Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihmeellinen tunne vatsassa, apua !
05.07.2015 |
Mistähän voisi olla kyse kun mahassa ihan ylhäällä keskellä on kummallinen tunne. Ikäänkuin mua ois lyöty nyrkillä siihen kohti. On siis semmonen "arka" muttei kipeä.. Vähän niinku vatsa ois tosi tyhjä kokoajan. Tosin sijainti ei oo ihan siinä missä mahalaukku vaan tossa pallean kohdalla. Mikä, syöpäkö mulla :-(?
Kommentit (23)
Vaadi itsellesi kunnon tutkimukset. En halua pelotella ja tuskin sinulla syöpä on. Mutta tuttavallani 29v nainen oli juuri vatsassa jonkin aikaa outoa tuntemusta ja lääkärit hoisi sitä ties minä närkästyksenä, ummetuksena ym. Kunnes löydettiin levinnyt syöpä :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla sappivaivat oireilivat aluksi noin.
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 20:15"]
Mahalaukku tähystetty pari kk sitten muista syistä eikä löytynyt mitään närästykseen viittaavaa (vai näkyykö se tähystyksessä ees). Myöskään ruokatorvessa tms ei mitään närästysoireita..
[/quote]
No kyllä mä nyt kuitenkin ennemmin epäilisin sitä närästystä, kuin syöpää...voihan sulla toki olla vaikka mitä hurjan eksoottista ja yllättävää, mutta ottaahan ne siinä tähystyksessä koepalat että olishan se syöpäkin varmaan siinä löytynyt.
t. 2