Millainen kaupunki varkaus mielestäsi on?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:33"]
Minun mielestä ihan kauhea.
[/quote]
Miksi?
[/quote]
Pieni ja kuoleva. Täältä häviää pikku hiljaa kaikki. Haiseva tehdaskin keskellä kaupunkia.
Ap
Kun se tehdas lähtee katoaa koko kylä.
Tulee ekana mieleen rumat tehtaat. Mutta onko orinoro siellä?
Tehtaaseen investoidaan parhaillaan paljon. Ei se kokonaan lähde, vaikka toimintaa on supistettu.
No mutta silti Varkaus on prseestä.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:39"]Tulee ekana mieleen rumat tehtaat. Mutta onko orinoro siellä?
[/quote]
Se on tossa vieressä leppävirralla.
Ap
En tiedä kun en ole koskaan käynyt. Tuskinpa käynkään.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:42"]En tiedä kun en ole koskaan käynyt. Tuskinpa käynkään.
[/quote]
Ei kannata
Varkauden Mekaanisen musiikin museo on kiva paikka.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:43"]Varkauden Mekaanisen musiikin museo on kiva paikka.
[/quote]
Siellä en oo käynyt koskaan vaikka täällä olen asunut reilu 18 vuotta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:43"]Varkauden Mekaanisen musiikin museo on kiva paikka.
[/quote]
Siellä en oo käynyt koskaan vaikka täällä olen asunut reilu 18 vuotta.
Ap
[/quote] mä oon käynyt kaksi kertaa ohi ajaessa. Ihan lapsena ja joskus 5-8 vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:38"]Kun se tehdas lähtee katoaa koko kylä.
[/quote]
Vaan kun ei lähde. Kartonkikonetta sinne parhaillaan rakennetaan.
Varkaus on aika vaatimaton ja tylsä kaupunki. Itse sieltä kotoisin olevana en enää takaisin muuttaisi. Nyt tässä odottaessani esikoispoikaa olen ihastellut kaupungin kesätapahtumaa, Vekara-Varkautta. Ja teatterin ystävänä pidän myös erittäin hyvänä asiana, että Varkaudessa on edelleen teatteri ja vielä hyvätasoinen sellainen. Että vaikka paljon on huonoakin (tehtaat nyt onkin jo mainittu), niin on jotain hyvääkin. :)
[quote author="Syystaika" time="05.07.2015 klo 22:54"]Varkaus on aika vaatimaton ja tylsä kaupunki. Itse sieltä kotoisin olevana en enää takaisin muuttaisi. Nyt tässä odottaessani esikoispoikaa olen ihastellut kaupungin kesätapahtumaa, Vekara-Varkautta. Ja teatterin ystävänä pidän myös erittäin hyvänä asiana, että Varkaudessa on edelleen teatteri ja vielä hyvätasoinen sellainen. Että vaikka paljon on huonoakin (tehtaat nyt onkin jo mainittu), niin on jotain hyvääkin. :)
[/quote]
Joo on hyvääkin mutta enemmän sitä huonoa. Itsekin haluaisin muualle mutta työt pidättelee täällä. Itsekin odotan juuri esikoistytärtä.
Ap
Nimestä herää epäilys, että onkohan siellä tarpeeksi poliiseja?
Ap, ymmärrän kyllä ahdistuksesi. Itse lähdin sieltä juuri siinä vaiheessa, kun ei ollut enää mitään mikä olisi pidätellyt siellä. Mut kyl se aika tekee ihmeitä. Nykyisin siellä on tosi kiva käydä.
TÄNÄÄN kävin ensimmäistä kertaa elämässäni Varkaudessa ja oli aivan järkyttävän masentava paikka. Olisi aivan kamlaa asua kyseisessä kaupungissa.
Ihmettelen että Varkauden uskomattoman kaunista tehdasaluetta joku tyylitajuton pitää rumana. Muutenkin upea kaunis vesistörikas kaupunki. Henkisestä ilmapiiristä en sano mitään
Kesällä upeat vesistöt, järvimaisemat kaikkialla. Vihreää luontoa. Paras paikka.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:33"]
Minun mielestä ihan kauhea.
[/quote]
Miksi?