Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmille miehille kuuluu nuori nainen

Vierailija
05.07.2015 |

- Tommi Korpela kertoo videossa että nainen on parhaimmillaan 17-22 vuotiaana
- Vanhoille miehille kuuluu nuorempi nainen, niin on aina ollut, on kuulemma luonnonlaki
- Flavio Briatore on yli 60v, ja vaimona 30+-vuotias nainen, he ovat saaneet lapsenkin

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014010417898251_vi.shtml

Kommentit (271)

Vierailija
241/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 08:44"]

Suvussa oli tällainen huomattavasti vanhemman ja nuoren naisen parisuhde, ikäero oli huomattava. Mies rikkoi perheensä ja omistusasunto jäi vaimolle jne. Noin neljän vuoden päästä tilanne se että ukko asuu yksin ja surkeana vuokra-asunnossa naisen jätettyä hänet.

[/quote] No ,sellaista sattuu . Mies otti tietoisen riskin ,katsoi sen kannattavan ,mutta joutui pettymään ja huomaamaan, ettei siis olisi kannattanut . Hyvä kun nyt  ei sentään se omistusasunto mennyt sille nuorelle naiselle

Vierailija
242/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin pokaa rikkaan vanhan miehen ja sanoa, että seksiä harrastetaan vasta aviossa. Oikeasti paneskelisin nuorten kanssa ja kun pääsen avioon, otan heti avioeron ja saan puolet miehen omaisuudesta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja lehmät lentää. En ainakaan itse olisi voinut edes ihastua itseäni huomattavasti vanhempaan mieheen silloin parikymppisenä enkä vieläkään erityisesti tykkää vanhoista miehistä. Oma mieheni on minua vähän nuorempi. Että mieluummin niin päin.

Vierailija
244/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 09:14"]

Voisin pokaa rikkaan vanhan miehen ja sanoa, että seksiä harrastetaan vasta aviossa. Oikeasti paneskelisin nuorten kanssa ja kun pääsen avioon, otan heti avioeron ja saan puolet miehen omaisuudesta. :)

[/quote]

Huijareita ja hyväksikäyttäjiä,pettäjiä varkaita ja rikollisia ( ...aina jopa  etukäteen laadittujen tarkkojen murhasuunnitelmien toteuttamiseen asti )  on niin miehiä kuin naisiakin. (On ollut aina. ).

Vaikea kuitenkin kuvitella miestä ,joka tuollaisilla suunnitelmillaan tai aikomuksillaan näin vielä julkisesti kehuskelisi niillä (yleisen hyväksynnän toivossa).

Siis tyyliin:" Voisin etsiä käsiini jonkun vanhan rikkaan  naisen, huijata siltä avioliiton kautta koko sen  omaisuuden ja panna nuoria naisia sen rahoillaa hahahahaaaa... Eikö  olekin hauskaa ? Vanaha ämmä byähähähähääää jäi sinne itkemään yksinään ja minä panen nuorta huoraa  hahahaaa..."

Kylläpä olisi sankarillinen veikko,nuorten naistenkin silmissä teoistaan ihailtu oikein ...(...varmaankin?)

Vierailija
245/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiva tytsy pääsee mun vuoteeseen jos osaa pyytää oikein kauniisti :) Nuori nainen on tarkotettu leikkimään vanhemman miehen lakanoissa ;)

Vierailija
246/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:04"]

18 vuotiaana 21 vuotiaskin oli jo vanha... [/quote] Juuri näin. Mutta miksi ihmiset ei sitä tässä ketjussa tajua??? Juuri siitä on kyse, että ei 20-vuotias voi pitää 40-vuotiasta samalla aaltopituudella. Ollaan aivan eri maailmasta. Olisi todella lapsellista kuvitella, että joku nuori poika olisi kiinnostunut. En minäkään ole. Miksi pitäisi olla? T.N40

[/quote]

Miksi sulla on tarve kertoa muille mitä mieltä heidän tulisi olla asioista ja kuka on kenenkin kanssa samalla aaltopituudella? Jos sinä et osaa kuvitella itseäsi parisuhteeseen nuoremman miehen kanssa, niin se kertoo vain sinusta ja sinun maailmankuvastasi. Kunnioita muiden ihmisten oikeutta päättää kenen kanssa haluavat olla äläkä pyri päättämään heidän puolestaan, vaikka et itse samoja valintoja omassa elämässäsi teekään.

