Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmille miehille kuuluu nuori nainen

Vierailija
05.07.2015 |

- Tommi Korpela kertoo videossa että nainen on parhaimmillaan 17-22 vuotiaana
- Vanhoille miehille kuuluu nuorempi nainen, niin on aina ollut, on kuulemma luonnonlaki
- Flavio Briatore on yli 60v, ja vaimona 30+-vuotias nainen, he ovat saaneet lapsenkin

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014010417898251_vi.shtml

Kommentit (271)

Vierailija
221/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 19:09"]

Oikea suositeltu naisen ikä on miehen ikä jaettuna kahdella plus 7. Eli  kun mies on vaikkapa 72, naisen ikä pitää olla 36+7= 43 v.

[/quote]

4 vuotias poika siis sopii 9 vuotiaalle tytölle?

[/quote]

Kyllä, koska älyllisessä kehityksessä he ovat samalla tasolla.

Vierailija
222/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 4-vuotias poika mies tai 9 v tyttölapsi nainen?? Suomen arvostetuimpiin gynekologeihin kuulunut Mies Reenkola on esittänyt ihanteellisen parisuhteen ikäkaavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:05"]

Mun tytär ei ainakaan kuulu kenellekään vanhalle miehelle! Jos joku vanha mies yrittää häntä vikitellä, niin isä puuttuu asiaan takuuvarmasti. T. Isä 47 v

[/quote]

No tämä mies ei sitten ole "ongelmajätettä" (... vaikka muuten jo tuossa  iässä olisikin)

Kuuluuko hän nyt sitten ´jätteenkäsittelypuolelle´, vai mille ?

[/quote]

Isä 47 ei kestä ajatusta että hänen tyttärensä voihkii kiimaisena viisikymppisen miehen pantavana kun itse ei moiseen temppuun kykenisi.

Vierailija
224/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:05"]

Mun tytär ei ainakaan kuulu kenellekään vanhalle miehelle! Jos joku vanha mies yrittää häntä vikitellä, niin isä puuttuu asiaan takuuvarmasti. T. Isä 47 v

[/quote]

No tämä mies ei sitten ole "ongelmajätettä" (... vaikka muuten jo tuossa  iässä olisikin)

Kuuluuko hän nyt sitten ´jätteenkäsittelypuolelle´, vai mille ?

[/quote]

Isä 47 ei kestä ajatusta että hänen tyttärensä voihkii kiimaisena viisikymppisen miehen pantavana kun itse ei moiseen temppuun kykenisi.

[/quote]
Olet kuvottava paska.

Vierailija
225/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 20:24"]

Jo on vanhanaikaista ajattelua. Jo pian 200 vuotta nainen on saanut itse valita kumppaninsa.

[/quote]

Kiellätkö muiden ihmisten ja yleisen mielipiteen vaikutuksen tuohon valintaan? Kyllä sillä on suuri merkitys miten ympärillä olevat ihmiset kumppaniin suhtautuvat. Ikäero muiden ihmisten parisuhteissa on yllättävän kova pala naisille, kuten tästä ketjusta voimme päätellä.

Vierailija
226/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on olemassa myös kypsiä miehiä kuten tuo isä 47 v. Onneksi kaikki ei ole lassukoita!

Vierailija
227/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuntuu olevan miehille kova pala, että vanhat miehet eivät nuorille naisille kelpaa. Mitä ihmeellistä siinä on? Kertokaa nyt miten se 20 v vanhempi mies voisi mitenkään tyydyttää vaimonsa seksuaalisesti vaikkapa 25 vuoden kuluttua? Keski-ikäinen nainen on seksuaalisesti tuolloin halukkaimmillaan, kun taas jonkun 65-70- vuotiaan papparaisen halut ja kyvyt ovat minimaaliset, jos nyt ylipäätään on enää elossa. Onhan niitä fetissejä, jotkut nuoret miehet tykkäävät vanhoista mummoista, sehän on ihan tiedossa oleva fetissi, mutta että nuori nainen kiihottuisi vanhasta papasta, se on taatusti äärimmäisen harvinaista. Miehillähän on tunnetusti jos jonkinlaista mieltymystä, paljon laajemmin kuin naisilla, on näitä vaippajuttuja, kumisaapasfetissejä, naisten likaisten pikkareiden nuuskijoita jnejne, joka lähtöön.

