ällöttää kun vanhat miehet tuijottaa rintoja kun syötän lasta
Kommentit (12)
Jotenkin vaikea uskoa aloitusta todeksi. Nuoret miehet saattaisivatkin himokkaasti tuijottaa. Mutta vanhat..
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:38"]
Älä imetä julkisesti.
[/quote]
niin oon koittanut välttää. Kotona tuota ei saa kokonaan vltettyä
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:39"]
Älä imetä julkisesti.
[/quote]
[/quote]No ketkä vanhat miehet siellä kotona himokkaasti tuijottavat? Isoisät?
Ällöttävää kyllä tuo julkinen imettäminen,mutta tyhmiä vain tuollaiset provot-ja niin heti läpinäkyviä...
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:45"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:39"]
Älä imetä julkisesti.
[/quote]
[/quote]
Vanha mies ansaitsee nuoren naisen, vai miten se oli. Eiköhän se tuijottelija ole ap:n oma mies
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:45"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:39"]
Älä imetä julkisesti.
[/quote]
[/quote]
no sinäpä sen sanoit. ukki kattoo himokkaasti niitä
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:38"]
Älä imetä julkisesti.
[/quote]
[/quote] Jos teillä on joku kylässä, niin mene hyvä ihminen toiseen huoneeseen imettämään, kahvipöydässä imettäminen on todella tahditonta ja moukkamaista. Jos oman miehen kyttääminen häiritsee, niin heitä se sika pihalle ja vaihda lukot.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:38"] Älä imetä julkisesti. [/quote] niin oon koittanut välttää. Kotona tuota ei saa kokonaan vltettyä [/quote] Jos teillä on joku kylässä, niin mene hyvä ihminen toiseen huoneeseen imettämään, kahvipöydässä imettäminen on todella tahditonta ja moukkamaista. Jos oman miehen kyttääminen häiritsee, niin heitä se sika pihalle ja vaihda lukot.
[/quote]
no yhteisissä oleskelutiloissa oon imettänyt yleensä kahvipöydässäkin joskus. Mutta etupäässä on oma tila. Tosin oma mies tulee joskus perästä
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:53"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:52"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:39"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 02:38"] Älä imetä julkisesti. [/quote] niin oon koittanut välttää. Kotona tuota ei saa kokonaan vltettyä [/quote] Jos teillä on joku kylässä, niin mene hyvä ihminen toiseen huoneeseen imettämään, kahvipöydässä imettäminen on todella tahditonta ja moukkamaista. Jos oman miehen kyttääminen häiritsee, niin heitä se sika pihalle ja vaihda lukot.
[/quote]
no yhteisissä oleskelutiloissa oon imettänyt yleensä kahvipöydässäkin joskus. Mutta etupäässä on oma tila. Tosin oma mies tulee joskus perästä
[/quote] No jos vieraiden läsnäollessa imetät niin sitten ei auta muu kuin tottua tuijotukseen, oli se sitten paheksuvaa / himokasta / hämmentynyttä / uteliasta / vihamielistä jne.
Ällöttävää kun nuoret naiset kyttäävät kun puiston penkillä masturboin. Terv. Vanha setä
Huono.