Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löytäisi kunnollisen Naisen isolla N:llä joka hyväksyy miehen lapset edellisistä suhteista?

Vierailija
19.02.2022 |

Mullakin on 3 lasta jokainen eri naisen kanssa. Tuntuu että moni nainen ei ole tarpeeksi Nainen että hyväksyisi tuon. 😪

Mistä löytäisi alle 30v kunnollisen Naisen jolle äitipuoleus ei ole ongelma?

M35

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ne lapset ole tuossa se ongelma, vaan ennuste miehen kanssa jolla on kolme lasta eri naisten kanssa. 

Ainakin miehellä on potenttia siemennestettä.. EI luulisi sen haittaavan..

Vierailija
22/29 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet eri isovanhemmat, tätejä , setiä , serkkuja, äitejä … Niin iso soppa, etten soisi kenenkään siihen joutuvan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmet eri isovanhemmat, tätejä , setiä , serkkuja, äitejä … Niin iso soppa, etten soisi kenenkään siihen joutuvan

Surullista, että naiset karsastavat isoa perhettä nykyisin.

Vierailija
24/29 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vika on ap:ssä. Minunkin lapseni isä löysi 5 naista jolle ei aiemmat lapset olleet ongelma, ja jokainen teki vielä itsekin lapsen tämän miehen kanssa.

Vierailija
25/29 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon N25 jolla ei ole lapsia ja olen kimpassa miehen kanssa jolla on 3 lasta edellisestä liitosta.

Ainoa ero on se että mies on jäänyt leskeksi.

Muuten en lähtisi välttämättä tähän, mutta tiedän että mies on loistava isä ja vain kokenut kovia, eikä ole kykenemätön parisuhteeseen, kuten ap :D

Vierailija
26/29 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Tuollaiseen ryhtyy ainoastaan joku itsekin henkisesti täysin epävakaa tapaus

Vierailija
27/29 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon N25 jolla ei ole lapsia ja olen kimpassa miehen kanssa jolla on 3 lasta edellisestä liitosta.

Ainoa ero on se että mies on jäänyt leskeksi.

Muuten en lähtisi välttämättä tähän, mutta tiedän että mies on loistava isä ja vain kokenut kovia, eikä ole kykenemätön parisuhteeseen, kuten ap :D

Hyvä tyttö. Näitä on harvassa.

Mies

Vierailija
28/29 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia

Nainen joka haluaa Miehen :)

Vierailija
29/29 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on 3 lapsen yksinhuoltajuus, joista vain 1 on hänen. 2 muuta lasta ovat hänen exänsä lapsia, yksi exänsä edellisestä avioliitosta, yksi avioliiton aikana syntynyt, exänsä avioliiton ulkopuolisesta suhteesta.

Täällä me yhdessä elellään, kummallinen uusperheemme,ja hyvin menee. Lasten äiti on jo tehnyt lisää lapsia uuden miehen kanssa. Minulla ei ole lapsia. Että kyllä meitäkin löytyy.