Mistä löytäisi kunnollisen Naisen isolla N:llä joka hyväksyy miehen lapset edellisistä suhteista?
Mullakin on 3 lasta jokainen eri naisen kanssa. Tuntuu että moni nainen ei ole tarpeeksi Nainen että hyväksyisi tuon. 😪
Mistä löytäisi alle 30v kunnollisen Naisen jolle äitipuoleus ei ole ongelma?
M35
Kommentit (29)
Kolmet eri isovanhemmat, tätejä , setiä , serkkuja, äitejä … Niin iso soppa, etten soisi kenenkään siihen joutuvan
Vierailija kirjoitti:
Kolmet eri isovanhemmat, tätejä , setiä , serkkuja, äitejä … Niin iso soppa, etten soisi kenenkään siihen joutuvan
Surullista, että naiset karsastavat isoa perhettä nykyisin.
Kyllä se vika on ap:ssä. Minunkin lapseni isä löysi 5 naista jolle ei aiemmat lapset olleet ongelma, ja jokainen teki vielä itsekin lapsen tämän miehen kanssa.
Minä oon N25 jolla ei ole lapsia ja olen kimpassa miehen kanssa jolla on 3 lasta edellisestä liitosta.
Ainoa ero on se että mies on jäänyt leskeksi.
Muuten en lähtisi välttämättä tähän, mutta tiedän että mies on loistava isä ja vain kokenut kovia, eikä ole kykenemätön parisuhteeseen, kuten ap :D
:D Tuollaiseen ryhtyy ainoastaan joku itsekin henkisesti täysin epävakaa tapaus
Vierailija kirjoitti:
Minä oon N25 jolla ei ole lapsia ja olen kimpassa miehen kanssa jolla on 3 lasta edellisestä liitosta.
Ainoa ero on se että mies on jäänyt leskeksi.
Muuten en lähtisi välttämättä tähän, mutta tiedän että mies on loistava isä ja vain kokenut kovia, eikä ole kykenemätön parisuhteeseen, kuten ap :D
Hyvä tyttö. Näitä on harvassa.
Mies
Älkää ruokkiko trollia
Nainen joka haluaa Miehen :)
Mun miehellä on 3 lapsen yksinhuoltajuus, joista vain 1 on hänen. 2 muuta lasta ovat hänen exänsä lapsia, yksi exänsä edellisestä avioliitosta, yksi avioliiton aikana syntynyt, exänsä avioliiton ulkopuolisesta suhteesta.
Täällä me yhdessä elellään, kummallinen uusperheemme,ja hyvin menee. Lasten äiti on jo tehnyt lisää lapsia uuden miehen kanssa. Minulla ei ole lapsia. Että kyllä meitäkin löytyy.
Ainakin miehellä on potenttia siemennestettä.. EI luulisi sen haittaavan..