Ja kun suurin osa nuorista naisista haluaa perustaa perheen, mutta nykyään yhä myöhemmin, eli usein lapsia hankitaan vasta yli 30-v, niin miten ihmeessä se sopii tähän kuvioon? 50-60-v pienten lasten isä? Sen ikäiset miehet on jo niin raihnaisia useimmiten, että ei heistä ole lapsiperheen rumbaan. Ja entä ne pariskunnan yhteiset eläkevuodet? Niitä ei vaan tule, koska mies kupsahtaa ennen kuin vaimo pääsee eläkkeelle tai jos mies sattuu olemaan harvinaisen pitkäikäinen, niin vaimo joutuu todennäköisesti miehensä omaishoitajaksi ehkä vuosiksi. Siinä saa vaimo haaveilla seksistä, kun itse olisi vielä halukas 6-kymppinen ja mies on dementikko vuodepotilas. Karua, mutta totta.

Jokainen saa pariutua vapaasti kenen kanssa haluaa, mutta ehdottomasti parasta on kun kumppani on suunnilleen saman ikäinen, onhan se ihan selviö kaikinpuolin.

Vierailija
228/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:25"]

Kyllä se tuntuu olevan miehille kova pala, että vanhat miehet eivät nuorille naisille kelpaa. Mitä ihmeellistä siinä on? Kertokaa nyt miten se 20 v vanhempi mies voisi mitenkään tyydyttää vaimonsa seksuaalisesti vaikkapa 25 vuoden kuluttua? Keski-ikäinen nainen on seksuaalisesti tuolloin halukkaimmillaan, kun taas jonkun 65-70- vuotiaan papparaisen halut ja kyvyt ovat minimaaliset, jos nyt ylipäätään on enää elossa. Onhan niitä fetissejä, jotkut nuoret miehet tykkäävät vanhoista mummoista, sehän on ihan tiedossa oleva fetissi, mutta että nuori nainen kiihottuisi vanhasta papasta, se on taatusti äärimmäisen harvinaista. Miehillähän on tunnetusti jos jonkinlaista mieltymystä, paljon laajemmin kuin naisilla, on näitä vaippajuttuja, kumisaapasfetissejä, naisten likaisten pikkareiden nuuskijoita jnejne, joka lähtöön.

Ja kun suurin osa nuorista naisista haluaa perustaa perheen, mutta nykyään yhä myöhemmin, eli usein lapsia hankitaan vasta yli 30-v, niin miten ihmeessä se sopii tähän kuvioon? 50-60-v pienten lasten isä? Sen ikäiset miehet on jo niin raihnaisia useimmiten, että ei heistä ole lapsiperheen rumbaan. Ja entä ne pariskunnan yhteiset eläkevuodet? Niitä ei vaan tule, koska mies kupsahtaa ennen kuin vaimo pääsee eläkkeelle tai jos mies sattuu olemaan harvinaisen pitkäikäinen, niin vaimo joutuu todennäköisesti miehensä omaishoitajaksi ehkä vuosiksi. Siinä saa vaimo haaveilla seksistä, kun itse olisi vielä halukas 6-kymppinen ja mies on dementikko vuodepotilas. Karua, mutta totta.

Jokainen saa pariutua vapaasti kenen kanssa haluaa, mutta ehdottomasti parasta on kun kumppani on suunnilleen saman ikäinen, onhan se ihan selviö kaikinpuolin.

[/quote]

Ei se ole miehille kova pala, vaan sitä vastustaville naisille. Eihän täällä muuten niin raivokkaasti yritettäisi nuoren naisen ja vanhan miehen välistä suhdetta soimata. "Papparainen, impotentti, isä ja tytär..." Annetaanko vaan nuorten naisten ihan itse päättää haluavatko vanhemman miehen kanssa olla, eiks joo? Se mikä on sinulle ihan selviö, ei välttämättä jollekin muulle ole. Ikäerossa on omat vaikeutensa, mutta myös omat etunsa. Ja kaikki eivät vanhene samaan tahtiin, toiset ovat terveitä ja aktiivisia vielä 70-vuotiainakin.

Vierailija
229/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:34"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 21:25"]

[/quote]

Ei se ole miehille kova pala, vaan sitä vastustaville naisille. Eihän täällä muuten niin raivokkaasti yritettäisi nuoren naisen ja vanhan miehen välistä suhdetta soimata. "Papparainen, impotentti, isä ja tytär..." Annetaanko vaan nuorten naisten ihan itse päättää haluavatko vanhemman miehen kanssa olla, eiks joo? Se mikä on sinulle ihan selviö, ei välttämättä jollekin muulle ole. Ikäerossa on omat vaikeutensa, mutta myös omat etunsa. Ja kaikki eivät vanhene samaan tahtiin, toiset ovat terveitä ja aktiivisia vielä 70-vuotiainakin.

[/quote]

Juuri näin. Rakkaus on tärkeintä.

Vierailija
230/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän näkee pappoja ja tyttöjä kuin mummoja ja poikia.

Vierailija
231/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:02"]Mee ny jo roskiin. Harva nuori nainen haluaa ikäloppua impotenttia, kun ikäisiään nuoria ja komeita miehiä on tarjolla. Vanha mies on ongelmajätettä ja se ei muuksi muutu, vaikka kuinka inttäisit.
N20
[/quote]

Olet ihan oikeassa tuosta näkökulmasta asia on juuri näin. T.N40
[/quote]Sama kirjoittaja tsemppaa itseään.
[/quote]

Mulla on 3 lasta ja ilmeisesti olen ainoa, joka tajuaa, ettei nuoriso ole kiinnostunut dinosauruksista. Näin mäkin ajattelin 21-vuotiaana. Mun mielestä 33-vuotias nainen bileissä oli järkyttävän vanha. T.N40

Vierailija
232/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi että on näitä grannyjä katsovia poikia mutta on nuorilla naisillakin fetissejä, paitsi sehän ei liity alkuperäiseen aiheeseen. Antakaa majavannahkalakin keikkua.

Vierailija
233/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:02"]Mee ny jo roskiin. Harva nuori nainen haluaa ikäloppua impotenttia, kun ikäisiään nuoria ja komeita miehiä on tarjolla. Vanha mies on ongelmajätettä ja se ei muuksi muutu, vaikka kuinka inttäisit.
N20
[/quote]

[/quote]

Mulla on 3 lasta ja ilmeisesti olen ainoa, joka tajuaa, ettei nuoriso ole kiinnostunut dinosauruksista. Näin mäkin ajattelin 21-vuotiaana. Mun mielestä 33-vuotias nainen bileissä oli järkyttävän vanha. T.N40

[/quote]18 vuotiaana 21 vuotiaskin oli jo vanha...

Vierailija
234/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:35"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:24"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:02"] Mee ny jo roskiin. Harva nuori nainen haluaa ikäloppua impotenttia, kun ikäisiään nuoria ja komeita miehiä on tarjolla. Vanha mies on ongelmajätettä ja se ei muuksi muutu, vaikka kuinka inttäisit. N20 [/quote] Erektio-ongelmiin saa lääkityksen. Ei ole vaiva eikä mikään enää nykypäivänä. Vanhan akan katkeruuteen ja kyynisyyteen ei vielä ole kehitetty lääkettä, joten nuoria on harrastettava. -vanha mies [/quote] Vanhojen miesten rumuuteen taas ei oo lääkitystä. Yli 25v mies on jo liian vanha ja ruma, että sellaisen kanssa vois harrastaa seksiä.

[/quote]

Jokaisella on omat mielipiteensä. Maailman seksikkäimmäksi mieheksi valittujen keski-ikä on huomattavasti korkeampi kuin seksikkäimpien naisten, joten yleinen mielipide ei vastaa omaasi. Tosin jos olet, kuten varmaan oletkin, vielä peruskoulussa, niin kantasi on ymmärrettävämpi.
[/quote]

Tämä johtuu siitä että naiset hakevat miehestä charmia ja miehet taas naisesta timmejä tissejä ja pientä kuplapeppua
[/quote]

Kupla (muovi)peppu, paukkuu kun puristaa!

Vierailija
235/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:02"]

[/quote]

Sä voit olla ihan mitä mieltä haluat ja kutsua vanhempia ihmisiä dinosauruksiksi tai miksi vain ikinä keksitkin kutsua, mutta älä yleistä omaa mielipidettäsi koskemaan muita. Kyllä keski-ikäisen kolmen lapsen äidin pitäisi jo pikkuhiljaa pystyä argumentoimaan paremmin kuin sortumalla itsestä yleistämiseen, yhteen selvimmistä argumentointivirheistä. Itsehän olen jo siinä iässä ja minulla on jo niin ja niin monta kakaraa, että tajuan nuorisollakin olevan vaihtelevia mielipiteitä vanhemmista ihmisistä.

Vierailija
236/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:02"]Mee ny jo roskiin. Harva nuori nainen haluaa ikäloppua impotenttia, kun ikäisiään nuoria ja komeita miehiä on tarjolla. Vanha mies on ongelmajätettä ja se ei muuksi muutu, vaikka kuinka inttäisit.
N20
[/quote]

[/quote]

[/quote]18 vuotiaana 21 vuotiaskin oli jo vanha...
[/quote]

Juuri näin. Mutta miksi ihmiset ei sitä tässä ketjussa tajua??? Juuri siitä on kyse, että ei 20-vuotias voi pitää 40-vuotiasta samalla aaltopituudella. Ollaan aivan eri maailmasta. Olisi todella lapsellista kuvitella, että joku nuori poika olisi kiinnostunut. En minäkään ole. Miksi pitäisi olla? T.N40

Vierailija
237/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 03:20"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 01:45"]Useimmat nuoret naiset eivät vanhoista miehistä viehäty, ja se on ok. Kuitenkin osa viehättyy, ja tuohon osuuteen varttuneemmat herrasmiehet panostavat.

