Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä teki inhottavan tempun :(

Vierailija
05.07.2015 |

Ollaan molemmat varattuja, minä kaukosuhteessa. Oltiin kahdestaan festareilla, tarkoitus oli nukkua yhteisessä teltassa. Kun bändit lopetti, tämä ystäväni lähti illalla tapaamansa miehen matkaan miehen asuntoautolle. Nukuin yksin teltassa ja ystävä ilmestyi aamulla takaisin, ei epäilystäkään mitä siellä asuntoautossa tapahtui. Vein ystävän kotiin ja jäin sinne vielä kahville. Ystävän mies kyseli, miten ilta ja yö meni. Ystävä lörpötteli, kuinka hän oli nukkunut yksin teltassa, kun minä lähdin vieraan miehen matkaan! Menin ihan sanattomaksi enkä osannut oikaista ystävän puheita, lähdin aika äkkiä kotiin. Nyt pelottaa, että ystävän mies vihjaa asiasta joskus omalle miehelleni, vaikka en ole tehnyt yhtään mitään väärää. En tiedä pitäisikö laittaa ystävälle viestiä, että jos hän ei kerro miehelleen totuutta, niin sitten minun on pakko. En halua, että kukaan alkaa levitellä juttuja kuinka moraalittomasti muka olen toiminut.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset on pikkumaisia. Miehillä tuo tilanne olisi ollut ok ja iahn pikku juttu. Bros before hoes. M20

Vierailija
62/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset ystävät eivät ikinä muutu ja kuka jaksaa vuodesta toiseen miettiä toistuuko sama käytös. En antaisi armoa moiselle kaverille. Pois vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:26"]

Minkäikäisiä te olette, jotain 15??! Kai nyt jokainen ujon teini-iän ylittänyt osaa avata suunsa jo samantien kun joku väittää pettäneen.  

[/quote] Miksi alapeukut? Alkoi ihan oikeasti kiinnostamaan, minkä ikäiset ymmärtää tätä ketjun ongelmaa ja on nähnyt samanlaista kaveripiirissään. Yli kolmekymppisen korviin (jolla on pitkä parisuhde ja oikeasti hyviä ystäviä) aihe kuulostaa aika erikoiselta.  

Vierailija
64/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas pahamieli sun puolesta :( toivottavasti mies uskoo sinua ja parisuhteenne kestää <3

Vierailija
65/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:52"]

Minkäikäisiä te olette, jotain 15??! Kai nyt jokainen ujon teini-iän ylittänyt osaa avata suunsa jo samantien kun joku väittää pettäneen.  

[/quote] Miksi alapeukut? Alkoi ihan oikeasti kiinnostamaan, minkä ikäiset ymmärtää tätä ketjun ongelmaa ja on nähnyt samanlaista kaveripiirissään. Yli kolmekymppisen korviin (jolla on pitkä parisuhde ja oikeasti hyviä ystäviä) aihe kuulostaa aika erikoiselta.  

[/quote]

Jotkut menevät hämmästyessään tai järkyttyessään sanattomiksi. En yhtään ihmettele sitä, jos hyväksi luultu ystävä tekee tuollaisen kuprun.

Vierailija
66/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverit ei ikinä tekis tälläistä, enkä itse hyväksyisi oettämistä reissulla jonne lähdetään minun kanssa, mutta voisin kuvitella että tuossa tilanteesssa kaverin kotona olisin kyllä huudahtanut MITÄ VITTUA SÄ SELITÄT SIINÄ?? KERRO KUULE VAAN MITEN JUTTU OIKEASTI MENI. ja jäänyt kuuntelemaan tuleeko oikaisua.

Vierailija
67/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:26"]

[/quote]

No kun kusipääkäytös ei ole mitenkään ikäsidonnaista. Tunnenpahan avioparin, jossa 42-vuotias mies petti vaimoaan käymällä juhannuksen Tallinnan-reissulla huorissa. Tarina ei kerro kuka käräytti, mutta arvatenkin joku kaveri, mies on sellainen valehtelija ja pettäjäsika ettei varmasti olisi muuten jäänyt kiinni.

Vierailija
68/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kirjoitit siihen viestiin ja miten hän vastasi? Pystyykö sitä käyttämään todisteena omalle miehellesi ja tarpeen mukaan myös hänen miehelleen? Käsittämätöntä kuinka joku kehtaa.

