Vanhemmille miehille kuuluu nuori nainen
- Tommi Korpela kertoo videossa että nainen on parhaimmillaan 17-22 vuotiaana
- Vanhoille miehille kuuluu nuorempi nainen, niin on aina ollut, on kuulemma luonnonlaki
- Flavio Briatore on yli 60v, ja vaimona 30+-vuotias nainen, he ovat saaneet lapsenkin
Kommentit (271)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:35"]
Uskomatonta että vanhat miehet oikeasti kuvittelee olevansa jotenkin haluttavia nuorten naisten mielestä. Te käytte mua vain sääliksi ja musta on todella vaivaannuttavaa kieltäytyä teidän seurasta, toivoisin ettei tarvitsisi ääneen sanoa etten tosiaan ole kiinnostunut. Kavereiden kanssa ei osata kuin kauhistella teidän "nuorekasta pukeutumista ja käytöstä". Muutenkin, sehän vaan korostaa teidän vanhuutta ja ikäkriisiä ettette osaa hyväksyä omaa elämänvaihettanne, johon pariutumisen ei pitäisi enää kuulua jos on yhtään onnekas ollut. Eikä se seksi teidän kanssa kiihota.
[/quote]Oon nähnyt sen verran elämää että pystyn lukemaan rivien välistä sun kaipuun vanhemman herrasmiehen seuraan. Lupaan että parhaan orgasmin saa kokeneen ja itsevarman herran ottaessa ohjat käsiinsä.
[/quote]
Vanhojen miesten käsitys seksistä on sisään ja ulos. Ei kiitos.
Vanhemmille miehille kuuluu nuori nainen yhtä hyvin kuin lehmälle satula. Joissakin harvinaisissa tapauksissa se voi sopia, mutta yleensä ei.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:39"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:35"]
Uskomatonta että vanhat miehet oikeasti kuvittelee olevansa jotenkin haluttavia nuorten naisten mielestä. Te käytte mua vain sääliksi ja musta on todella vaivaannuttavaa kieltäytyä teidän seurasta, toivoisin ettei tarvitsisi ääneen sanoa etten tosiaan ole kiinnostunut. Kavereiden kanssa ei osata kuin kauhistella teidän "nuorekasta pukeutumista ja käytöstä". Muutenkin, sehän vaan korostaa teidän vanhuutta ja ikäkriisiä ettette osaa hyväksyä omaa elämänvaihettanne, johon pariutumisen ei pitäisi enää kuulua jos on yhtään onnekas ollut. Eikä se seksi teidän kanssa kiihota.
[/quote]Oon nähnyt sen verran elämää että pystyn lukemaan rivien välistä sun kaipuun vanhemman herrasmiehen seuraan. Lupaan että parhaan orgasmin saa kokeneen ja itsevarman herran ottaessa ohjat käsiinsä.
[/quote]
No tässä ketjussa on jos vaikka kuinka moni nuori nainen kertonut, että vanhat miehet eivät millään tasolla kiinnosta.
Kun kuitenkin olet noin täydellisen vakuuttunut siitä, että tämä on vain pötypuhetta ja ilkeämielisten femakoiden panettelua, niin miten selität sen, että niitä "nuorekkaita nelikymppisiä" riittää riesaksi asti tuonne baareihin, kaduille ja kauppoihin vonkaamaan niitä kaksikymppisiä hottiksia? Mikseivät ne hottikset ole nauttimassa parhaasta orgasmista kokeneen ja itsevarman herran ohjauksessa, jos tämä on kerran heidän salainen toiveunensa ja unelmiensa täyttymys?
Ja mikä tilaus tällaiselle ruikutusketjulle on, jos kerran asiat ovat jo noin hirveän hyvin? Eli selkokielellä: nyt Pasi netti pois ja nukkumaan. Huomenna on uusi, yksinäinen päivä. :)
[/quote]Jokainen nuori nainen on tyytymätön ikäisiinsä miehiin sisimmässään. Nuorikot, te tarviitte meitä enemmän kuin me teitä :D Maistutko mansikalta vai mustikalta, btw ;)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:35"] Uskomatonta että vanhat miehet oikeasti kuvittelee olevansa jotenkin haluttavia nuorten naisten mielestä. Te käytte mua vain sääliksi ja musta on todella vaivaannuttavaa kieltäytyä teidän seurasta, toivoisin ettei tarvitsisi ääneen sanoa etten tosiaan ole kiinnostunut. Kavereiden kanssa ei osata kuin kauhistella teidän "nuorekasta pukeutumista ja käytöstä". Muutenkin, sehän vaan korostaa teidän vanhuutta ja ikäkriisiä ettette osaa hyväksyä omaa elämänvaihettanne, johon pariutumisen ei pitäisi enää kuulua jos on yhtään onnekas ollut. Eikä se seksi teidän kanssa kiihota. [/quote]Oon nähnyt sen verran elämää että pystyn lukemaan rivien välistä sun kaipuun vanhemman herrasmiehen seuraan. Lupaan että parhaan orgasmin saa kokeneen ja itsevarman herran ottaessa ohjat käsiinsä. [/quote] Vanhojen miesten käsitys seksistä on sisään ja ulos. Ei kiitos.
[/quote]Lupaan että kun mä olen päässyt sisältä ulos niin kerjäät uutta visiittiä ;)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:14"]
Joku kiva tytsy pääsee mun vuoteeseen jos osaa pyytää oikein kauniisti :) Nuori nainen on tarkotettu leikkimään vanhemman miehen lakanoissa ;)
[/quote]
Oi kun kiva! Kai sulla on oksennusfetissi?
[/quote]Jos sä sitä haluut beibiseni :)
Summertime...When your Daddy was rich, and your ma´ good-looking´=siinä kaikki olennaiset tiedot klassisen sukupuolisen seurustelun osapuolista kiteytetysti tuon kuuluisan amerikkalaisen laulun sanoin .
[/quote]Nuorikot, te tarviitte meitä enemmän kuin me teitä.
[/quote]
HAHHAHHAHHAHHHAHHHHAAHHHHAHHHAAAAAHHHHAAHAHHHHAAAAAAAAAAA!!!!!!! :DDDDDDDDDDD
Unissas.
Btw, opettele vanha mies käsitteiden merkitykset, niin et anna itsestäsi ihan idioottia kuvaa. Googleta vaikka toi nuorikko ja palaa sitten asiaan.
Hyi saatana.. oksu tulee. Oikeestaan olis kiva saada joku vidun pedofiili itseteossa kiinni ja sais hakata puhtaalla omallatunnolla pallit murskaksi. Jos joku koskaan erehtyy koskemaan mun tyttäriini, pääse hengestään. Se on varma saatanan runkkarit!!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:28"]
[/quote]Nuorikot, te tarviitte meitä enemmän kuin me teitä.
[/quote]
HAHHAHHAHHAHHHAHHHHAAHHHHAHHHAAAAAHHHHAAHAHHHHAAAAAAAAAAA!!!!!!! :DDDDDDDDDDD
Unissas.
Btw, opettele vanha mies käsitteiden merkitykset, niin et anna itsestäsi ihan idioottia kuvaa. Googleta vaikka toi nuorikko ja palaa sitten asiaan.
[/quote]Unissas mä oon pitämässä sua kiinni lantioista rytmikkään liikkeen tahdittamana ;D
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:14"]
Joku kiva tytsy pääsee mun vuoteeseen jos osaa pyytää oikein kauniisti :) Nuori nainen on tarkotettu leikkimään vanhemman miehen lakanoissa ;)
[/quote]
Ai ette oo pedareita? Ja silti ajatus leikkivistä tytsyistä kiihottaa noin kovasti?