[/quote]Luepas ketjun otsikko uudestaan + kaikki muut jankutukset ja kerjäämiset, joita nämä vanhemmat miehet (tai sellaisiksi tekeytyvät) ovat kirjoitelleet. Joillekin naisille vanhempi mies kelpaa, mutta tuskin ne yksilöt kuitenkaan, jotka asian perään palstoilla itkevät.

[/quote]

Ei ole enää kysymys siitä viehättyvätkö jotkut nuoret naiset itseään vanhemmista miehistä vai eivät ,vaan jo siitä onko joidenkin nuorten (tai sellaisina  tällä palstalla esiintyvien) naisten mielestä (joidenkin mielestä jo yli 25- vuotisilla!!) miehillä ylipäätään ollenkaan oikeutta nauttia  ("enää") elämästään ja seksuaalisuudestaan.

Kirjoittajat eivät  oikein  tunnu tajuavan tekstiensä loukkaavan erotuksetta  KAIKKIA , jo suurinpiirtein yli 25-vuotiaita miehiä. 

Siis aivan riippumatta siitä , onko heillä edes tavoitteenaan suhde jonkun itseään nuoremman naisen kanssa-tai jopa naisen kanssa ollenkaan.

On aivan sanomattakin selvää millaisen vastaanoton saisivat vastaavalla tavalla yhtä naisvihamieliset kommentit jonkun miehen kirjoittamina.

Oikein törkyisiä ja  loukkaavia kommentteja yli 25-vuotiaista naisista ja( esim. !) heidän ulkonäöstään  suustaan jatkuvalla syötöllä syytävä mieshenkilö (iästään riippumatta) saisi käytännössä muilta miehiltä jo ns. sakin hivututusta puheistaan naisia kohtaan.

Näin varsinkin jos ne jonkun paikalla olevan naisen mielestä olisivat niin loukkaavia puhetta ,että oikein sattuu.

Netissäkin sellaisia kirjoittava mies pantaisiin tavalla tai toisella kuriin-jos ei muuten niin vaikka sitten alapeukuttamalla.

Täällä asia tuntuu olevan aivan päinvastoin :parhaat haukkujat ja viiltävimmät loukkaajat saavat parhaat pisteet. 

Aivan kuin se fakta tuntuisi unohtuneen ,että myös miehet ovat ihmisiä tunteineen ,iloineen ,suruineen kaikkineen.Tuntevia ihmisiä ja jotkut jopa hyvinkin herkkiä sellaisia.

Tässä juuri ilmenee se nykyaikainen sukupuoliero: miestä saa julkisuudessa lyödä ´kuin vierasta sikaa´, miehellä puolestaan  ei (muka) ole mitään  oikeutta kommentoida naisen (tai yleensäkään naisten) tekemisiä ,ajatuksia, kielenkäyttöä,möläytyksiä ,heittoja tai edes törkeimpiä loukkauksia millään lailla.

Näppäimistö onneksi  tekee meistä kuitenkin tasa-arvoisia.

Vierailija
238/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus edelliseen: piti olla  ´sakin hivutusta´.

Vierailija
239/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 00:02"]

Mee ny jo roskiin. Harva nuori nainen haluaa ikäloppua impotenttia, kun ikäisiään nuoria ja komeita miehiä on tarjolla. Vanha mies on ongelmajätettä ja se ei muuksi muutu, vaikka kuinka inttäisit. N20

[/quote]

Erektio-ongelmiin saa lääkityksen. Ei ole vaiva eikä mikään enää nykypäivänä. Vanhan akan katkeruuteen ja kyynisyyteen ei vielä ole kehitetty lääkettä, joten nuoria on harrastettava. -vanha mies
[/quot

Harrasta ihmeessä jos onnistut nuoria saamaan. Vai eikö lohkea kun pitää tulla tänne palstalle mankumaan.?

Vierailija
240/271 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa oli tällainen huomattavasti vanhemman ja nuoren naisen parisuhde, ikäero oli huomattava. Mies rikkoi perheensä ja omistusasunto jäi vaimolle jne. Noin neljän vuoden päästä tilanne se että ukko asuu yksin ja surkeana vuokra-asunnossa naisen jätettyä hänet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi