Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko kellään Kreikan matkaa varattuna?

Vierailija
06.07.2015 |

Miten kävi matkalle? Ja milloin olisitte olleet / olette menossa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että tarvetta on ulkopuoliselle (etenkin käteiselle) rahalle, kun kotimaasta rahaa ei saa mistään. Eli kaikki turistit on vielä aikaisempaakin tärkeämpiä. Toki jos siellä ei osaa käyttäytyä asiallisesti, joutuu seteleillä leuhkaileva ehkä aiempaa herkemmin ryöstetyksi ja pahoinpidellyksi, ennenhän Kreikka oli hyvin turvallinen ja pöydälle unohtunut lompakko tuotiin perään eikä kukaan sitä napannut, nyt voi olla eri tavalla. Hotellissa kannattaa käyttää tallelokeroa eikä sinnekään piilottaa kaikkea käteistä, koska henkilökunta pääsee tallelokeroille ja osalla rahapula voi olla liian suuri. Raha kannattaa hajasijoittaa luovasti, ettei kaikki mene kerralla. Matkavakuutus voi toki korvata tallelokerosta voedyn käteisen mutta vähän hankala on pärjätä loppuloma ilman rahaa.... Ateenaan en kyllä itse uskaltaisi lähteä, saaret varmasti rauhallisempia ja turvallisempia. Hyvä matkavakuutus, joka kattaa myös kotiin lennätyksen vakavissa tilanteissa, on ehdoton. Kreikan sairaanhoitoon ei tällä hetkellä voi luottaa yhtään, sairaaloista lääkkeet ja hoitotarvikkeet loppu, henkilökunta tekee työtä palkatta ja osa ei tule edes töihin. 

Vierailija
22/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 08:58"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 08:19"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 08:08"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 08:06"] Huomenna lähden. Miten niin? [/quote] Ei voiton takia. [/quote] Mitä se vaikuttaa matkaan nyt?

[/quote] Niin, kysyinkin että peruiko kukaan.

[/quote]Et sinä semmosta kysynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 08:57"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 08:54"]Ainakaan Finnmatkoilla ei ole Kreikan matkat yhtään halventuneet... Eräälle saarelle pelkät lennot kahdeksi viikoksi 600e/per naama!!! [/quote] Juu. Katsoin samaa. Päinvastoin kohonneet.

[/quote]

Olisi mielenkiintoista tietää miksi näin - tosin tuntuu olevan suomalaisten tapa että hintoja nostetaan kysynnän vähentyessä, vaikka pitäisi olla nimen omaan päinvastoin. Onhan 600e 2 viikon pelkistä lennoista ihan järjettömän kallis hinta ja hintaan tulee vielä 30e lisää, jos haluaa matkalaukun ruumaan.

Vierailija
24/24 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tässä olen pohtinut, että lähdenpä jollain äkkilähdöllä Kreikkaan, koska ne voivat nyt olla tosi halpoja. Mua ei toi kriisi pelota, ja Kreikka on yksi suosikkikohteitani. Ilmeisesti saarilla toi tilanne ei niin näy, Ateenassa tosiaan tilanne on toinen mahdollisesti.

Äkkilähtöjä on ihan tosi paljon tarjolla, mutta eivät noi nyt mun mielestä mitenkään erityisen halvoilta vaikuta... Yllätyin hinnoista, koska olen pari vuotta sitten matkustanut kyllä halvemmallakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä