Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopettakaa se ikärasismi. Se on menny

Vierailija
19.02.2022 |

Nykyään sillä ei oo väliä. On nuoria huonokuntoisia, on keski-ikäisiä hyväkuntoisia, "vanhoja" hyväkuntoisia

Ainoo mikä ratkaisee on se, että missä kunnossa olet. Ei se, kauan oot elänyt.
Valitetavaa on nähdä nykyään nuoria. Todella moni on "kehopositiivinen". Ei muuten, mutta mutta. Sairaudet tulee lisääntymään tästä kehopositiivosuudesta yhä nuoremila.

90-luvulla nuorista oli pullukka 1/10, nyt 6/10.

Joten huonoon suuntaan mennään. Ei liikuta, syödään huonosti ja ollaan "mä nyt oon mitä oon". Ole vaan, mutta älä itke sen positiivisuutes kans, kun 30v sulla on: diabetes, verenpainetauti, kolesteroli koholla, nivelet pskana.
T

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se ei riitä jos on nuori. Se ei säästä miltään.

Vierailija
2/4 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajat kuvittelevat, että kun ikää on esim. 55, niin automaattisesti on vanha rahjus. Itse olen 56 ja koko elämäni, lapsuudesta saakka tehnyt fyysistä työtä. Veikkaan olevani paremmassa kunnossa, kuin moni puolta nuorempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantajat kuvittelevat, että kun ikää on esim. 55, niin automaattisesti on vanha rahjus. Itse olen 56 ja koko elämäni, lapsuudesta saakka tehnyt fyysistä työtä. Veikkaan olevani paremmassa kunnossa, kuin moni puolta nuorempi.

Fyysistä työtä tekevät ovat keskimäärin huonommassa kunnossa kuin toimistotyötä tekevät.

Vierailija
4/4 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä. Olen 47v. Ja oon liikkunut nuoresta saakka. Hyvässä kunnossa, enkä vieläkään huomaa oikeestaan mitään eroa siihen ku olin 20v.

Jaksan juosta kovaa (veikkaan voittavani monet nuoret nopeudessa) en oo lihava tai edes pullukka. En oo koskaan käyttäny raskautta tekosyynä turpoomiseen.

Neljä oon tehny ja jokaisen jälkeen palannut samaan painoon. Iho ei roiku ja pyllyki on vielä ku nuorella tytöllä. Kiitos liikunnan.