Vierailija
69/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:59"]Mun kaverit ei ikinä tekis tälläistä, enkä itse hyväksyisi oettämistä reissulla jonne lähdetään minun kanssa, mutta voisin kuvitella että tuossa tilanteesssa kaverin kotona olisin kyllä huudahtanut MITÄ VITTUA SÄ SELITÄT SIINÄ?? KERRO KUULE VAAN MITEN JUTTU OIKEASTI MENI. ja jäänyt kuuntelemaan tuleeko oikaisua.
[/quote]

Noin mäkin aiemmin ajattelin. Etten "hyväksy" pettämistä reissuilla, ystäviltäni siis. Luulin tuntevani heidät. Sitten yks kesä festareilla... ystäväni lähti "käymään vessassa" ja hävisi, etsimme häntä paniikissa ja lopulta löysimme teltastamme jonkun vieraan miehen päältä. Ei siinä nyt mitkään juhlatunnelmat loppureissusta olleet, mutta ei sitä omalla "hyväksymättömyydellä" tekemättömäksi saa. Keskenkään ei viitsinyt kotiin lähteä kun kalliit liput oli jo maksettu. Toki jälkeenpäin ei ole tullut kauheasti yhteyksissä oltua, mutta en olisi hänestä etukäteen tuollaista uskonut. Ihmiset voi yllättää.

Vierailija
70/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooo miten kävi??

Vierailija
71/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:37"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 09:47"] [quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 09:37"]VTTU MITÄ TEETTE ALOITUKSIA JA JÄTÄTTE PUOLITIEHEN TARINAN! !!!!!!!!!!!! [/quote] Ei tämä alunperinkään tuntunut uskottavalta [/quote] vähän outo juttu joo. miksi kaveri menisi sanomaan vieraissa kävijän olleen ap jos ketään ei ole edes syytetty mistään? ap:n kaveri kärsii tästä itse, koska naisten reissut tulevat kyseenalaisiksi 'jaa et tällasta'. [/quote] No just siksi, että pelkäsi ap:n kertovan. Ensiksi kertonutta uskotaan helpommin. [/quote] Juuri näin. Olen kohdannut lähipiirissä vastaavan tapauksen. Nainen valehteli miehelleen kaverinsa pettäneen puolisoaan naisten reissulla erelässä, mutta todellisuudessa (muut matkalla olleet kertoivat minulle) nainen itse oli tuo pettäjä. Naiset eivät luota toisiinsa, ja yrittävät siksi pelastaa oman nahkansa. Miehet ovat solidaarisempia, ja vaikenevat vaikka kaveri olisikin pettänyt.

[/quote]

Ai että mitä arvokkaita ja korkeamoraalisia yli-ihmisiä miehet ovat, kun suojelevat toisiaan.

Jos naiset suojelisivat pettäjä naista ja valhetelisivat tämän miehelle, ei heille annettaisi mitään solidaarisuusmitallia. Kieroja huoria olisivat ja käärmeen sikiöitä.

Miehet ovatkin mahtavia kun eivät kerro petetylle vaimolle totuutta hänen petturimiehestään.

Vierailija
72/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:49"]

Eiköhän tuo ole entinen ystävä?

[/quote]

On. Olenko ihan kamala ihminen, kun tekisi mieli kostaa? Vähintäänkin kertomalla hänen miehelleen miten ilta oikeasti meni.

ap
[/quote]

Minä sanoisin miehelle että hänen kannattaisi käyttää kondomia kunnes vaimo on käynyt testeissä. Eiköhän ymmärrä. Tai ettet tiedä missä ystäväsi nukkui mutta sinä nukuit yksin teltassa.

Vierailija
73/98 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:59"]Mun kaverit ei ikinä tekis tälläistä, enkä itse hyväksyisi oettämistä reissulla jonne lähdetään minun kanssa, mutta voisin kuvitella että tuossa tilanteesssa kaverin kotona olisin kyllä huudahtanut MITÄ VITTUA SÄ SELITÄT SIINÄ?? KERRO KUULE VAAN MITEN JUTTU OIKEASTI MENI. ja jäänyt kuuntelemaan tuleeko oikaisua. [/quote] Noin mäkin aiemmin ajattelin. Etten "hyväksy" pettämistä reissuilla, ystäviltäni siis. Luulin tuntevani heidät. Sitten yks kesä festareilla... ystäväni lähti "käymään vessassa" ja hävisi, etsimme häntä paniikissa ja lopulta löysimme teltastamme jonkun vieraan miehen päältä. Ei siinä nyt mitkään juhlatunnelmat loppureissusta olleet, mutta ei sitä omalla "hyväksymättömyydellä" tekemättömäksi saa. Keskenkään ei viitsinyt kotiin lähteä kun kalliit liput oli jo maksettu. Toki jälkeenpäin ei ole tullut kauheasti yhteyksissä oltua, mutta en olisi hänestä etukäteen tuollaista uskonut. Ihmiset voi yllättää.

[/quote]

Ongelma ei nyt niinkään ollut edes se pettäminen, vaan se, että ap:n kaveri kertoi miehelleen, että ap oli pettänyt reissulla. Jos asiasta tulee jälkipuintia (eli ap:n mies saa kuulla tuon version ap:n ystävän mieheltä tai ystävältä tai ap kertoisi kotona miehelleen ystävänsä pettäneen miestään) niin ap:n ystävähän olisi oman miehensä silmissä vahvoilla, kun olisi kertonut asiasta toisin päin ja spontaanisti ENSIN. Ja sitten syyttävät sormet osoittaisivat aloittajaan. Minusta ihan kauhea tilanne. Ihan hirveä ystävä. 

Ja jos ap olisi tuossa tilanteessa puolustautunut, niin hänen olisi pitänyt ystävänsä miehen silmien alla paljastaa ystävänsä pettäneen tätä. Ymmärrän tosi hyvin, että ex tempore tämmöistä harva tekee. Omalle ystävälleen. Vaikka ois kyllä pitänyt, mutta ap ei saanut mitään harkinta-aikaa. Täysin törkeä temppu ystävältä. 

Vierailija
74/98 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
75/98 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miltä vaikuttaa ap, uskoiko miehesi sinua? Kai säästit "ystäväsi" viestit.

Vierailija
76/98 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
77/98 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa tilanne on edelleen sama. Ystävän mies ei ole vastannut, ystävä sen sijaan on poistanut minut fb-kavereistaan.

ap

Vierailija
78/98 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuiko teltan ympäristössä yöllä tai aamulla jotain mitä ystäväsi ei tiedä, koska hän ei ollut siellä? Tai joku yksityiskohta teltassa? Vaikka mitäpä tuolla enää väliä jääkö kaverisi (ex) kiinni, väliä on vaan sillä että sinulla ja miehelläsi on asiat kunnossa.

Vierailija
79/98 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2015 klo 16:28"]Miehen kanssa tilanne on edelleen sama. Ystävän mies ei ole vastannut, ystävä sen sijaan on poistanut minut fb-kavereistaan.

ap
[/quote]

Se oli siinä. :) Miehesi mitä luultavimmin sinua uskoo kun näytät kaverillesi lähettämäsi tekstiviestin, kaverin poikaystävällä on nyt pallo omissa käsissään ja tuo "kaveri" nyt tekee mitä ikinä tekeekään. Ei kannata jäädä suremaan, ja lisäksi toimit ihan oikein.

Vierailija
80/98 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:59"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:52"]

[/quote]

Jotkut menevät hämmästyessään tai järkyttyessään sanattomiksi. En yhtään ihmettele sitä, jos hyväksi luultu ystävä tekee tuollaisen kuprun.

[/quote]

Vaimoni, muuten ihan fiksu, asiallinen ja keskustelutaitoinen nainen, on juuri tuollainen, että kun joku sanoo tai tekee häntä kohtaan jotain epäreilua, hän hämmentyy, menee sanattomaksi ja alkaa itkemään. Täysin puolustuskyvytön tapaus. Kerrasta toiseen sama juttu. Jotenkin hän aina uskoo ihmisten oikeudenmukaisuuteen ja reiluuteen, kun todellisuus on aivan toinen.

Itse taas olen sellainen, että kun minua yritetään saada hämmentymään törkeilyllä, pistän kahta pahemman vastapallon takaisin. Mua ei saada tiukoissa tilanteissa heäkeltymään, vaikka miten yritetään lyödä vyön alle. Oikeastaan olen parhaimmillani noissa tilanteissa. Muuten olen kohtelias ja avulias, mutta kun vastapuoli aloittaa törkeilyn, antaa hän ikään kuin luvan törkeillä takaisin.

Vaimoni käyttäytyisi varmaan juuri noin kuin ap vastaavassa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi