Ystävä teki inhottavan tempun :(
Ollaan molemmat varattuja, minä kaukosuhteessa. Oltiin kahdestaan festareilla, tarkoitus oli nukkua yhteisessä teltassa. Kun bändit lopetti, tämä ystäväni lähti illalla tapaamansa miehen matkaan miehen asuntoautolle. Nukuin yksin teltassa ja ystävä ilmestyi aamulla takaisin, ei epäilystäkään mitä siellä asuntoautossa tapahtui. Vein ystävän kotiin ja jäin sinne vielä kahville. Ystävän mies kyseli, miten ilta ja yö meni. Ystävä lörpötteli, kuinka hän oli nukkunut yksin teltassa, kun minä lähdin vieraan miehen matkaan! Menin ihan sanattomaksi enkä osannut oikaista ystävän puheita, lähdin aika äkkiä kotiin. Nyt pelottaa, että ystävän mies vihjaa asiasta joskus omalle miehelleni, vaikka en ole tehnyt yhtään mitään väärää. En tiedä pitäisikö laittaa ystävälle viestiä, että jos hän ei kerro miehelleen totuutta, niin sitten minun on pakko. En halua, että kukaan alkaa levitellä juttuja kuinka moraalittomasti muka olen toiminut.
Kommentit (98)
Huhhuh. Aikamoinen "ystävä". Ihan oikein teit, että kerroit totuuden. Ei kenenkään kuulu tuntea syyllisyyttä toisen mokailuista. Toivottavasti miehesi uskoo sinua nyt kun totuus on tullut ilmi.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:01"]
Siis en mä moralisoi, mutta miksi ihmeessä et oikaissut asiaa heti? En olisi mitenkään pystynyt kuuntelemaan tuollaista soopaa, olkoot (ollut) miten hyvä ystävä tahansa, vieressä ja hiljaa.
Mä en olis kestänyt edes sitä, että ystäväni mies saisi kuulla tuollaista, vaikka se olisi tottakin.
[/quote]
Olin niin hämmentynyt ystävän puheista, etten yksinkertaisesti saanut suutani auki.
ap
[/quote]
Joo, no, kerrankin on pakko sanoa, että ymmärrän.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 14:57"]
55 ei ole ap.
Lähetin ystävälle tekstarin ja kysyin, miksi hän teki mitä teki ja että koin sen todella epäasialliseksi. Vastaus oli suunnilleen, että ei kai sillä niin väliä ole ja että ei hänen miehensä kerro siitä muille jos minua se pelottaa.
Laitoin heti aamusta viestin omalle miehelle, että soittaa heti kun pystyy. Puhuimme pitkään puhelimessa ja luulisin, että mies uskoi kertomani. Katsotaan nyt miltä tilanne näyttää kun nähdään seuraavan kerran. Laitoin myös ystävän miehelle viestin, kuinka tilanne oikeasti meni ja että toivon silti hänelle kaikkea hyvää.
Ystävyys oli nyt siinä. Toivottavasti minulla on vielä parisuhde.
ap
[/quote]
Hienoa. Toimit aivan oikein!
Sun kaveri on alfanaaras. Tosi playeri.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 09:37"]VTTU MITÄ TEETTE ALOITUKSIA JA JÄTÄTTE PUOLITIEHEN TARINAN! !!!!!!!!!!!! [/quote] Ei tämä alunperinkään tuntunut uskottavalta
[/quote]
vähän outo juttu joo. miksi kaveri menisi sanomaan vieraissa kävijän olleen ap jos ketään ei ole edes syytetty mistään? ap:n kaveri kärsii tästä itse, koska naisten reissut tulevat kyseenalaisiksi 'jaa et tällasta'.
Minkäikäisiä te olette, jotain 15??! Kai nyt jokainen ujon teini-iän ylittänyt osaa avata suunsa jo samantien kun joku väittää pettäneen.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 09:37"]VTTU MITÄ TEETTE ALOITUKSIA JA JÄTÄTTE PUOLITIEHEN TARINAN! !!!!!!!!!!!! [/quote] Ei tämä alunperinkään tuntunut uskottavalta
[/quote]
vähän outo juttu joo. miksi kaveri menisi sanomaan vieraissa kävijän olleen ap jos ketään ei ole edes syytetty mistään? ap:n kaveri kärsii tästä itse, koska naisten reissut tulevat kyseenalaisiksi 'jaa et tällasta'.
[/quote]
No just siksi, että pelkäsi ap:n kertovan. Ensiksi kertonutta uskotaan helpommin.
Älä helvetissä yritä pelata kaverisi säännöillä. Hän on kierompi kuin sä ja siksi häviät joka kerta sille. Kerro totuus miehellesi ja keskity jatkoon ilman tätä hullua kaveriasi. Älä kerro hänen miehelleenkään ellei se erikseen tule sulta joskus kysymään.
Minulla oli päälle parikymppisenä yks kaveri ja biletimme usein yhdessä.
Kaverini oli avoliitossa ja minä sinkku. Aina kun kaveri oli nauttinut tietyn määrän alkoholia, alkoi muiden miesyen kanssa flirttailu ja pettikin useaan kertaan avopuolisoaan.
Tästä ei tiegenkään kumpikaan kerrottu hänen miehelleen.
Ajan kanssa aloin ihmetellä kun hänen miehensä ei oikein tykännyt minusta eikä siitä että kaveri liikkui minun kanssa baareissa. Myöhemmin sain kiertokautta tietää, että kaikki nämä juttunsa/hoitonsa kaveri oli selittänyt miehelleen niin, kuin minä olisin ne tehnyt.
Tajusin sotten miksi mies ei halunnut tyttöystävänsä liikkuvan tämmöisen "lumpun" kanssa :D
Mutta eipä ollut kiva tietää, sen jälkeen välimme kaverini kanssa viilenivät aika lailla, en koskaan kertonut sille että sain tietää.
Tästä on jo n.20 vuotta ja nyt olemme taas kaverini kanssa lähentyneet...edelleen on naimisissa saman miehen kanssa.
Hyi mikä "kaveri". Joo kannattaa kertoa omalle miehelle miten se yö oikeasti meni, ennen kuin joku muu ehtii ensin - siinä on paha alkaa selittämään, että se meni kyllä toisin päin. Ja - toivottavasti entiselle kaverille - viestiä, että miks ihmeessä valehteli ja sai sinut tahallaan näyttämään syylliseltä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:06"]Kysy kaverilta "mikä mies se oli"tai jotain millä saat hänet kirjoittamaan jotain raskauttavaa
[/quote]
Kannattaisi tehdä tämä ennen kuin "ystävä" tajuaa sun loukkaantuneen. Esität että olet hyväksynyt alibiroolin nikottelematta ja kyselet muina miehinä että mikä tyyppi se oli. Näin sulla on mahdollisuus saada hänet kirjoittamaan raskauttavia viestejä. Ja sitten räjäytät koko paskan "ystävän" naamalle.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:53"]
Kiitos tuestanne. Kerron omalle miehelle heti huomenna. Ja kerron myös ns. ystävän miehelle.
ap
[/quote]
Kerro omalle miehellesi heti. Laita vaikka viestiä. Että mitä ystävä sepitti ja ajattelit heti ilmoittaa sinulle, ettei tule jotain väärinkäsityksiä.
Mikähän idea tuossakin voi sillä kaverilla olla?
Jaa... tuli nyt mieleeni yksi syy. Se ei taida luottaa kavereihinsa, vaan pelkää heidän paljastavan itsensä... Sitten voi sanoa, että ei, kun se oli tää mun kaveri... Hyi olkoon, millainen valehtelija. Eli varokaa miehet, jos naisenne ystävä "aina pettää tai hässii" bailatessa, että kukakohan se oikeasti niin tekeekin... :P
Mä soittaisin oman mieheni kuullen tälle kaverille ja kaiutin päälle ja kysyisin miksi valehteli jne.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:22"]
Mikähän idea tuossakin voi sillä kaverilla olla?
Jaa... tuli nyt mieleeni yksi syy. Se ei taida luottaa kavereihinsa, vaan pelkää heidän paljastavan itsensä... Sitten voi sanoa, että ei, kun se oli tää mun kaveri... Hyi olkoon, millainen valehtelija. Eli varokaa miehet, jos naisenne ystävä "aina pettää tai hässii" bailatessa, että kukakohan se oikeasti niin tekeekin... :P
[/quote]
Onkohan noin pettävä nainen täyspäinen muutenkaan.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 09:47"]
[/quote]
[/quote]
No just siksi, että pelkäsi ap:n kertovan. Ensiksi kertonutta uskotaan helpommin.
[/quote]
Juuri näin. Olen kohdannut lähipiirissä vastaavan tapauksen. Nainen valehteli miehelleen kaverinsa pettäneen puolisoaan naisten reissulla erelässä, mutta todellisuudessa (muut matkalla olleet kertoivat minulle) nainen itse oli tuo pettäjä. Naiset eivät luota toisiinsa, ja yrittävät siksi pelastaa oman nahkansa. Miehet ovat solidaarisempia, ja vaikenevat vaikka kaveri olisikin pettänyt.
Pitääkö tässä alkaa sitten kaikkien niiden miesten epäilemään puolisoitaan, jotka ovat joskus kertoneet kaverin pettävän? No ei mut vakavissaan: tosi ikävä keissi, ap.
Ap on kuitenkin itse käynyt vieraassa asuntoautossa ja yrittää nyt todistella itselleen kuinka kaveri on muka ollutkin väärillä teillä.
Haha on "ystävä" laittanut jotain äkäistä viestiä kun bustasit sen :D t. more drama please
En olisi kestänyt näin pitkään kertomatta miehelle. Olisin viimeistään soittanut kaverin tempun jälkeen