paljon barbie-lehtiä ja kirjoja, kun olin silloin pieni. Niissä Barbien siskot olivat Skipper, Stacie ja Kelly. Wikipedian mukaan siskot ovat Skipper, Stacie ja Chelsea. Ja jossakin sanotaan ett ne olisivat Skipper, Stacie, Kelly ja Krissy.
Netflixissä näkyvässä sarjassa on Skipper, Stacie ja Chelsea.
Mitenhän tuo menee oikeasti? :(
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 11:50"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 11:09"]90-luvun Barbiet ♡♡♡ Niissä oli sitä jotain!☆ Niihin oli panostettu ja mainoksetkin olivat ihan parhaita. Onneksi sain elää lapsuuteni ysärillä. Tuntuu ettei nykypäivänä mihinkään enää panosteta - ei leluihin eikä lastenohjelmiin. Mitä nykypäivän lapset muistelevat kaiholla tulevaisuudessa kun ovat aikuisia? Musta tuntuu etteivät mitään...
[/quote]
Barbie lehdessäkin ne sarjakuvat oli tehty hyvin. Oli siis kuvattu oikeat barbit ja niille puhekuplat ja asuivat barbitalossa yms. NYkyään piirretty sutasemalla
[/quote]
Ne olivat munkin mielestä NIIN siistejä! Niihin oli kyllä todellakin nähty vaivaa. Haaveilin aina niitä katsellessa että saisin leikkiä niillä. Ihania kalusteita ja tarvikkeita!!♡ Saisipa elää saman lapsuuden uudestaan.
[/quote]
muistan kun oli joulu ja sarjikseenki oli laitettu jotaon tekolunta barbitalon pihalle :)
[/quote] 80-luvulla se FOTO-novelli oli mielestäni aika kökkö :D ! Piirretyt Barbie-sarjikset oli tuohon aikaan kauniita ja hauskoja :)
[/quote]
Ne valokuvanovellithan oli just ihanimpia! Sai haaveilla leikkivänsä niillä.
[/quote] Olihan siinä se juttu tietysti että sai katsella nukkeja ja niiden vaatteita yms.. :D Mua häiritsi se kun nuket istuivat esim. tuolilla aina jalat suorina ja aina sama ilme, Barbie odotteli myöhästelevää Keniä treffeille ärtyneenä ja nälkäisenä hymyillen, sitten Ken tuli virnuillen pyytämään anteeksi myöhästymistään :D . Ja jämähtivät jonnekin korpeen kun auto hajosi ja sekin vain hymyilytti :---)
[/quote]
No joo totta, mutta toisaalta ainakin oli todenmukaiset. Nykypäivänä varmaan photoshopattais kaikki ilmeet ja asennot. Sellainen ei ainakaan muhun olisi iskenyt.
Muistaako kukaan niitä Barbie-kuvastoja joita ainakin 80-luvulla sai muutaman kerran vuodessa tavarataloista? Oli nimeltään Journal tai vastaava... vähänkö tuli selattua ja ihasteltua niitä uutuuksia ;-)!
Joo, Midge oli ystävä. Mutta mä en oo missään vaiheessa tajunnut, että muitakin siskoja oli kuin Skipper. Todd ja Tutti oli lapsia, joita he vahtivat.
Jos on Ankkalinnassa omituisia perheitä, niin onhan tää Barbie-perhekin kumma. Asuuko kaikki sisarukset keskenään aikuisenakin? Vanhempia ei missään eikä Kenin kanssakaan juttu oikein etene.
Jos penkois vanhat Barbiet ja niiden kamat esiin niin voisi tehdä oman Foto-novellin :D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:34"]Muistaako kukaan niitä Barbie-kuvastoja joita ainakin 80-luvulla sai muutaman kerran vuodessa tavarataloista? Oli nimeltään Journal tai vastaava... vähänkö tuli selattua ja ihasteltua niitä uutuuksia ;-)!
[/quote] Mä muistan :D Ne oli ihania :D
Skipper oli niiiin cool, mulla oli sellanen jolla oli opiskelijakortti ja kaikkea. <3
Mulla on kaikki Barbie kamat tallessa ja niitä on paljon... ja sain kolme poikaa :-D! Nyt mä joskus( harvoin) kampailen Barbien hiuksia ja vaihdan niiden vaatteita ja muistelen yksinäni menneitä leikkejä. Pojat pyörittelee päätään äidin touhuille :-). Alkaa ne 80-luvun Barbien jalat muuttua sellaisiksi oudon tahmeiksi et tuskin kannattaa enää mahdollisille lapsenlapsillekaan säästää :-/.
Hei, kuka Steffi sitten oli? Taisi olla jotain muuta porukkaa... mun leikeissä Barbien pikkusisko. :-D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:48"]
Hei, kuka Steffi sitten oli? Taisi olla jotain muuta porukkaa... mun leikeissä Barbien pikkusisko. :-D
[/quote]
Steffi oli muistaakseni toisen firman tuote, ns. Barbien kilpailija tai "halpis-Barbie".
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:35"]Jos penkois vanhat Barbiet ja niiden kamat esiin niin voisi tehdä oman Foto-novellin :D
[/quote]
Tee! Ja sitten lähetät postissa minulle, kiitos.
Tedd ja Tutti oli oikeasti Barbien sisarukset, se lukee wikipediassa ja muuallaki, mutta ne vaan hävisi sitten kuvioista. Oon aina miettiny millanen ihminen Barbien ja siskojen äiti on kun jättää pienet lapset tyttären huollettavaksi
Tuo Netflixissä näkyvä Barbie on tosi hyvä. Saa nauraa, huumoria mukana :D
Hei!
Minun mielestäni ainakin ovat olleet jo kauan aikaa Skipper, Chelsea ja Stacie. Ainakin kun olin pienikin niin silloin olivat jo tämän nimisiä. Varmaan vanhalla luvulla ovat olleet erin nimisiä, mutta nykyään ovat Skipper, Chelsea ja Stacie.
P.s
Nämä ovat ystäviä esimerkiksi Midge, Teresa, Christie, Summer ja Marina.
Barbien pikkusiskot ovat nykyisissä sarjoissa Skipper, Stacie, ja Chelsea
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 12:26"]Entäs Midge? Sisarellani oli sellainen.
[/quote]
Midge oli Barbien ystävä ja mun mielestä se 90-luvun versio ihan superkaunis!
[/quote] joo, 60-luvulla Midge näytti aika hassulta mutta mielestäni se 60-luvun Midge oli aika söpö :D