Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi miehet eivät tajua, että naisen pitää kiihottua ennen

Vierailija
05.07.2015 |

yhdyntää, jotta se tuntuisi hyvältä? Moni mies ei ollenkaan tajua asiaa, vaan ajattelee, että naista voi muutaman minuutin pistellä liukkarin avulla ja sitten ihan tosissaan ihmetellään, kun naisen halut lakkaakin. Ensinnäkin kiihottuminen on eri asia kuin kostuminen, naisen pitää haluta yhdyntää, jotta se tuntuu hyvältä. Toisekseen omat nesteet on aina parempi kuin liukkari, liukkari tuntuu niin epäaidolta.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lämmitellä vaimon hitaasti, mutta hänestä se on tylsää. Seksiin ei saa mennä liikaa aika, pitää päästä facettamaan.

Ei halua tulla edes ensin, vaan minun pitää ensin tulla sisälle, sitten saan sormettaa vaimon.

On kyllä aika outoa.

Vierailija
22/44 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toista jäbää voi kyllä panna ilman, että sitä tarvitsee lämmitellä miljoona vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:11"]

Liukkarille on käyttönsä. Joillakin oma liukastus ei mitenkään riitä esitöistä huolimatta. Vaikka nuolen orgasmiin asti ja siinä kuola valuu pimpan huulten lomitse niin yhdynnässä lisäliukasteelle on tarvetta. 

Turha yleistää omaa kokemustaan ja omia ajatuksiaan koskemaan kaikkia naisia (tai miehiä).

[/quote]

Et sitten tajunnut aloitusta? Tarkoitin nimenomaan, että naisen pitää kiihottua ennen yhdyntää. Kiihottuminen ei ole sama kuin kostuminen. Se, että naisesi on kiihottuntu ja siitä huolimatta tarvitsee liukkaria, niin silloin on sen liukkarin paikka. Mutta ei silloin, että kuiviltaan ilman kiihottumista yhtyisit naiseesi. Miksi ihmeessä niin monet miehet, kuten sinäkin ajattelet että kiihottuminen tarkottaisi kostumista? Kiihottuminen on mielentila, joka aiheuttaa psyykkisiä ja fyysisiä reaktioita. Yhtenä fyysisenä reaktiona on yleensä kostuminen, mutta aina ei oma kostuminen riitä yhdyntää varten. Siltikin se oma kosteus on parhaimman tuntuista, sillä paraskaan liukkari ei pysty täysin kopioimaan naisen omia nesteitä. Opettele lukemaan aloitukset kunnolla ja yritä nyt tajuta edes sen verran, että se kiihottuminen on tässä se avainsana. ap

Vierailija
24/44 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän hankalaa, kun miehelle riittää seitsemän minuutin lämmittely ja siinä vaiheessa nainen on vasta pääsemässä lämmittelyn makuun. Ja miehen jos antaa odottaa pidempään, niin mies jotenkin fyysisesti alkaa hyytyä. Meillä se on niin, että jompi kumpi on täysin tyytyväinen, eivät molemmat yhtä aikaa.

Vierailija
25/44 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:22"]

yhdyntää, jotta se tuntuisi hyvältä? Moni mies ei ollenkaan tajua asiaa, vaan ajattelee, että naista voi muutaman minuutin pistellä liukkarin avulla ja sitten ihan tosissaan ihmetellään, kun naisen halut lakkaakin. Ensinnäkin kiihottuminen on eri asia kuin kostuminen, naisen pitää haluta yhdyntää, jotta se tuntuu hyvältä. Toisekseen omat nesteet on aina parempi kuin liukkari, liukkari tuntuu niin epäaidolta.

[/quote]

Ja kaikki naisethan ovat samanlaisia kuin sinä.

[/quote]

Kyllä siinä mielessä, että naisen pitää kiihottua ennne yhdyntää eli haluta seksuaalisessa mielessä että häneen yhdytään, jotta hän voi nauttia yhdynnästä. Jos nainen ei ole kiihottunut, yhdyntä joko sattuu tai ei tunnu miltään. Kiihottuessa naisen emätin valmistautuu yhdyntään mm kostumalla, supistelemalla, turpoamalla ja tulee sellainen olo, että pitää saada kalua sisään. Kiihottuminen ei kuitenkan ole sama asia kuin pelkkä kostuminen, nainen voi olla kiihottunut vaikkei kostuisikaan jos hän kärsii kuivuudesta. ap

Vierailija
26/44 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:11"]

Haluaisin lämmitellä vaimon hitaasti, mutta hänestä se on tylsää. Seksiin ei saa mennä liikaa aika, pitää päästä facettamaan. Ei halua tulla edes ensin, vaan minun pitää ensin tulla sisälle, sitten saan sormettaa vaimon. On kyllä aika outoa.

[/quote]

Vaimosi ei luultavasti nauti seksistä ollenkaan. Eipä myöskään olisi ensimmäinen aseksuaali joka on salannut asian mieheltään.

Vierailija
27/44 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap, jos nainen on se joka haluaa liukkaria? Jos se kiihottuminen oli se sun pointti, eikä kostuminen jotkuitenkin korostat.

Vierailija
28/44 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:20"]

Onhan se vähän hankalaa, kun miehelle riittää seitsemän minuutin lämmittely ja siinä vaiheessa nainen on vasta pääsemässä lämmittelyn makuun. Ja miehen jos antaa odottaa pidempään, niin mies jotenkin fyysisesti alkaa hyytyä. Meillä se on niin, että jompi kumpi on täysin tyytyväinen, eivät molemmat yhtä aikaa.

[/quote]

Miehelle seksuaaliterapian paikka. Ei tee naiselle hyvää antaa tulla sisään, ilman että on kiihuttunut. Vulvodyniahan tulee mm siitä että on harrastanut seksiä ilman kiihottumista.

Vierailija
29/44 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

RÄKÄSE SINNE!

Vierailija
30/44 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:23"]

Mites ap, jos nainen on se joka haluaa liukkaria? Jos se kiihottuminen oli se sun pointti, eikä kostuminen jotkuitenkin korostat.

[/quote]

En ole korostanut kostumista vaan kiihottumista. kaikki naiset eivät kostu, vaikka kiihottuvaisitkin. Siinä on itseaissa ainoa oikea liukkarin paikka, liukkari on nimenomaan tarkoittu tilanteisiin, jossa nainen on kiihottunut, mutta jostain syytä ei kostu. Minä olen koko ajan korostanut kiihottumista, moni mies korostaa pelkästään kostumsita ja ajattelee sen vuoksi, että asiat voi hoitaa liukkarin avulla. ap

Vierailija
31/44 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:03"]Monesti olen miehen kanssa aloittanut puhumaan meidän seksistä ja siitä kuinka tarvitsisin sitä esileikkiä. Enää en osaa nauttia seksistä kunnolla kun koen että mies ei haluaisi esileikkiä vaan joutuu odottamaan ennen kuin pääsee panemaan...
[/quote]

Äh, tuttua. Sitten esileikki on semmosta ihmeellistä ja päätöntä räpellystä... ja kun sanoo niin jo taas minuutin päästä unohtuu opit. Omaa fiilistä myös jatkuva "tee näin, ei noin kovaa" laskee, muttei sentään sierrety paikat siinä räpellyksessä. Onneksi tämä on kausittaista ja nykyään harvinaista meillä

Vierailija
32/44 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että tämä "pakko päästä neitsyydestä"-ajattelu tappaa luovuuden seksistä. Aatelkaa jos jokainen mies olisi nuorena innoissaan päässyt tekemään kaikkea muuta kuin yhdyntää vaikka parin vuoden ajan?

Pettingiä, vai mitä se nyt oli?

Vierailija
33/44 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:24"]

RÄKÄSE SINNE!

[/quote]

Ei liukkari tai sylki tee naisesta kiihottunutta, ainoastaan kostean. ap

Vierailija
34/44 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:27"]

Mä luulen, että tämä "pakko päästä neitsyydestä"-ajattelu tappaa luovuuden seksistä. Aatelkaa jos jokainen mies olisi nuorena innoissaan päässyt tekemään kaikkea muuta kuin yhdyntää vaikka parin vuoden ajan?

Pettingiä, vai mitä se nyt oli?

[/quote]

Tämäkään ei mielestäni ole se ratkaisu. Yhdyntä on aivan mielettömän tuntuista! Kiihottuneena! Itsellä kuuluu yhdyntä jokaiseen seksikertaan ja se on mulle sitä parasta seksiä. Ei toki kaikille, puhun vain omasta puolestani. Silti en voisi ikinä, en ikinä kuvitellekaan että alkaisin yhdyntään kylmiltään. ap

Vierailija
35/44 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kostuminen ei aina ole kiihottumista ja voi kuivua aika pian jos mies vaan runnoo. Moni mies on aivan onneton näissä asioissa. Onneksi nykyinen mies tietää näistä kaiken, kuuntelee,tietää jopa paremmin kuin minä itse. Ikinä en enää vaihda.

Vierailija
36/44 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 22:34"]Exä oli vähän semmoinen että ei ollenkaan tuota tajunnut.Heti mankui pienen suutelun jälkeen yhdyntää.Voiskai sitä ukot ees vähän googlettaa naisista niin tietäs että edes vähän vois kosketella jotta Sais edes liukkaria sinne luonnostaan.Ei joillakin mitään käryä anatomiasta.Tuntui että pitääkö sitä ite hetki masturboida ja haaveilla muista että ois sitten valmis siihen mitä poikkis haluaa.Not,vaihtoon meni.
[/quote]

Tää oli hyvä. Hei venaa hetki, haaveilen ensin muista uroista...

Vierailija
37/44 |
06.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:22"][quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:11"]

Haluaisin lämmitellä vaimon hitaasti, mutta hänestä se on tylsää. Seksiin ei saa mennä liikaa aika, pitää päästä facettamaan. Ei halua tulla edes ensin, vaan minun pitää ensin tulla sisälle, sitten saan sormettaa vaimon. On kyllä aika outoa.

[/quote]

Vaimosi ei luultavasti nauti seksistä ollenkaan. Eipä myöskään olisi ensimmäinen aseksuaali joka on salannut asian mieheltään.
[/quote]

Miksi on naisia, jotka salaavat aseksuaalisuutensa. Ei siinä kuitenkaan voita pidemmän päälle. Lisääntymään tietysti pääsee, mutta elämä parisuhteessa muodostuu onnettomaksi eikä lapsillakaan ole kivaa jos vanhemmat päätyvät eroon.

Vielä syystä, joka olisi pitänyt käsitellä heti alussa.

Vierailija
38/44 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin argumentoitu. Riemulla allekirjoitan miehenä tuon näkemyksesi kokonaisuudessaan! Kunhan et tarkoita jotain seuraavanlaista:

Itselläni on haasteena neiti, jonka mielestä esileikki on pääosin henkistä, kestää päivästä kuukauteen, sisältää vasta aivan lopuksi minkään sortin fyysisiä elementtejä - ja jonka mielestä varsinaisesta yhdynnästä pitää päästä nopeasti eroon. Ja tuon henkisen esileikin pitää sitten sujua täydellisesti, muuten koko rakennelma romahtaa ja kaikki on aloitettava alusta. Ai niin: ja mistään seksiin liittyvästä ei ehdottomasti saa puhua ääneen - ei rivon rumasti eikä edes runolllisen kauniisti. Lärvin pitää pysyä kiinni ja erotiikan toimia ajatustenlukuna.

Kärjistin hieman mutta en liioitellut yhtään.

Esittämäsi toiveet ovat kevyttä kamaa, jos peräänkuuluttamaasi kiihottumiseen on tarkoitus päästä yhden vuorokauden aikana.

Tunnustan nöyrästi, että huumorintajuni on ihan hiukan koetuksella. M ainakin 793847294843728

Vierailija
39/44 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmennän, että yllä oleva viestini oli tarkoitettu vastaukseksi alkuperäiselle kirjoittajalle.

M ainakin 793847294843728

Vierailija
40/44 |
07.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:20"]

[/quote]

Mulle kyllä riittää seitsemän minuuttia tai vähemmän. Mutta on kieltämättä erittäin nihkeä ajatus yrittää ilman mitään fiiliksiä vedellä liukkarin voimalla. Kerran olen koittanut ja se ei ollut mitenkään mukavaa, kaukana siitä kun oikeasti kiinnostuu ja on mukana juonessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän