Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi mun lättäperse ei kiinteydy ja saa mutoja treeneistä huolimatta?

Vierailija
05.07.2015 |

Viime vuoden huhtikuussa aloin käydä salilla ja kävelyleinkeillä, jonkun aikaa juoksin, mutta polvet ei tykkää siitä ollenkaan. Työmatkafillaroinin aloitin samana aikaan.
Tuo salilla käyniti ei ollut niin säännöllistä vielä viime vuoden puolella, mutta tammikuun alusta olen käynyt salilla 4-5krt viikkoon.
Muualle kroppaan tullut lihasta ihan kivasti, mutta takamukseen en saa muotoja millään.
Teen normi kyykkyjä n80kg painoilla, bulgarialaisia kyykkyjä ja jalkaprässiä 150kg painoilla. Viime aikoina olen tehnyt prässissä myös yhdellä jalalla vuorotellen.
Kävely nyt kevään jälkeen jäänyt lähes kokonaan pois, mies pitkällä työkomennuksella ja aika ei yksinkertaisesti riitä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on luultavasti syöpä, menisin lääkäriin välittömästi ennen kuin pahenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINA VOI TULLA PANNA JA KATSOA TULEEKO HYVA KAKKU
-FATTAY RATTINYAR-

Vierailija
4/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla vaan tule ikinä sellaista muodokasta takapuolta. Itsekin treenasin nuorempana säännöllisesti ja tehokkaasti salilla, mutta kyllä se takapuoli vaan lättänänä aina pysyi, täsmäliikkeistä huolimatta. Sen sijaan mulle tuli runsaasti näkyvää lihasta reisiin ja käsivarsiin.

Vierailija
5/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tarvitaan myös oikeaa ravintoa.

Vierailija
6/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:22"]

Viime vuoden huhtikuussa aloin käydä salilla ja kävelyleinkeillä, jonkun aikaa juoksin, mutta polvet ei tykkää siitä ollenkaan. Työmatkafillaroinin aloitin samana aikaan. Tuo salilla käyniti ei ollut niin säännöllistä vielä viime vuoden puolella, mutta tammikuun alusta olen käynyt salilla 4-5krt viikkoon. Muualle kroppaan tullut lihasta ihan kivasti, mutta takamukseen en saa muotoja millään. Teen normi kyykkyjä n80kg painoilla, bulgarialaisia kyykkyjä ja jalkaprässiä 150kg painoilla. Viime aikoina olen tehnyt prässissä myös yhdellä jalalla vuorotellen. Kävely nyt kevään jälkeen jäänyt lähes kokonaan pois, mies pitkällä työkomennuksella ja aika ei yksinkertaisesti riitä.

[/quote]

Prässi ei kiinteytä persettä, vaan reisiä. Tee lantionnostoja tanko lantiolla.

Vierailija
7/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile plussa kaloreilla oloa? Jos ei toimi niin joko syöt väärin tai et saa kohdistettua liikettä oikeisiin lihaksiin. Silloin suosittelen edes yhtä ohjattua treeniä ammattilaisen kanssa :) Tsemppiä!

Vierailija
8/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko treenimetodisi varmasti tarpeeksi rankka ja tekniikka kunnossa? Jos mitään ei tapahdu 80kg vapaalla kyykkypainolla niin jotain on pielessä. Teetkö liikkeet varmasti loppuun asti? Jos teet, nosta toistomäärää ja toistat kunnes tuntuu. Ruokavalio myös kertoo paljon - miten syöt?

Vierailija
9/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole sellainen ruumiinrakenne.
T. Toinen lättäperse salilta

Vierailija
10/10 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 21:16"]

Kaikilla ei ole sellainen ruumiinrakenne. T. Toinen lättäperse salilta

[/quote]

Näin juuri. Enkä nyt itse voi ymmärtää miksi joillekin asia on ongelma. Jokaisen kropassa on hyvät ja huonot kohtansa, ja lättäperseongelma on helposti vaatteilla piilotettavissa. Eikä kaikki edes pidä lättäpersettä rumanakaan, salilla treenaavan lättämallinenkaan takapuoli kun ei ole mikään roikkuva löysä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi