Ystävä teki inhottavan tempun :(
Ollaan molemmat varattuja, minä kaukosuhteessa. Oltiin kahdestaan festareilla, tarkoitus oli nukkua yhteisessä teltassa. Kun bändit lopetti, tämä ystäväni lähti illalla tapaamansa miehen matkaan miehen asuntoautolle. Nukuin yksin teltassa ja ystävä ilmestyi aamulla takaisin, ei epäilystäkään mitä siellä asuntoautossa tapahtui. Vein ystävän kotiin ja jäin sinne vielä kahville. Ystävän mies kyseli, miten ilta ja yö meni. Ystävä lörpötteli, kuinka hän oli nukkunut yksin teltassa, kun minä lähdin vieraan miehen matkaan! Menin ihan sanattomaksi enkä osannut oikaista ystävän puheita, lähdin aika äkkiä kotiin. Nyt pelottaa, että ystävän mies vihjaa asiasta joskus omalle miehelleni, vaikka en ole tehnyt yhtään mitään väärää. En tiedä pitäisikö laittaa ystävälle viestiä, että jos hän ei kerro miehelleen totuutta, niin sitten minun on pakko. En halua, että kukaan alkaa levitellä juttuja kuinka moraalittomasti muka olen toiminut.
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:49"]
Eiköhän tuo ole entinen ystävä?
[/quote]
On. Olenko ihan kamala ihminen, kun tekisi mieli kostaa? Vähintäänkin kertomalla hänen miehelleen miten ilta oikeasti meni.
ap
[/quote]Älä kosta. Kerrot omalle miehelle totuuden. Ja ensikerran kun näet ystävän ja sen miehen. Nosta kissa pöydälle. Kysy et miks valehtelit etten muka nukkunut teltassa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:49"]
Eiköhän tuo ole entinen ystävä?
[/quote]
On. Olenko ihan kamala ihminen, kun tekisi mieli kostaa? Vähintäänkin kertomalla hänen miehelleen miten ilta oikeasti meni.
ap
[/quote]
Ei tuo ole kostamista vaan totuuden kertomista, rehellisyyttä. Ja se olisi todellakin oikein "ystäväsi" miestä kohtaan.
Uppailen siinä toivossa, että ap vielä kertoisi kuinka tilanne on päättynyt?
Onko tullut uusia käänteitä asiassa?
Mulle on käynyt noin kuin ap:lle. Kyseessä ei tosin ollut hyvä ystävä, vaan tuttava jonka kanssa kuitenkin pyörittiin samoissa porukoissa. Hän ei myöskään mennyt loppuun asti, mutta samoissa bileissä kanssani vehtasi, suuteli ja antoi vähän kähmiä itseään. Itse pidin hauskaa, mutten koskenutkaan mihinkään mieheen.
Jälkeenpäin kuulin, että olin kuulemma pettänyt miestäni ja tämä tuttava ei suostunut enää mihinkään tekemisiin kanssani... Ja kertoili tätä samaa tarinaa ympäriinsä. Onneksi minä olin kertonut miehelleni totuuden jo heti kyseisen illan jälkeen ja hän uskoi minua. Silti minulla on vieläkin petetty olo.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 15:46"]Kyllä naiset on pikkumaisia. Miehillä tuo tilanne olisi ollut ok ja iahn pikku juttu. Bros before hoes. M20
[/quote]
Ai että kaveri väittäisi että sinä petit naistasi vaikka hän petti omaansa? Ja ei mitään väliä kun oma naisesi kuulisi juuri se jonka kanssa haluat olla! Kukaan ei ole niin epäluotettava ja kiero kuin toinen mies toiselle.
Minun ns ystävä seurusteli miehen kanssa jota piti paremman puutteessa. Kaverini oli ihastunut kaikkiin paitsi tuohon miesystäväänsä. Oli ihastunut tuon miehen veljeen kaikkiin mahdollisiin kavereihin. Varsinkin yhteen kaveriin. Kerran olin ystäväni kanssa ostoksilla kun tuo em miehen kaveri tuli vastaan. Ystäväni sanoi sitten että huomasinko miten se mies katsoi minua. Sanoin että en miten niin. Ystäväni siihen että hän oli kysellyt tuosta miehestä miesystävältään ja miesystävä oli sanonut että mitä sinä siitä koko ajan kyselet oletko siihen ihastunut? Ja kaveri oli hätäpäissään sanonut että kyselee minulle kun minä olen siihen mieheen ihastunut. Ystävän miesystävä oli tosi tyhmä. En esim ollut varmaan nähnyt em kaveria kuin yhden kerran aiemmin ihan ohi mennen.
Ap, teit aivan oikein. Tsemppiä sulle!
Ihan uskomatonta että ensin huorataan ja sitten pokka päällä viattomana väitetään ystävän pettäneen miestään. Täytyy kyllä olla aikamoinen sosiopaatti että tuollainen valehtelu tulee edes mieleen :O
Oi aikoja oi tapoja...taidan olla ihan liian kalkkis ja nipo nykymenoon ;)
Heippa ap. Toivottavasti tämä päivä on jo parempi sinulle. Jäin illalla miettimään, että kuinkahan tämä asia mahtoi nyt alkaa ratketa? Toivottavasti et saanut typerän kaverisi takia kuraa niskaasi. Minä pidän sulle peukkuja!
Minä kans uppaan tätä, jos ap sattuisi paikalle kertomaan että miten tää juttu nyt päättyy!
Kannattaa katkaista välit tuollaiseen ystävään. Itselläni pitkäaikainen ystäväni kieroili selkäni takan vuosikausia ja oli minulle ilkeä, syynä ilmeisesti kateus. Ihmettelin kyllä käytöstä enkä laittanut välejä poikki, mikä oli virhe. Ilkeä käytös paheni ja lopulta sain tarpeekseni. Nyt ex-ystäväni itkee itse kaveripiirillemme että ei voi ymmärtää miksi en halua olla hänen kaverinsa. Kaiken huipuksi yrittää ottaa kontaktia sisaruksiini ja entiseen mieheeni. Että sellainen ns. ystävä.
Jep, itsekin olen sillä kannalla että ei kannata nyt heti osoittaa mitään suuttunusta, vaan kokeilla saisitko hänestä "tunnustuksen" irti ja mielellään dokumentoitua niin, että miehesi saa siitä ainakin itselleen mielenrauhan. Tuollaisen kieroilijan kanssa kannattaa nyt heti yrittää turvata selustansa. Kerro ihan heti miehellesi, ja hänen läsnäollessaan tekstaa tai soita kaverille. Esitä ymmärtäväistä ja sano, ettet aio tietenkään hänen miehelleen mitään kertoa etkä missään vaiheessa aikonutkaan käräyttää niin hyvää ystävääsi, mutta kysy, miksi teki niin ja eihän jatkossa enää tehdä tuollaisia temppuja. Silloin voi tunnustaakin.
VTTU MITÄ TEETTE ALOITUKSIA JA JÄTÄTTE PUOLITIEHEN TARINAN! !!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="06.07.2015 klo 09:37"]VTTU MITÄ TEETTE ALOITUKSIA JA JÄTÄTTE PUOLITIEHEN TARINAN! !!!!!!!!!!!!
[/quote]
Ei tämä alunperinkään tuntunut uskottavalta
No täähän on keksitty tarina. Tuota on varmaan sattunut melkein jokaiselle että mennään kaverin kanssa kahdestaan ja sitten käy ilmi, että kaveri onkin oikeasti pelkästään seksin perässä. Mullakin oli sellainen "ystävä", jolle olin pelkkä alibi. Hän ehdotti yhteistä baari-iltaa tai vastaavaa, muttei ollut oikeasti kiinnostunut minun seurastani vaan liukeni aina nopeasti jonnekin.
Mutta tuo loppuosuus on keksittyä ja siksi ap ei tule kertomaan, miten juttu jatkui.
Sun kaveri mokas, ja teki törkeästi vielä sua kohtaan. Sun velvollisuus on pitää oma puoles ja kertoa totuus. sä et tiedä mitä sun kaveri yöllä teki, MUTTA sä tiedät mitä sä olet itse tehnyt. Koska sun kaveri veti sut tulleen törkeästi tohon soppaansa mukaan, moniin siksi sä kerrot totuuden. Noille kaikille kolmelle. Kannattaa nyt vaan uskaltaa. Se on sun velvollisuus. Ei sua tulleen saa polkea.
Ymmäärrän häkellyksesi. Kaverisi teki niin kumman tempun. Muuttanut sä otat ohjat käsiin, etkä suostu joksikin syntipukiksi. Rohkeesti vaan. Kyllä ne sotkut selviää. Eikä sulla ole mitään sotkua tossa. Siksi sä kerrot mitä sä teit. Nukuit yksin. Ja kaveri tuli aamuyöstä. Ei sun tarvitsisi sitä muuten tehdä, mutta kun se kaveri otti sut soppaan mukaan, niin säs kerrot tietenkin sun tekemisen.
Äei siinä ole uskalluksesta kiinni...siinä on totuuden puhuminen. Se sun kaveri taitaa olla aika törkeä. Ei kunnioita sua eikö kunnioita sitä poikaystäväänsä. Kerro totuus. ainakin sille poikaystävälle, kosla et halua susta itsestäsi väärää tietoa. Levitettävän.
sun kaveri mokas. Sun velvollisuus ei ole sitä silotella.