Vierailija
247/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että vanhat miehet oikeasti kuvittelee olevansa jotenkin haluttavia nuorten naisten mielestä. Te käytte mua vain sääliksi ja musta on todella vaivaannuttavaa kieltäytyä teidän seurasta, toivoisin ettei tarvitsisi ääneen sanoa etten tosiaan ole kiinnostunut. Kavereiden kanssa ei osata kuin kauhistella teidän "nuorekasta pukeutumista ja käytöstä". Muutenkin, sehän vaan korostaa teidän vanhuutta ja ikäkriisiä ettette osaa hyväksyä omaa elämänvaihettanne, johon pariutumisen ei pitäisi enää kuulua jos on yhtään onnekas ollut. Eikä se seksi teidän kanssa kiihota.

Vierailija
248/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:35"]

Uskomatonta että vanhat miehet oikeasti kuvittelee olevansa jotenkin haluttavia nuorten naisten mielestä. Te käytte mua vain sääliksi ja musta on todella vaivaannuttavaa kieltäytyä teidän seurasta, toivoisin ettei tarvitsisi ääneen sanoa etten tosiaan ole kiinnostunut. Kavereiden kanssa ei osata kuin kauhistella teidän "nuorekasta pukeutumista ja käytöstä". Muutenkin, sehän vaan korostaa teidän vanhuutta ja ikäkriisiä ettette osaa hyväksyä omaa elämänvaihettanne, johon pariutumisen ei pitäisi enää kuulua jos on yhtään onnekas ollut. Eikä se seksi teidän kanssa kiihota.

[/quote]Oon nähnyt sen verran elämää että pystyn lukemaan rivien välistä sun kaipuun vanhemman herrasmiehen seuraan. Lupaan että parhaan orgasmin saa kokeneen ja itsevarman herran ottaessa ohjat käsiinsä.

Vierailija
249/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:10"]

18 vuotiaana 21 vuotiaskin oli jo vanha... [/quote] Juuri näin. Mutta miksi ihmiset ei sitä tässä ketjussa tajua??? Juuri siitä on kyse, että ei 20-vuotias voi pitää 40-vuotiasta samalla aaltopituudella. Ollaan aivan eri maailmasta. Olisi todella lapsellista kuvitella, että joku nuori poika olisi kiinnostunut. En minäkään ole. Miksi pitäisi olla? T.N40

[/quote]

Miksi sulla on tarve kertoa muille mitä mieltä heidän tulisi olla asioista ja kuka on kenenkin kanssa samalla aaltopituudella? Jos sinä et osaa kuvitella itseäsi parisuhteeseen nuoremman miehen kanssa, niin se kertoo vain sinusta ja sinun maailmankuvastasi. Kunnioita muiden ihmisten oikeutta päättää kenen kanssa haluavat olla äläkä pyri päättämään heidän puolestaan, vaikka et itse samoja valintoja omassa elämässäsi teekään.
[/quote]

Mulla on 5 vuotta nuorempi mies. T.N40

Vierailija
250/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:39"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:35"]

[/quote]Oon nähnyt sen verran elämää että pystyn lukemaan rivien välistä sun kaipuun vanhemman herrasmiehen seuraan. Lupaan että parhaan orgasmin saa kokeneen ja itsevarman herran ottaessa ohjat käsiinsä.

[/quote]

No tässä ketjussa on jos vaikka kuinka moni nuori nainen kertonut, että vanhat miehet eivät millään tasolla kiinnosta.

Kun kuitenkin olet noin täydellisen vakuuttunut siitä, että tämä on vain pötypuhetta ja ilkeämielisten femakoiden panettelua, niin miten selität sen, että niitä "nuorekkaita nelikymppisiä" riittää riesaksi asti tuonne baareihin, kaduille ja kauppoihin vonkaamaan niitä kaksikymppisiä hottiksia? Mikseivät ne hottikset ole nauttimassa parhaasta orgasmista kokeneen ja itsevarman herran ohjauksessa, jos tämä on kerran heidän salainen toiveunensa ja unelmiensa täyttymys? 

Ja mikä tilaus tällaiselle ruikutusketjulle on, jos kerran asiat ovat jo noin hirveän hyvin? Eli selkokielellä: nyt Pasi netti pois ja nukkumaan. Huomenna on uusi, yksinäinen päivä. :)

Vierailija
251/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:14"]

Joku kiva tytsy pääsee mun vuoteeseen jos osaa pyytää oikein kauniisti :) Nuori nainen on tarkotettu leikkimään vanhemman miehen lakanoissa ;)

[/quote]

Oi kun kiva! Kai sulla on oksennusfetissi?

Vierailija
252/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:14"]Joku kiva tytsy pääsee mun vuoteeseen jos osaa pyytää oikein kauniisti :) Nuori nainen on tarkotettu leikkimään vanhemman miehen lakanoissa ;)
[/quote]

Aina sitä saa uskoa unelmiinsa. Todellisuus voi satuttaa.

Vierailija
253/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:14"]

Onneksi on olemassa myös kypsiä miehiä kuten tuo isä 47 v. Onneksi kaikki ei ole lassukoita!

[/quote]

Ai nyt alkoi kypsä kelpaamaan AV-luuskalle.

Vierailija
254/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:17"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:10"]

[/quote]

Niin,nainen oli jo ennenvanhaankin sentään 21 vuotiaana (entinen täysikäisyys) täysin vapaa päättämään avioituisiko vanhemman miehen kanssa ,vai ei ja niitä avioliittoja oli jo 1800-luvun lopulla ja 1900-luvun alkuvuosina (..ja oli  varsinkin silloin)  vaikka kuinka paljon. 

Oli selvää, että kun ison talon mahti-isäntä taloon nuorikon (esim entisen emännän kuoltua lapsivuoteeseen) otti niin ,ei kyllä ottanut mitään ikäistään 45-vuotiasta. Katsokaa vaikka sukututkimuskirjoista ihmisten avioliittoikiä ja sosiaalista asemaa yms. asioita niin yllätytte.  Työväestön keskuudessa ja teollisuusyhteisöissä  taas mentiin enemmän omanikäisten kanssa avioon ,mutta ei välttämättä niinkään maaseudulla.

Ei ollut mikään mahdottomuus ,että kartanonherra oli yli neljänkymmenen ,taloon emännäksi tuleva yleensä vähintään 15 vuotta nuorempi kuin isäntä. Aateliston ja korkea-arvoisten sotilashenkilöiden kohdalla vastaavat ikäerot puolisoon verrattuna olivat myös,ennemminkin sääntö kuin poikkeus. Totuus on se ,että tämä pätee vielä nykyisinkin: mitä korkeammalla yhteiskunnan valta-ja taloushierarkian huipulla ollaan ,sitä yleisempiä ovat puolisoiden ikäerot ja samalla-sitä vähemmän niitä paheksutaan.

Pääsääntöisesti :mitä köyhempi  mies on kyseessä, sitä varhaisemmassa iässä hänen vilkuiluaankin yhtään itseään nuorempien naisten suuntaan pidetään moraalisesti arveluttavana, ´kieroutuneena´, tai ´luonnottomana´, tai jopa ´sairaana´ yms.

Jos taas kyseessä oli Francois Mitterand, Silvio Berlusconi tms. politiikan johtohahmo, autoteollisuuspomo, eläkeikäinen brittipopin megastara,Gerard Depardieu´n kaltainen näyttelijä, Hollywoodin unelmatehtaan tuotantopäällikkö tms. muotiguru niin -kas kummaa : missä ovat kolme vuosikymmentä herraa itseään nuoremman naisystävän ,tai varsinkaan  puolison hänellä paheksujat ? 

Vastaus:heitä ei ole ,sillä  jokainen hänen illalliskutsuillaan   istuja haluaa säilyttää paikkansa siellä  seuraavallakin kerralla...Raha puhuu ja raha vaientaa

Näin yksinkertaista se on .

[/quote]

Vierailija
255/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:00"]

Onneksi on olemassa myös kypsiä miehiä kuten tuo isä 47 v. Onneksi kaikki ei ole lassukoita!

[/quote]

[/quote]

Ei kai kukaan aikuinen nainen ole pahaa sanaa sanonut kypsistä miehistä. Vain nämä nuoren tiukan lihan perään kuolaajat herättävät ikätovereissa inhoa ja nuorissa naisissa ällötystä. Etkö tuotaKAAN vieläKÄÄN ollut tajunnut?

Vierailija
256/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:00"]

[/quote]

Ja Isä-47 vatkaa huohottaen pamppuaan ajatellen tyttärensä limaisia häpyhuulia.

[/quote]

Vierailija
257/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Pidin tästä kuvauksesta. Mies

Vierailija
258/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin tänään seksiä 55v miehen kanssa t. N 22

Vierailija
259/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 23:09"]

[/quote]Pidin tästä kuvauksesta. Mies

[/quote]

Oikein hieno. Sellaiset pienet söpöt rinnat ja pinkit häpyhuulet niinkui mun tytölläni. - Isä 47 

Vierailija
260/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:14"]Joku kiva tytsy pääsee mun vuoteeseen jos osaa pyytää oikein kauniisti :) Nuori nainen on tarkotettu leikkimään vanhemman miehen lakanoissa ;)
[/quote]
Mä voin tulla leikkiin. Pieksän sut teholle. Eiks kiva?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän