Käykö miehen itsetunnolle jos nainen on 178cm pitkä
ja korkkarit jalassa. Keskimittainen mies ei vieressä tuo turvaa pituudellaan jos murhaaja kävelee vastaan.
Kommentit (15)
Ei haittaa vaikka nainen kävelee korkkareissa ohitse. Laitan sen tupakalla kuriin. Lisäksi olen voimanostaja, entinen nyrkkeilijä ja harrastan miekkailua. Kannan miekkaa Aina mukanani. Halkaisen sillä naisen kimppuun hyökkääjät. Vaakatasossa pituus tasoittuu. Lisäksi tykkään transnaisista jotka ovat yleensä aika pitkiä. Kaiken tämän lisäksi minulla on iso muna.
Onko kysyttävää vielä AP!?
Eiköhän tuo pituus ole lähinnä naisten itsetuntojuttu, että halutaan olla petite eikä mörssäri. Ei miehille ole naisen pituudella minkäänlaista merkitystä yleisesti ottaen. Joku tietysti fetisoi pitkää ja toinen pätkää, kolmas laihaa ja neljäs pullukkaa.
Ruoskalla, ei tupakalla. Tosin tupakka tehoaa myös niin rauhoittuu.
Itsetuntoa ei voi saada toisilta, muuten sen nimi olisi toistunto.
Naiset tekevät oman elämänsä vaikeaksi.
No eipä käy... Mä olen sua sentin pidempi 😉.
Mun ex oli sitäpaitsi mua 3 senttiä pidempi, ei ollut sekään ongelma. Pitkät naiset on upeita.
Oon 179 cm pitkä nainen eikä mun samanmittaisia tai lyhyempiä ukkoja oo ainakaan ikinä korkkarit haitannut, päinvastoin. Varmasti löytyy niitäkin joille asia olis ongelma, mutta mä en muutenkaan tee huonoitsetuntoisilla ukkeleilla mitään eli mitä nopeammin paljastuisi, sen parempi.
Ei ollenkaan. Tosin kelpuutan vain alle 160 senttiset naiset. Sorry. M26
Olisi vaan kiva jos nainen olisi pitempi. Voisin pyytää sitä nostamaan kaikkea ylähyllyiltä mulle :3
Vaimo on 177 cm ja ei ole koskaan haitannut, kun itse olen 191.
Minähän rakastan pitkiä naisia ja niitä on elämän aikana ollutkin. Nytkin. Ja osaan kyllä puolustaa tarvittaessa. Murhaajaa vastaan ei oikein pituudella ole merkitystä, koska kyseessä on joko astalo tai ampuma-ase.
Voihan mieskin käyttää korkkareita, ne oli alun perin miesten keksintö