Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä teki inhottavan tempun :(

Vierailija
05.07.2015 |

Ollaan molemmat varattuja, minä kaukosuhteessa. Oltiin kahdestaan festareilla, tarkoitus oli nukkua yhteisessä teltassa. Kun bändit lopetti, tämä ystäväni lähti illalla tapaamansa miehen matkaan miehen asuntoautolle. Nukuin yksin teltassa ja ystävä ilmestyi aamulla takaisin, ei epäilystäkään mitä siellä asuntoautossa tapahtui. Vein ystävän kotiin ja jäin sinne vielä kahville. Ystävän mies kyseli, miten ilta ja yö meni. Ystävä lörpötteli, kuinka hän oli nukkunut yksin teltassa, kun minä lähdin vieraan miehen matkaan! Menin ihan sanattomaksi enkä osannut oikaista ystävän puheita, lähdin aika äkkiä kotiin. Nyt pelottaa, että ystävän mies vihjaa asiasta joskus omalle miehelleni, vaikka en ole tehnyt yhtään mitään väärää. En tiedä pitäisikö laittaa ystävälle viestiä, että jos hän ei kerro miehelleen totuutta, niin sitten minun on pakko. En halua, että kukaan alkaa levitellä juttuja kuinka moraalittomasti muka olen toiminut.

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuestanne. Kerron omalle miehelle heti huomenna. Ja kerron myös ns. ystävän miehelle.

ap

Vierailija
22/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:53"]Kiitos tuestanne. Kerron omalle miehelle heti huomenna. Ja kerron myös ns. ystävän miehelle.

ap
[/quote]

Kerro omalles heti mutta turha sun on sotkeentua "ystäväsi" suhteeseen. Jätä omaan arvoonsa. Eikö tärkeintä ole kuitenkin oma suhteesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin sanoisin miehelleni "arvaa mitä kaveri teki, oli koko yön poissa teltasta ja kehtasi väittää miehelleen, että MINÄ olin". Mieheni kyllä varmasti uskoisi minua.

Vierailija
24/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:49"]

Eiköhän tuo ole entinen ystävä?

[/quote]

On. Olenko ihan kamala ihminen, kun tekisi mieli kostaa? Vähintäänkin kertomalla hänen miehelleen miten ilta oikeasti meni.

ap
[/quote]
On ihan ymmärrettävää olla totaalisen raivona tuossa tilanteessa, mutta luulen että tässä tapauksessa ei kannata lähteä koston tielle, tämä sinun ystäväsi on ihan häikäilemätön kusipää, joka varmasti vastaa tuleen tulella, kun noin törkeen tempun sinulle teki! Ties mihin hän on kykenevä raivopäissään??

Vierailija
25/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:52"]

Tiedätkö kenen kanssa petti? Jos miehesi epäilee sua niin käske soittaa sille miehelle ja kysyä.

[/quote]

Näin ko. henkilön aivan ohimennen, en tiedä kuin etunimen jolla mies minulle esiteltiin. Ei siis mitään mahdollisuutta kysyä häneltä.

ap

Vierailija
26/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:53"]

Kiitos tuestanne. Kerron omalle miehelle heti huomenna. Ja kerron myös ns. ystävän miehelle.

ap

[/quote]

Teet oikean ratkaisun. Olen pahoillani puolestasi, että sinulle kävi näin, ja jouduit ikävään rakoon. Mutta eihän tässä ole muitakaan vaihtoehtoja.

Vierailija
27/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin kyllä kertonut jo ajat sitten miehelleni. Todennäköisesti laittanut viestiä jo aamulla.

Vierailija
28/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi kaverin miehelle.

Vierailija
29/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella inhottava tilanne, mutta toimit oikein ap. "Ystäväsi" veti sinut itse mukaan kuvioon valehtelemalla sinun tekemisistäsi. Muussa tapauksessa en ehkä itsekään olisi hänen miehelleen mitään sanonut, mutta sinut vedettiin väkisin mukaan soppaan. Ainoa oikea ratkaisu! Sitäpaitsi, hyvä vaan että mies tietää naisensa pettävän.

Vierailija
30/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kysyä textarilla ystävältäsi, että miksi hän näin teki, ehkä hän vastaa ja kertoo syyn (tyyliin vaikka että oli morkkis omasta mogasta ym) ja voit tämän näyttää omalle miehellesi?

Vierailija
31/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä kyllä melkoinen "ystävä"! Kai sanoit hänelle että ystävyys loppui tähän? Hitto mikä ämmä!

Vierailija
32/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia kannattaa kertoa omalle kumppanille heti, jos kaverit alkavat mennä pois kaidalta tieltä...

Vierailija
33/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en mä moralisoi, mutta miksi ihmeessä et oikaissut asiaa heti? En olisi mitenkään pystynyt kuuntelemaan tuollaista soopaa, olkoot (ollut) miten hyvä ystävä tahansa, vieressä ja hiljaa. 

Mä en olis kestänyt edes sitä, että ystäväni mies saisi kuulla tuollaista, vaikka se olisi tottakin.

Vierailija
34/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ystäväsi" selvästi halusi pelastaa oman nahkansa kantelemalla ensin sinusta, jottei myöhemmin hänen miehensä korviin kantautunut huhu olisi uskottava. Vastasiko (ex-)ystäväsi viestiin niin, että sitä noi näyttää tarvittaessa "todisteena" siitä, että juuri sinun tarinasi on tosi?

Vierailija
35/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:58"]Minä olisin kyllä kertonut jo ajat sitten miehelleni. Todennäköisesti laittanut viestiä jo aamulla.
[/quote]
Sorry, vahinko alapeukku! Näin mäkin olisin toiminut!

Vierailija
36/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:01"]

Siis en mä moralisoi, mutta miksi ihmeessä et oikaissut asiaa heti? En olisi mitenkään pystynyt kuuntelemaan tuollaista soopaa, olkoot (ollut) miten hyvä ystävä tahansa, vieressä ja hiljaa. 

Mä en olis kestänyt edes sitä, että ystäväni mies saisi kuulla tuollaista, vaikka se olisi tottakin.

[/quote]

Olin niin hämmentynyt ystävän puheista, etten yksinkertaisesti saanut suutani auki.

ap

Vierailija
37/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:00"]

Voisit kysyä textarilla ystävältäsi, että miksi hän näin teki, ehkä hän vastaa ja kertoo syyn (tyyliin vaikka että oli morkkis omasta mogasta ym) ja voit tämän näyttää omalle miehellesi?

[/quote]

Kiitos, tämä oli hyvä idea.

ap

Vierailija
38/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on psykopaatti. Suunnitellut koko jutun! Kerro miehellesi, muuten joudut pelkäämään koko ajan että miehesi kuulee sen horon version.

Vierailija
39/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuollaisiin petturi puolisoihin ja paska"ystäviin" saataisiin joku leima otsaan, niin tietäisi kiertää kaukaa tuollaiset ihmiset. Nykyään joutuu kiertämään kaikki ihmiset kaukaa, kun ei voi koskaan tietä kuka on moraaliton ja epäluotettava paska.

Pakko kasvattaa muuri ympärilleen kun ei kestä enää iskuja. Mieluummin yksin.

Vierailija
40/98 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kaverilta "mikä mies se oli"tai jotain millä saat hänet kirjoittamaan jotain raskauttavaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän